Iltasanomat 5.6.2026:
"Selänne on kertonut avoimesti kannattavansa republikaaneja ja presidentti Donald Trumpia. Ennen vuoden 2024 presidentinvaalia hän kertoi äänestävänsä Trumpia. Selänne nostaa edelleen peukalon ylös Trumpille.
– Olen ollut tyytyväinen. Vaikea tehtävä se on, eikä kaikkia voi miellyttää, mutta lähtökohtaisesti hän on tehnyt hyvää. Vauhti on päällä ja värikästä menoa on ollut".
Kertoo aika paljon kumilätyskän hakkaajan arvoista.
Selänne diggaa USA:laista sekopäätä
9
64
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Siis 5.7.2026 on oikea pvm.
- Anonyymi00002
Minkäs sille tyhmyydelle mitään voi.
- Anonyymi00005
Vaikka onkin joskus ollut hyvä jääkiekkoilija, niin pää ei ole välttämättä Mensa tasoa!
- Anonyymi00003
Dumb on saanut tuomion mm. seksuaalisesta hyväksikäytöstä, ja muitakin tuomioita on lähes 40.
Tollasta hemmoa Teemu diggaa 😂.- Anonyymi00004
Kuka on Dumb?
- Anonyymi00006
Teemu on enemmistön joukossa, Teemu tietää.
- Anonyymi00007
sekopää hoh joku... kuin norjan prinsessa
tai timo-niminen kuin jo syntyessään tyhmä
mutta hassu juttu kun mitä oma tekoälyni teki Susanna Penttilästä, Sanna Penytikäisen.... ei loukkaavaa hassua vain. - Anonyymi00008
Rikkaiden kultapossu kerhon suosikki, moukka pressana, ihmishengellä ei ole mitään arvoa, perheen äiti ammuttu valtion toimesta auton rattiin ja muut viattomat ammutut. Pöljä pressa kuvittelee olevansa koko maailman valtias. Äänestäjät samaa pöljää lössiä.
- Anonyymi00009
Tainnu osua lätkä nuppiin liian monta kertaa. Ei miula muuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568