korona on peto

Anonyymi-ap

oulun rauhan yhdistys ja srk lähtivät kumartamaan petoa kun tuli korona rajoitukset viimeistään päivi räsäsestä kertovan julkaisun avulla päivä mies kertoi että ovat siirtyneet pedon palvelukseen

44

78

Vastaukset 44

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

halutaan samaan aikaan pitää pedon merkistä ja sanoo että olemme uskovaisia

• Anonyymi00002

onko jumalan lapsi joka kumartaa petoa joku uuden ajan esikuva joka näyttää mallia kuinka kaikkien pitää olla uskollisia pedolle niin että ihmis sääntöjen kumartaminen on tärkeämpää kuin jeesuksen seuraaminen

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

onko jumalan lapsi joka kumartaa petoa joku uuden ajan esikuva joka näyttää mallia kuinka kaikkien pitää olla uskollisia pedolle niin että ihmis sääntöjen kumartaminen on tärkeämpää kuin jeesuksen seuraaminen

ei lestadiolaiset ole kristittyjä vl mantra ja jeesus ovat asioita joita toinen on satu johon uskomalla ei pelastu

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

ei lestadiolaiset ole kristittyjä vl mantra ja jeesus ovat asioita joita toinen on satu johon uskomalla ei pelastu

​Roomalaiskirje 10:9: "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut."

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

​Roomalaiskirje 10:9: "Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut."

ja jatkuu Sillä sydän, joka uskoo häneen, puhdistuu, ja suu, joka tunnustaa häntä, on elävä. tässä ei lue mitää vlmantrasta

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

ja jatkuu Sillä sydän, joka uskoo häneen, puhdistuu, ja suu, joka tunnustaa häntä, on elävä. tässä ei lue mitää vlmantrasta

sanotaan suoraan et jeesukseen uskomalla pelastuu ei tässä puhuta mitään väli miehistä

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

sanotaan suoraan et jeesukseen uskomalla pelastuu ei tässä puhuta mitään väli miehistä

mites lestadioaisten hyvän tekeminen tässä sodomian synnissä eletään perustellaan vaan raamatun kohdilla että jeesus pelastaa kun ei vanhurskauttamiseen riittää usko jeesukseen sivuuttaen se tosi asia että uskotaan vl mantraan

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

mites lestadioaisten hyvän tekeminen tässä sodomian synnissä eletään perustellaan vaan raamatun kohdilla että jeesus pelastaa kun ei vanhurskauttamiseen riittää usko jeesukseen sivuuttaen se tosi asia että uskotaan vl mantraan

jos teot tekevät uskon täydelliseksi kuinka vl usko on vajaa kun teot uupuvat ja jeesuksen sijaan uskotaan vl mantraan

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

jos teot tekevät uskon täydelliseksi kuinka vl usko on vajaa kun teot uupuvat ja jeesuksen sijaan uskotaan vl mantraan

mites se öljy lamppuvertaus kun oli lampussa hengen öljyä sitä ei varmaan tullut syntien anteeksi antamisesta

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

mites se öljy lamppuvertaus kun oli lampussa hengen öljyä sitä ei varmaan tullut syntien anteeksi antamisesta

öljy sen sijaan hupenee kun tekee syntiä se on pyhän hengen vastustamista enkä tiedä mikä tapa on lisätä sitä jos ainoastaan puku puhdistuu synnin päästössä

