Ei ole hyödyllistä vaan aivan turhaa touhua
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ai yhtä turhaako kuin aloituksesi vai vielä turhempaa niinkuin mielipiteesi?
- Anonyymi00002
Möhömaha ukot istuu autossa ja odottaa makkara kädessä, sitten ajellaan autolla pitkin metsäautotietä makkara suussa
- Anonyymi00003
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vain lukutaidoton idiootti kävelee hiihtoladulla.
Lumi tuli, lumi suli, savusaunalla ja Lampa-aholla Eestin tuliaisista puli puli.
- Anonyymi00004
Onko hallin palaminen tärkeämpää?
- Anonyymi00005
Tuo metsästys pitäisi kieltää lailla jossa istutaan autossa passissa
- Anonyymi00007
Kiva vittui.la täällä
- Anonyymi00008
Tuli peräpukamat kun istuin 3 viikkoa homopassissa
- Anonyymi00009
Se on näin että mies rakkautta voi harjoittaa samassa autossa
- Anonyymi00012
Eiköhän ole hyvä asia ettei hirvikanta kasva liian suureksi,tieliikenteessä tulee hirvi tielle et ehdi mitään tekemään kun rysähtää.Valitettavasti on kaksikertaa tullut osumaa hirven kanssa, kyllä olen sitä mieltä että ihmiset jotka pyytää hirviä uhraten vapaa aikansa jahdeissa tekevät meidän tiellä liikkujien olon turvallisemmaksi.Jos hirvikanta kasvaa suureksi kasvaa samalla susien määrä sillä myös ne tappavat hirviä Sinun mielipiteesi on sellainen ettet varmaan liiku luonnossa mutta tietty tasapaino on hyväksi myös petojen määrään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571480Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46675
- 52670
- 76576
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568