Täytyy luovuttaa, et sinä alun perinkään kuin vain leuhotit.
Vastaukset 59
- Anonyymi00001
Meni varmaan miehelle?
- Anonyymi00002
Veikkaan että meni naiselle.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei naiset "leuhota", kuulostaa naisen kommentilta miehen käytöksestä.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Naiselle meni. Osuit oikeaan, kokeilisit tänään tuota viikinkilottoa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei naiset "leuhota", kuulostaa naisen kommentilta miehen käytöksestä.
Miehet käyttää täällä ihan hirveää kieltä naisista joka päivä, joten mieheltä kuulostaa "leuhottaminenkin".
- Anonyymi00003
Odottanut vain? Jos hän ei tiedä, että edes odotat?
- Anonyymi00007
Naiset ne yleensä odottaa, en minä ainakaan vielä. Jos itse odotat on turhaakin turhempi täällä kirjoitella.
- Anonyymi00056
Anonyymi00007 kirjoitti:
Naiset ne yleensä odottaa, en minä ainakaan vielä. Jos itse odotat on turhaakin turhempi täällä kirjoitella.
Jos unohdetaan leuhottamiset ja liihottamiset sun muut ja myönnetään vaan rohkeasti, että molemmilla meni pupu välillä pöksyyn silloin kun toisella ei mennyt. Tasapeli? Ei se ikävää poista.
- Anonyymi00006
Ohi. Pyysin heti alkajaisiksi yhteistä tapaamista ja sieltäkin mies pakeni heti, kun ehdotin henkilökohtaisempaa juttelua.
- Anonyymi00010
Tämäpä hauska yhteensattuma, kun täällä tapahtui asiat ihan päinvastoin. No lopputulos oli kuitenkin ihan sama.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tämäpä hauska yhteensattuma, kun täällä tapahtui asiat ihan päinvastoin. No lopputulos oli kuitenkin ihan sama.
Sittenhän sinä olet tavannut kaivattusi kasvotusten. Valehtelit siis aloituksessa. Ei ole pelkkä nettituttavuus.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sittenhän sinä olet tavannut kaivattusi kasvotusten. Valehtelit siis aloituksessa. Ei ole pelkkä nettituttavuus.
On kasvotusten tavattu en valehdellut aloituksessa, enkä koskaan muutenkaan. Siitä ei olisi valehtelusta ollut koskaan kenellekään mitään etua. Vaikuttaa että elämäsi pyörii nettijutuissa. En kyllä ole täältä netistä koskaan seuraa hakenut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Missä tapasitte?
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
On kasvotusten tavattu en valehdellut aloituksessa, enkä koskaan muutenkaan. Siitä ei olisi valehtelusta ollut koskaan kenellekään mitään etua. Vaikuttaa että elämäsi pyörii nettijutuissa. En kyllä ole täältä netistä koskaan seuraa hakenut.
Miksi sitten väitit että kaivatullasi ei ole rohkeutta tavata kasvotusten, jos kerran hänellä on ollut sitä rohkeutta ja olette tavanneet kasvotusten?
- Anonyymi00027
Anonyymi00022 kirjoitti:
Miksi sitten väitit että kaivatullasi ei ole rohkeutta tavata kasvotusten, jos kerran hänellä on ollut sitä rohkeutta ja olette tavanneet kasvotusten?
No onhan ne ihmisillä yleensä silmät päässään ja silloin ollaan ihan kasvotusten. Tarkoitin tietenkin että oltaisiin ihan vain kahdestaan silmästä silmään ja näin ne asiat olisi olleet selvät jo yli vuosi sitten.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
No onhan ne ihmisillä yleensä silmät päässään ja silloin ollaan ihan kasvotusten. Tarkoitin tietenkin että oltaisiin ihan vain kahdestaan silmästä silmään ja näin ne asiat olisi olleet selvät jo yli vuosi sitten.
Et siis ole ollut saman pöydän ääressä kaksistaan silmästä silmään tapaamassa? Ok.
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Et siis ole ollut saman pöydän ääressä kaksistaan silmästä silmään tapaamassa? Ok.
Pöytä se vain oli työpöytä, se iso ero.
- Anonyymi00050
Anonyymi00038 kirjoitti:
Pöytä se vain oli työpöytä, se iso ero.
Mitä eroa siinä on? Mikä pöytä sitten pitäisi olla?
- Anonyymi00057
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mitä eroa siinä on? Mikä pöytä sitten pitäisi olla?