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

öljy sen sijaan hupenee kun tekee syntiä se on pyhän hengen vastustamista enkä tiedä mikä tapa on lisätä sitä jos ainoastaan puku puhdistuu synnin päästössä

vl manyralla joutiu helvettiin se on tyhmien neitseiden tapa valkasta vaatteensa

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

vl manyralla joutiu helvettiin se on tyhmien neitseiden tapa valkasta vaatteensa

Ja se enkeli sanoi minulle, "tule, seuraa minua, ja minä näytän sinulle pahantekijöiden paikan, ja uskovien [iustorum] paikan." Ja minä katsoin taas; minä näin viisi neitsyttä liekehtivän tulen uunissa, päänsä hiuksiin saakka. Eikä Herra kuullut heidän ääntään. Minä näin veristen kyynelten virtaavan, ja heillä oli viisi tulista kruunua, ja heidän ruumiinsa olivat mustat kuin Tartare. He löivät kylkiään. Minä näin viisi käärmettä [serpentes] imemässä heidän rintojaan, ja minä näin viisi myrkkykäärmettä [uiperas] pureskelemassa heidän kieliään, ja tuliset linnut hyökkäämässä heidän silmilleen, eikä heidän sielunsa ole kuollut pahantekijöiden rangaistusten tähden. Ja minä kysyin enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä viisi neitsyttä ovat, jotka ovat tulivirrassa päänsä hiuksiin saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat ne viisi neitsyttä, jotka vaatettivat itsensä Kristuksen vaatteilla. He olivat pyhiä, ja keskittyivät elämässään pyhiin asioihin. Mutta he eivät harjoittaneet armollisuutta tai hyvän tekemistä, tai rukousta tai paastoa. Ja kielellään he puhuivat valhetta, kuten kirjoitettu on, "älä sano sellaista, mitä silmäsi ei näe, ja mitä korvasi ei kuule"

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja se enkeli sanoi minulle, "tule, seuraa minua, ja minä näytän sinulle pahantekijöiden paikan, ja uskovien [iustorum] paikan." Ja minä katsoin taas; minä näin viisi neitsyttä liekehtivän tulen uunissa, päänsä hiuksiin saakka. Eikä Herra kuullut heidän ääntään. Minä näin veristen kyynelten virtaavan, ja heillä oli viisi tulista kruunua, ja heidän ruumiinsa olivat mustat kuin Tartare. He löivät kylkiään. Minä näin viisi käärmettä [serpentes] imemässä heidän rintojaan, ja minä näin viisi myrkkykäärmettä [uiperas] pureskelemassa heidän kieliään, ja tuliset linnut hyökkäämässä heidän silmilleen, eikä heidän sielunsa ole kuollut pahantekijöiden rangaistusten tähden. Ja minä kysyin enkeliltä, "herra, herra, keitä nämä viisi neitsyttä ovat, jotka ovat tulivirrassa päänsä hiuksiin saakka?" Se enkeli vastasi minulle, "nämä ovat ne viisi neitsyttä, jotka vaatettivat itsensä Kristuksen vaatteilla. He olivat pyhiä, ja keskittyivät elämässään pyhiin asioihin. Mutta he eivät harjoittaneet armollisuutta tai hyvän tekemistä, tai rukousta tai paastoa. Ja kielellään he puhuivat valhetta, kuten kirjoitettu on, "älä sano sellaista, mitä silmäsi ei näe, ja mitä korvasi ei kuule"

suoraan vohjataan ryhmienneotseidenvertauksessa vl mantran

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

suoraan vohjataan ryhmienneotseidenvertauksessa vl mantran

eikä lyseisestä mantrasta ole näyttöä raamatusta ainpastaanvihjaukaia uskomisesta jeesukseen eli annatko syntejä anteeksi vai julistatko vain vapauden sanomaa uskomalla jeesukseen saat synnit anteeksi

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

eikä lyseisestä mantrasta ole näyttöä raamatusta ainpastaanvihjaukaia uskomisesta jeesukseen eli annatko syntejä anteeksi vai julistatko vain vapauden sanomaa uskomalla jeesukseen saat synnit anteeksi

vl juliatajan mantrassa voima ei ole julistajalla vaan uskojalla uskooko se että jeesus on sovittanyt seen synnit ei poppa mantrassa ole mitään taika voimia tai sen kantajalla joku ihmeellinen kyky toimia väli kätenä syntien anteeksi julistajana

