OlisiKo 50ukm seuraa vanhemmista karavaanareista ole. Soitin terve ison omavaava voisin tulla vierailulle
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Missä on Parikkala
- Anonyymi00002
Hei! Ajelemme huomenissa ohitse Savonlinnaan, voitais yöpyä jos siellä vaunulle paikkaa. Kokemusta meillä tälläisestä kyllä vaimolle hyvää tekee saada vierasta, ukkomiehiä yleensä etsimme. T. Pari vaimo 53 minä 60v
- Anonyymi00003
Minä olisin 59 ukm.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä olisin 59 ukm.
Elä tule aloittajan apajille
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä olisin 59 ukm.
Vastasimme aloitukseen. T. Pari 53/60v
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vastasimme aloitukseen. T. Pari 53/60v
Juu laitellaan aloittajan spostiin viestiä t.aloittaja
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu laitellaan aloittajan spostiin viestiä t.aloittaja
Tuletteko pari mihin aikaan parikkalaan t.aloittaja
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuletteko pari mihin aikaan parikkalaan t.aloittaja
Ei millonkaan homeperseet
- Anonyymi00010UUSI
Sory kun kysyn. Olen lomalla siellä päin oon bi ukm 60v kiinnostaisko sua miesten välinen. Kaikki käy jos tykkäät.
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä käy missä tavataan ?
- Anonyymi00012UUSI
Miten suhun saisi yhteyden
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä käy missä tavataan ?
Oletan olet aloittaja. Tiedätkö rauhallisen paikan. Voin tehdä tyhjennyksen jos tykkäät naida kunnolla, ittellä napakka pylly nauttia.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oletan olet aloittaja. Tiedätkö rauhallisen paikan. Voin tehdä tyhjennyksen jos tykkäät naida kunnolla, ittellä napakka pylly nauttia.
Kyllä jostain paikka löytyy
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kyllä jostain paikka löytyy
Kysyn oletko paikallisia vai kauempaa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Paikallisia
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Paikallisia
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niuvanniemen drive in kaistalla siellä spede pyllistää ja pieraisee buaahaa
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Paikallisia
Mietin mitä jos olemmekin näkötuttuja ennestään haittaako.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mietin mitä jos olemmekin näkötuttuja ennestään haittaako.
Ei haittaa jos kestää meidän välisenä
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Molemmat olemme varattuja ja kaapissa.
Miten huomenna jos tavataan patsaspuiston vieressä kioskilla juodaan kahvit ensin, ajellaan siitä johonkin nauttimaan. Kysyin tykkäätkö yhtyä miulla siitä aikaa mut kaveri kyllä nautti sain ainaskin silloin suoli orgasmin kunnolla. Tietysti otan hyvin suihin aluksi ja suuhuni voit naida myös laueta tykkään niellä.Toivon jos vakkarin saisin lomalle vaikka päivittäin nähtäis. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Hävisit..
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Sulla sitä kokemusta spedestä riittää. No miksipä ei riittäis olethan buaahaa speden koppis niuviksessa.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miten huomenna jos tavataan patsaspuiston vieressä kioskilla juodaan kahvit ensin, ajellaan siitä johonkin nauttimaan. Kysyin tykkäätkö yhtyä miulla siitä aikaa mut kaveri kyllä nautti sain ainaskin silloin suoli orgasmin kunnolla. Tietysti otan hyvin suihin aluksi ja suuhuni voit naida myös laueta tykkään niellä.Toivon jos vakkarin saisin lomalle vaikka päivittäin nähtäis.Haluaisitko sinä naita mua peppuun myös vaki pano olisi kiva vaihtelu ukm
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niinkö se spede sulle tekee. On se aika törkee sua kohtaan. Ehkäpä olet ansainnut sen.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Haluaisitko sinä naita mua peppuun myös vaki pano olisi kiva vaihtelu ukm
Ilman muuta molemmin päin myös tykkään suudella imeä toisen nännejä. Ilman kiirettä kylkiasennossa kumpikin nauttii toistensa kaluista nam..
- Anonyymi00029UUSI
Taas joku yrittää tietoja onkii. Miksette tapaa kasvotusten molemmat haluutte miesten välistä. T. Seuraaja
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Taas joku yrittää tietoja onkii. Miksette tapaa kasvotusten molemmat haluutte miesten välistä. T. Seuraaja
Tohon itsellä kaatunut homma, vähän aikaa sitten vastasin ihan kivan tuntuiselle ukm.
Hävisikin saman tein sai tietoni, onneks ollut hiljaista toistaseks. - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miten huomenna jos tavataan patsaspuiston vieressä kioskilla juodaan kahvit ensin, ajellaan siitä johonkin nauttimaan. Kysyin tykkäätkö yhtyä miulla siitä aikaa mut kaveri kyllä nautti sain ainaskin silloin suoli orgasmin kunnolla. Tietysti otan hyvin suihin aluksi ja suuhuni voit naida myös laueta tykkään niellä.Toivon jos vakkarin saisin lomalle vaikka päivittäin nähtäis.Rehti ainaskin oot👍
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Hävisit..
Monelta kävisi patsaspuistossa näkeminen
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Monelta kävisi patsaspuistossa näkeminen
Klo, 13.25
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2461719- 951331
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2441252- 671005
- 79953
- 49796
- 57659
- 45555
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80552No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29524