No ympäristönä työpaikka on kyllä vähän hankala. sivusta
- Anonyymi00061
Anonyymi00057 kirjoitti:
No ympäristönä työpaikka on kyllä vähän hankala. sivusta
Ei välttämättä, jos paikalla ei ole muita. Miksi olisi, jos kerran vain keskustellaan. Minä olen käynyt todella tärkeitä keskusteluja työpaikalla/ työn ohessa. Meille ei muita vaihtoehtoja edes olisi.
- Anonyymi00008
Ohi, ollaan tavattu kasvotusten lukuisia kertoja.
- Anonyymi00021
Mutta ei kahden.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta ei kahden.
Mistä tiedät, ettei ole rohkeutta? Ettekö muka koskaan ole olleet kahden missään?
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mistä tiedät, ettei ole rohkeutta? Ettekö muka koskaan ole olleet kahden missään?
No sitähän minäkin, näin on vain käynyt.
- Anonyymi00052
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nää tällaiset teidän keskeiset jutut ei kiinnosta ketään ja vielä nimettömänä!
- Anonyymi00009
Älä Viitsi ;)
- Anonyymi00012
Ei Multa!
- Anonyymi00013
Kerro ajatuksesi leuhottamisesta, mitä sillä tarkoitit? Kiusasin? Hain huomiota? Paremminkin liihotin ja räpiköin, että huomaisit minut.
- Anonyymi00015
🤔 minä taidan pitää liihottelusta ja räpiköinnistä. Joskus se hymyilyttää.
Sivusta - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
🤔 minä taidan pitää liihottelusta ja räpiköinnistä. Joskus se hymyilyttää.
SivustaItselle jäi epäselväksi nauttiko hän siitä, että laitoin itseni ihan aidosti alttiiksi, vaikka taisi kapsahtaa omaan nilkkaan lopulta, mutta eihän sitä kai voi koskaan iso mies myöntää..
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Itselle jäi epäselväksi nauttiko hän siitä, että laitoin itseni ihan aidosti alttiiksi, vaikka taisi kapsahtaa omaan nilkkaan lopulta, mutta eihän sitä kai voi koskaan iso mies myöntää..
Miten laitoit alttiiksi?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Miten laitoit alttiiksi?
Olin oma itseni hänen seurassaan, menin epämukavuusalueelleni, hakeuduin seuraan..ei se aina riitä eikä voi tietää lopulta toisen tarkoitusperiä hakeutua minun seuraan..
- Anonyymi00025
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olin oma itseni hänen seurassaan, menin epämukavuusalueelleni, hakeuduin seuraan..ei se aina riitä eikä voi tietää lopulta toisen tarkoitusperiä hakeutua minun seuraan..
Sama kokemus minulla. Olen ollut meistä koko ajan se rohkeampi ja laittanut itseeni epämukavuusalueelle, arvostelulle alttiiksi kasvokkain tavatessa. Jopa niin paljon, että on annettu ymmärtää, että olen ylittänyt rajani. En enää yritä siis mitään. Enkä odota mitään vastapuolelta. Elän elämääni eteenpäin, katson kiinnostuksella törmätäänkö joskus vielä.
Nainen - Anonyymi00036
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mit juttelitte?
- Anonyymi00014
Näin ne itsekeskeiset narskunaiset itsetuntoaan kohentaa. Prinsessaa esittää kun ovat muka ennenkin ottaneet kenet vain haluaa. Joskus kuitenkin tulee se seinä vastaan. Olisi kannattanut elää kuin muutkin ihmiset.
- Anonyymi00023
Tässä jahtaa jos joku sattuisi verkkoon että saa taas imeä jonkun naisen tyhjäksi elämästä. Spiderman nassuli. Haukkuu jos ei saa. Koska pakkohan se nainen on mustata ettei sitä saisi kukaan muukaan. Tai huolisi kun on niin huono. Voi voi
- Anonyymi00030
Se oli se ero ihan ratkaiseva, hän superman.
- Anonyymi00026
Nähtäisiinkin kasvotusten, kahden. Mutta kun pitäisi nähdä kolmestaan.
- Anonyymi00033
Se ei mikään ongelma jos ei siitä tule kolmiodraama.
- Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Se ei mikään ongelma jos ei siitä tule kolmiodraama.
Aika harva haluaa tavata kaivattunsa tämän puolison seurassa😆
- Anonyymi00044
En kyllä usko, mutta oliko sulla viimeksi kun nähtiin suuret korvakorut?