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

vl juliatajan mantrassa voima ei ole julistajalla vaan uskojalla uskooko se että jeesus on sovittanyt seen synnit ei poppa mantrassa ole mitään taika voimia tai sen kantajalla joku ihmeellinen kyky toimia väli kätenä syntien anteeksi julistajana

jos ottaa pietarin minkä vapautatte minkä pidätätte voi tehdä pitkän listan onko mitään sanaa tai tekoa joka olisi oikein

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

jos ottaa pietarin minkä vapautatte minkä pidätätte voi tehdä pitkän listan onko mitään sanaa tai tekoa joka olisi oikein

kukaan ei pääse taivaaseen jos tulkittee raamatun kohtia oman pään mukaan

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

kukaan ei pääse taivaaseen jos tulkittee raamatun kohtia oman pään mukaan

missään raamatussa ei ole kohtaa että vanhurskauden vaate olisi valkoinen

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

missään raamatussa ei ole kohtaa että vanhurskauden vaate olisi valkoinen

tosin siellä valkeaksi kalkituista haudoista

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

tosin siellä valkeaksi kalkituista haudoista

lukee

• Anonyymi00022

musta

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

musta

missään kohdassa raamatusaa ei luevanhurskaudenvaatteenväriä mun ilmestys kirjassa taivaassa olevat ovat pukeutuneet valkoisiin vaatteisiin ei pesseet

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

missään kohdassa raamatusaa ei luevanhurskaudenvaatteenväriä mun ilmestys kirjassa taivaassa olevat ovat pukeutuneet valkoisiin vaatteisiin ei pesseet

vanhurskaudenvaate on
        ​1. Nahirā (נהירא)
        ​Aramean sana nahirā tarkoittaa valaisevaa, hohtavaa, kirkasta tai loistavaa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jeesus isolla kirjaimella!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

vanhurskaudenvaate on
        ​1. Nahirā (נהירא)
        ​Aramean sana nahirā tarkoittaa valaisevaa, hohtavaa, kirkasta tai loistavaa.

se on periaatteessa väritöntä mutta valkoisella kuvataan peittävällä värillä
        1. Fysikaalisesti: Väritön valo
        ​Fysikaalisesti valo, joka on täydellistä ja sisältää kaikki värit (kuten aurinko tai tähdet), on meille "väritöntä" eli kirkasta. Kun valo on täydellistä, emme näe sitä "valkoisena" maalina, vaan näemme sen lävitse.
        ​Nahirā (hohtava) viittaa tähän kirkkauteen. Se ei ole pigmenttiä (kuten kalkki), vaan se on olemassaoloa itsessään.
        ​Valkoinen kalkki taas on pigmenttiä – se on ainetta, jota levitetään päälle. Se on siis "väri" siinä mielessä, että se peittää alleen sen, mitä alla on.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

​Fysikaalisesti valo, joka on täydellistä ja sisältää kaikki värit (kuten aurinko tai tähdet), on meille "väritöntä" eli kirkasta. Kun valo on täydellistä, emme näe sitä "valkoisena" maalina, vaan näemme sen lävitse.
        ​Nahirā (hohtava) viittaa tähän kirkkauteen. Se ei ole pigmenttiä (kuten kalkki), vaan se on olemassaoloa itsessään.
        ​Valkoinen kalkki taas on pigmenttiä – se on ainetta, jota levitetään päälle. Se on siis "väri" siinä mielessä, että se peittää alleen sen, mitä alla on.

jeesus viittaa valkoiseksi kalkittuihin hautoihin kun se puhuu fariseuksista mutta ulos päin näyttävä valkoinen väri on puhtauden symboli

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Jeesus isolla kirjaimella!

ei se vl mantraa hokevaa lesta perkelettä pelasta vaikka se kirjottaisi jeesuksen isolla kun ei se siihen usko

