Mua kiinnostaa, että kuinka moni on oikeasti menettänyt neitsyyden/poikuuden sisarukselleen? Ei mitään läähpuuh fantasioita aiheen tiimoilta, vaan ihan faktoja.
Miten ajauduitte tilanteeseen?
Minkä ikäisenä?
Tuliko siitä jotain jatkuvampaa?
Ap aloittaa, siskopuoli kiusoitteli muka vahingossa pitkin nuoruutta, 18 vuotiaita kun oltiin kumpikin, niin pikku hiprakassa uskaltautuikin vonkaamaan munaa. Se jäi siihen yhteen kertaan, vaikkakin tuollainen asetelma on aina kiihottanut, niin kyseinen henkilö ei vaan saanut mua sen enempää innostumaan.
Kyselyä neitsyydestä/poikuudesta
Anonyymi-ap
5
174
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
- Anonyymi00002
Tälläiset taitaa oikeasti olla aika yleisiä suomessakin, vaikka muuta yritetään väittää. Mä tiedän yhden sisarusparin jotka todistettavasti ainakin nuoruutensa paneskeli toisiaan ja paljon erilaisia huhuja liikkunut monista sisaruspareista.
- Anonyymi00003
Sairaita fantasioita, onneksi insesti on laitonta.
- Anonyymi00004
Onneksi spede on niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi00005
Laittomuushan ei tee siitä vähemmän sitä tapahtuvaa. Todella yleistä jopa Suomessa, saati sitten muissa maissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361810- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532