- Anonyymi00032
Tästä ketjusta tulee nyt vaikutelma, että aloittajalla on ollut tilaisuuksia kyllä selvittää asiat kasvotusten ja kahden, mutta hänellä on itsellä mennyt pupu pöksyyn. Hän odottaa naiselta jotain tiettyä tyyliä, esim. viestiä, jossa nainen pyytää hänet erikseen keskustelemaan "heistä" ja tekee näin selkeästi aloitteen. Jos nainen on tullut joskus kasvokkain kohdatessa torjutuksi tai jäänyt sellaisen vaikutelman varaan, että hänen lähentymisyrityksensä on huono juttu, nainen ei takuulla lähesty tuolla tavoin eikä muutenkaan ole enää selkeästi aloitteellinen. Ainoastaan jättää miehelle mahdollisuuksia lähestyä vuorostaan. Ja lopulta ei enää anna niitäkään, jos mitään positiivista ei tapahdu.
- Anonyymi00037
Näin juuri.
- Anonyymi00040
Kaksi sinkkua, jotka tuntevat ennestään, ja joilla on haku päällä, voivat lähestyä toisiaan noin eli lähettää vaikka viestiä somen kautta. Muille tuollaiset viestit ovat turhan riskabeeleja tapoja lähestyä. Voi tulla vaikka mitä syytteitä, vaikkapa toisen puolisolta. Eli jos ap. tarkoittaa tällaista tilannetta, niin täysin ymmärrettävää, että viestiä ei koskaan kuulu tai näy. Varatutkin voivat ihastua, mutta ne asiat hoidetaan halutessa niissä mahdollisissa kasvokkain tapaamisissa, ei viesteissä.
- Anonyymi00042
Turha on sitä negatiivisuudesta positiivia kaivaa. Ei halua nähdä ta ja ei
- Anonyymi00034
Kannattaa aina muistaa huijauksen mahdollisuus tapauksissa, joissa toinen ei jostain syystä suostu tapaamiseen kasvotusten.
- Anonyymi00035
Miksi mies istuu peukalonsa päällä ja vain odottaa?
- Anonyymi00039
Niin se on. Naapurin vanhapiika se vain pankinpäällä istuu.
- Anonyymi00043
Hyvä juttu jos luovutat jo vihdoin. Ei meistä tullut mitään, et ollut se mies, joksi sinua luulin.
- Anonyymi00045
no oli se sinunkin rako jo liiaksi kasvanut
- Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
no oli se sinunkin rako jo liiaksi kasvanut
Nyt olet jo raonkin nähnyt, mutta oikealla tavalla kasvokkain et vielä ole ollut😅🤣😂
- Anonyymi00054
Anonyymi00051 kirjoitti:
Nyt olet jo raonkin nähnyt, mutta oikealla tavalla kasvokkain et vielä ole ollut😅🤣😂
Ei sitä pimeässä. Kunnia vähenee, mutta maine se vain kasvaa.
- Anonyymi00046
Taisi kaivata edelleenkin vain V-naista. Hänellä uudet tuulet, etsi uusi.
- Anonyymi00047
ei uutinen enää venlalla jo miehiä joka lähtöön.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
ei uutinen enää venlalla jo miehiä joka lähtöön.
Tulee jo varmaankin aamu, ennen kuin minun vuoro. Omaani etsin.
- Anonyymi00053
Pyyhi kyyneleesi sitten ja asia selvä. jos voit ottaa yhteyttä ihan milloin vain.
- Anonyymi00055
Anonyymi00048 kirjoitti:
Tulee jo varmaankin aamu, ennen kuin minun vuoro. Omaani etsin.
Olit vain se mielitiettyni. Nyt voin jatkaa eteenpäin.
- Anonyymi00059
Nytkö väsyt oottamaan?
- Anonyymi00060
Kohta kahden vuoden jälkeen, niin sinähän kiukuttelee, kyllä minä olen täällä.
Hymyile, näin :), vaikka seitaaski.....
Niin.
https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1341368Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️971085Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2541008On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75807- 54774
Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞35740- 66697
- 47675
- 43641
Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.164620Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä33614Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah193604Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh30597Miksi älyllinen ponnistelu ei ole kaikille ihanaa?
Auttakaa minua, en ymmärrä. 🥵 Miten on mahdollista, että joku ei pidä pähkäilystä ja älyllisestä ponnistelusta? Minus98535- 201524
- 105483
Oulaisten kaupunki/ Honkamajan kuntolenkit
Mikä ihme riivaa Oulaisten kaupunkia,kun honkamajan kuntopolut jääneet koko kesältä heinät ja pajut niittämättä? Kenelle18472- 34468
Miten tehdään Todellavaikeeta hulluksi?
Tässä on nainen, jolla on korkea vaatimustaso! Todellavaikeeta voisi lukea tämän ja kiehua kateudessaan. 🤭 "[Etunimi91468Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen59456