Oletko estänyt joskus kaivattusi ja miksi?
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Monesti. Pitäis varmaan estää lopullisesti.
- Anonyymi00002
Miksi estät?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi estät?
Mulla on ollut syyni ei kuulu muille. Ja häntä ei kiinnosta.
- Anonyymi00020
Anonyymi00002 kirjoitti:
Miksi estät?
Eivät ole kaivattuja ainakaan itsellä vaan heitä, joihin kadotin luottamuksen. Sivusta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eivät ole kaivattuja ainakaan itsellä vaan heitä, joihin kadotin luottamuksen. Sivusta.
Onko se stana niin vaikea vastata tähän viestiin ihan oma vastaus?
- Anonyymi00004
En ole kaivattua estänyt, mutta muita ihmisiä kyllä.
- Anonyymi00018
sama ja silloin kun olin vielä somessa 💪
- Anonyymi00005
Sonessa estoon mennyt feikit, siitä sitten tiedä oliko kuka.
- Anonyymi00006
Yhden eksän, en halua nähdä sen naamaa missään.
- Anonyymi00007
En ole missään omalla tai peitenimellä. Ei tarvitse estää ketään.
- Anonyymi00008
Hyviä tyyppejä en estä, mutta esim. h0måt menee estoon. Varmuuden vuoksi.
- Anonyymi00009
Ne ihmiset sai minusta jo sen mitä sai nyt ei saa enempää. olin tyhmä kun uskoin. valehtelija ei muutu vaikka söisi kuinka hyvin ja urheilisi. tai esittäisi hyvää ja hienoa
- Anonyymi00021
Valitettavasti olet jutellut toisten kanssa. Turha syyttää.
- Anonyymi00010
Ehkä. Jos on soittanut ja yrittänyt myydä jotain tai muuten outo puhelu.
- Anonyymi00011
En ole estänyt. Emme seuraa toisiamme somessa, mutta vaikka seuraisimme, en osaa edes kuvitella mikä voisi olla estämiseen syynä.
- Anonyymi00013
En ole estänyt
- Anonyymi00014
En. Numeron poistin, vähäksi aikaa.
- Anonyymi00015
Estän kaikki ikävät ihmiset
- Anonyymi00016
Narsistit.
- Anonyymi00017
Parasta aikaa. Koska hänkin esti minut. Siinäpähän etsii keinon, mitä tehdä, jos haluaa lähestyä. Myönnän, että kaipaan ja yhä odotan, mutta kuten sanoin, etsiköön keinonsa.
- Anonyymi00019
Ainoastaan kiusaajat. Nuo kaksi miestä ja pari naista jotka olleet ilkeitä. Muutaman muunkin vielä estäisin mutta heidän nimiään en ees muista joten ihan sama.
- Anonyymi00023
En estänyt vaan lähtenyt vallan pois ja nyt lopullisesti hän oli niin ääliö etten enää jaksanut niin annan olla
- Anonyymi00024
En ole. En kaipailisi ihmistä, joka olisi käyttäytynyt niin huonosti, että olisin joutunut estämään hänet.
- Anonyymi00025
Ei vastannut viesteihin niin päätin etten häiriköi enempää
- Anonyymi00028
En.
- Anonyymi00029
Herranjestas sen yhden virallisesti vajaamielisen marssittaminen ”asioille” oli syyntakeettoman hyväksikäyttämistä. Hyvä jos ei ole kielinyt asumisyksikkönsä sossuille se ja se käski
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479