Olin tyttökaverin kans mun kaverin luona yötä baari-illan päätteeksi. Siellä oli myös joku tyyppi baarista. Aamulla heräsin ja kokeilin vähän sormettaa tyttökaveria, niin sen pillu oli aivan litimärkä. Selvis miks, kun se katseli sen tuntemattoman tyypin aivan helvetin isoa kyrpää. Se tyyppi nukkui ja boksereista pullotti ulkopuolelle oikeasti todella iso seisova kyrpä. Tyttökaveri myönsi häpeillen, että se sai sen märäksi. Aloin sormettamaan tyttökaveria ja yllytin samalla, että ottaisko se suihin sen tyypin kyrpää. Ei uskaltanut, mutta varovasti se veti sen tyypin seisovan kyrvän kokonaan ulos boksereista ja hieroi sitä kevyesti sen tyypin vatsaa vasten. Ei uskaltanut ottaa sitä kunnolla käteen. Tyttökaveri lopetti siihen kyrpään koskemisen, kun kyrvästä alkoi valumaan nestettä. Tyttökaveri nuoli nesteitä sormistaan ja kyseli että haittaako mua, kun se kiihottui sen tyypin isosta kyrvästä. Vastasin ettei haittaa. Tyttökaveri kuiskaili sen jälkeen koko ajan kuin kiihottavaa on katsoa sen tyypin seisokissa olevaa kyrpää, samalla kun mä sormetin ja hieroin tyrrökaverin pillua. Tyttökaveri laukesi todella helposti ja isosti.
Nyt jälkeenpäin tyttökaveri haluaisi sanoa sille tyypille asiasta, koska se oli kuulemma väärin sitä kohtaan. Mä luulen että se haluaa vaan tavata sen tyypin ja päästä kokeileen sen iso kyrpää kunnolla. Mitähän mä teen asian kans.
Tyttökaveri ja joku tyyppi
20
537
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Anna kokeilla. Ja pyydä kertomaan yksityiskohtia,kenties jopa ottamaan kuvia kun saa vierasta.
- Anonyymi00002
Kysyisi suoraan niin saisi luvan
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kysyisi suoraan niin saisi luvan
Kerro sille että sua kiihottaa ajatus siitä että hän saa vierasta kalua. Näin meillä alkoi vieras kuviot. Naiset pelkäävät kertoa haluistaan kun luulevat että mies suuttuu,usein naivat salaa vieraan kanssa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kerro sille että sua kiihottaa ajatus siitä että hän saa vierasta kalua. Näin meillä alkoi vieras kuviot. Naiset pelkäävät kertoa haluistaan kun luulevat että mies suuttuu,usein naivat salaa vieraan kanssa.
Mut eihän se halua enää tavallista kyrpää, kun saa tuollaista helvetin isoa pillun ja suun täyteen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mut eihän se halua enää tavallista kyrpää, kun saa tuollaista helvetin isoa pillun ja suun täyteen.
Aika heikko on teidän suhteenne jos se kaatuu kyrvän kokoon. Anna käydä testaamassa, ei se siitä pilalle mene, ja jos se sua rakastaa, tulee takaisin kyllä
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aika heikko on teidän suhteenne jos se kaatuu kyrvän kokoon. Anna käydä testaamassa, ei se siitä pilalle mene, ja jos se sua rakastaa, tulee takaisin kyllä
En mä sitä rakasta. Haluan vaan nussia sitä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En mä sitä rakasta. Haluan vaan nussia sitä.
Käy nussimassa, kuka siinä kaupassa muka häviää?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Käy nussimassa, kuka siinä kaupassa muka häviää?
Mä nussin sitä jatkuvasti, mutta jos se pääsee isoa kyrpää saamaan joka koloon, niin ei kelpaa enää tavallinen kyrpä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mä nussin sitä jatkuvasti, mutta jos se pääsee isoa kyrpää saamaan joka koloon, niin ei kelpaa enää tavallinen kyrpä.
Kuten yllä kirjoitin, ei teidän suhteenne siinä tapauksessa häävi ole
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuten yllä kirjoitin, ei teidän suhteenne siinä tapauksessa häävi ole
Miten niin? Poikahan saa just sitä mitä haluaa. Nyt vaan isompi kala on uinut samoille apajille.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miten niin? Poikahan saa just sitä mitä haluaa. Nyt vaan isompi kala on uinut samoille apajille.
No mitä se kitisee sitten. Antaa akan lähteä ja vaikka muuttaa ison kullin perässä. Sou not
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
No mitä se kitisee sitten. Antaa akan lähteä ja vaikka muuttaa ison kullin perässä. Sou not
Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Spedellä taas suoltaa aivopieruja buaahaa
Huomaan PUUAA PETE PUUAA
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hyvä vakipillu vielä karkaa pois. Sitä varmaan kitisee.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Hyvä vakipillu vielä karkaa pois. Sitä varmaan kitisee.
Voi voi...kyllä elämä on sitten kovaa ja epäreilua
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Spede tietää buaahaa
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Spede tietää buaahaa
Niin tunnut tekevän PUUVITUNAAHAA
- Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ai et tajunnut asiaa vai mikä on ongelmasi? Voihan se harmittaa jos menettää hyvän panon ja ei ole siinä hetkessä toista vastaavaa tarjolla. Mutta sä taidat olla palstan ikuinen valittaja?
- Anonyymi00017
Se on kiihottavaa katsella, kun vieras mies panee toisen miehen rakasta vaimoa/naista.
https://www.moviefap.com/videos/b24aef04ee66eab3a4f2/finland-bitch-2.html?autoPlay=1
https://www.moviefap.com/videos/71f934491c7dc70f032b/sonja-bitch-2.html
https://www.xrares.org/album/10396/beautiful-slut-sonja-from-finland- Anonyymi00020
Löytyykö tuosta videosta jotain tarinaa?
Miten tutustuitte ja miten päädyitte harrastamaan seksiä, laittakaa tarinaa tuollaisten videoitten jatkoksi.
Onko teillä salasuhde ja onko naisella mies kotona.
Tietääkö naisen puoliso, että hänen vaimoa nai vieraat miehet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532