• Anonyymi00032
        Anonyymi00027 kirjoitti:

ei tässä ole muuta vaihto ehtoa kun lesta perkeleitten usko on valetta

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

ei tässä ole muuta vaihto ehtoa kun lesta perkeleitten usko on valetta

ne on kääntäny raamatun palvelemaan niitten uskoa jokainen sana jonka ne lukee on päin vastoin mitä ne selittää eli jonkun lainen sijais usko mutta totuus on että ne ovat valehtelijoita

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

ne on kääntäny raamatun palvelemaan niitten uskoa jokainen sana jonka ne lukee on päin vastoin mitä ne selittää eli jonkun lainen sijais usko mutta totuus on että ne ovat valehtelijoita

vale kristittyjä on ennenkin ollut

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

vale kristittyjä on ennenkin ollut

juutalisia tapettiin kristin uskon nimissä nämä luterilaiset olivat niitä

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

juutalisia tapettiin kristin uskon nimissä nämä luterilaiset olivat niitä

eli nämä itseään kristityiksi kutsuvat juutalaiset ovat pahoja juutalaisia ja haluavat tuhota hyvät juutalaiset

• Anonyymi00037
        Anonyymi00029 kirjoitti:

ei se vl mantraa hokevaa lesta perkelettä pelasta vaikka se kirjottaisi jeesuksen isolla kun ei se siihen usko

on syytä erottaa lesta perkele joka on uskonnossa tai sellainen joka on olo suhteiden uhri syntynyt lahkoon

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

on syytä erottaa lesta perkele joka on uskonnossa tai sellainen joka on olo suhteiden uhri syntynyt lahkoon

yleensä nämä vl palstan kirjottelijat ovat lesta perkeleitä samaa sakkia seuroissa kävijöitten kanssa

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

yleensä nämä vl palstan kirjottelijat ovat lesta perkeleitä samaa sakkia seuroissa kävijöitten kanssa

muutama kateellinenkin siellä sellanen joka ei pääse suvi seuroihin

• Anonyymi00040
        Anonyymi00039 kirjoitti:

muutama kateellinenkin siellä sellanen joka ei pääse suvi seuroihin

tavallinen suomalainen on töpinöissään kun se näkee lestadiolaisen

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

tavallinen suomalainen on töpinöissään kun se näkee lestadiolaisen

en tiedä onko ne pedofiilejä

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

en tiedä onko ne pedofiilejä

ainakin niilä on kova kiire kulli kovana juoksevat paikasta toiseen

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

ainakin niilä on kova kiire kulli kovana juoksevat paikasta toiseen

elin yt se on niin että suomalaisen täytyy kumartuu lestadiolaisen edessä

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

elin yt se on niin että suomalaisen täytyy kumartuu lestadiolaisen edessä

aina jos on kovasti kulli pystyssä pitää tehdä parannus

• Anonyymi00045
        Anonyymi00028 kirjoitti:

jeesus viittaa valkoiseksi kalkittuihin hautoihin kun se puhuu fariseuksista mutta ulos päin näyttävä valkoinen väri on puhtauden symboli

kalkittu hauta tarkpittaa tässä lestadiolaista jolla on vähän parempi auto

• Anonyymi00025

9 kirjoitusvirhettä!

• Anonyymi00030

tuskinpa lestadiolainen tietää mikä on kirjoitus virhe kun se ei osaaa lukea raamattua

• Anonyymi00031

mene sinä seuroihin hokemaan vl mantraa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      101
      960
    2. 60
      883
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      68
      683
    4. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      41
      645
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      61
      639
    6. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      22
      552
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      33
      548
    8. Toimittajat ulkomailta saapuivat eilen vaskiviikoille

Toimittajat lähtivät tutustumaan Lieksan yöelämään ja kultturitarjontaan. Kaikki yllättyivät kuinka aktiivista ja innoka
      Lieksa
      24
      512
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      46
      484
    10. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      37
      478
    Aihe