Mua kiinnostaa, että kuinka moni on oikeasti menettänyt neitsyyden/poikuuden sisarukselleen? Ei mitään läähpuuh fantasioita aiheen tiimoilta, vaan ihan faktoja.
Miten ajauduitte tilanteeseen?
Minkä ikäisenä?
Tuliko siitä jotain jatkuvampaa?
Ap aloittaa, siskopuoli kiusoitteli muka vahingossa pitkin nuoruutta, 18 vuotiaita kun oltiin kumpikin, niin pikku hiprakassa uskaltautuikin vonkaamaan munaa. Se jäi siihen yhteen kertaan, vaikkakin tuollainen asetelma on aina kiihottanut, niin kyseinen henkilö ei vaan saanut mua sen enempää innostumaan.
Kyselyä neitsyydestä/poikuudesta
12
430
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
- Anonyymi00002
Tälläiset taitaa oikeasti olla aika yleisiä suomessakin, vaikka muuta yritetään väittää. Mä tiedän yhden sisarusparin jotka todistettavasti ainakin nuoruutensa paneskeli toisiaan ja paljon erilaisia huhuja liikkunut monista sisaruspareista.
- Anonyymi00011
Ei toi ihan yleistä oo...kaks kaunista siskoa ja ei oo mielessä käynyt että pantais.
- Anonyymi00003
Sairaita fantasioita, onneksi insesti on laitonta.
- Anonyymi00004
Onneksi spede on niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi00005
Laittomuushan ei tee siitä vähemmän sitä tapahtuvaa. Todella yleistä jopa Suomessa, saati sitten muissa maissa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Laittomuushan ei tee siitä vähemmän sitä tapahtuvaa. Todella yleistä jopa Suomessa, saati sitten muissa maissa.
Mihin perustat väitteesi yleisyydestä? Sinulla antaa linkkiä tutkimuksiin tai vastaaviin?
- Anonyymi00006
En varsinaisesti sisarukselle, mutta velipuolelle, isän uuden vaimon pojalle. Oltiin siis asuttu uusperheenä saman katon alla jo jotain 5-6 vuotta, olin 12-vuotias ja poika täyttänyt juuri 18. Oltiin kahdestaan kotona, siinä oli jotain puhetta seksistä, hän kysyi haluanko kokeilla ja uteliaisuudesta suostuin. Oltiin siis ihan kunnolla yhdynnässä, ei mitään lääkärileikkejä,
- Anonyymi00008
Eli hän oli lapsiin sekaantuja ja henkisesti sairas.
- Anonyymi00009
Eli on siskopuolesi. Ei välttämättä verisululainen ja sinänsä sen puolesta aloitus voi olla ns suutari ainakin tyon omannkokemuksen osalta. Ja jäljelle jää vain kysymys siitä, onko heitä paljonkin, joiden eka seksikerya tapahtui sidkon tai veljen kanssa.
Eli tarkenna, onko siskopuolesi sellainen siskopuoli, jonka kanssa sinulla on yhteinen vanhempi? Vai onko vain vanhempasi uuden kumppanin lapsi hänen edellisestä suhteestaan ja on päätynyt "siskoksesi" vain vanhempasi uuden suhteen myötä?
Jos isäsi tai äitisi on myös siskopuolesi isä/äiti, niin sitten voit rehellisesti sanoa menettäneesi poikuutesi siskollesi, koska hän on verisukulaisesi ja teillä on yhteistä DNA:ta. Mutta jos on vain tosiaan isä-/äitipuolesi lapsi hänen edellisestä suhteesta, niin ei ole sinun siskosi, vaikka elääkin samassa perheessä kanssasi. Ja sinänsä on turha puhua, että olet harrastanut siskosi kanssa seksiä. - Anonyymi00010
Olimme joskus uimassa kaksistaan siskopuolen kanssa, siinä 15-17v välillä olimme.
Välit oli hyvät muutenkin ja tietty kun ei veljiä ole, niin kohellettiin välillä keskenämme kaikkea painimistakin ym, mitä nyt jätkät keskenään kisaavat.
Niin vähän vahingossa päädyttiin panemaan. Oli pientä painikohellusta hänen kanssaan ja sain kaadettua hänet alleni rannalla ja samalla mulla alkoi seisomaan, minkä hän tunsi itseään vasten. Tietty kun makasin hänen päällään ja erektioni oli tukevasti häntä vasten. Vähän vakavoiduttiin ja alkoi nolottamaan, mutta ei se nyt ällö tilanne ollut.
Itse asiassa taisi kiihottua itsekin.
Sitten kävi vähän väärinkäsitys kaiketi, mun kalu oli vähän huonosti uikkareissa ja piti kädellä asettaa se vähän paremmin, tarkoitus oli vain makoilla siinä siten, vaikka kyllä kyt panettikin. Ja hän kaiketi käsitti sen niin, että olin kaivamassa sitä esiin aloittaakseni jotain.
Hän avasi bikiniensä alaosan ja sai avattua mun uikkarien narun samalla ja oli samantien kalussani kiinni, totesi vielä jotain että pane vaan...
Olin itse jo sen verran kiihottunut muutenkin, että nyökkäsin vain ja sainkin sen työnnettyä sisään hänen ohjatessa kädellä kaluni oikeaan kohtaan.
Eka ei kyllä meinannut mennä millään kokonaan sisään, kunnes hänen kalvonsa antoi periksi ja siitä se tilanne lähti.
Ei siinä nyt ollut mitään elämää suurempaa tunnetta tai muutakaan mukana, tilanne vain vei mukanaan. Oli loppuviimeksi aika teknistä suorittamista vain, vaikkakin miellyttävää ja kiihottihan se jo siinä työnnellessä, kun tunsin hänet ja ajattelin samalla, että olen oikeasti yhdynnässä.
Työntelin tasaista tahtia, kunnes tunsin alkavan tulemaan. Eikä tullut mieleen edes vetää ulos tai mitään, vaan jäin aloilleni puuskuttaen samalla, kun kaluni sykki hänen sisällään.
Maattiin vielä hetki siten siemensyöksyni jälkeen, kunnes hän totesi, että voitaisiin mennä uimaan, jos sulta tuli jo..
Sellainen tilanne ja eka kerta meillä oli.
Kyllä touhu jatkui vielä jonkun aikaa, panimme melki joka kerta uimassa käydessämme.
Hänkin halusi sitä ja halusi itsekin saada orgasmin panemalla(kuten sitten saikin myöhemmillä kerroilla). Ja mä nyt taas.. no. Ei hänen tarvinnut kyllä pyytää mua panopuuhiin. Tykkäsin panna häntä ja ylipäätäänkin tykkäsin siitä, miltä se tuntui. Ja muutenkin, kun kerta sai pillua, niin kyllä mä mielelläni sitä otin mitä annettiin. - Anonyymi00012UUSI
Seksin alueella on vaikeaa tehdä mitään tilastotutkimusta varsinkaan otsikon mukaisesta näkökulmasta. Olen itse kuullut naisen kertomana siitä kuinka hän oli oppinut alakoulu ikässä tekemään asioita aikuisen isosiskon opettamana, mutta hekään eivät olleet sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371343- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67845PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.52662- 60651
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33541- 30533
- 39517
- 63503
- 16497