Miten sinä reagoisit

Anonyymi-ap

Minulla on taas kiukku päivä.
Kuukautiset vaikuttaa minulla niin paljon mielialaan. Kiukuttelen pienistä asioista ja toisaalta taas itken todella herkästi.
Maha on kipeä ja kauhea väsymys.
Ja väsymystä aiheuttaa toki myös aikaiset herätykset ja lyhyet unet.
Mutta kysymys olisi nyt se, että miten sinä jaksaisit minun kiukku ja itku kohtaukset?
Miten sinä reagoisit?
Miten toimisit tilanteessa?
Kunpa saisin keskustella kanssasi kaikesta ihan kasvotusten...

64

391

Vastaukset 64

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

en halua enää yhtäkään menks p talouteemme

• Anonyymi00002

Minua ärsyttäisi, enkä pystyysi elämään kanssasi, jos kohdistat kiukkusi minuun. Mutta sen kanssa pystyisin elämään, että on paha olla ja kiukuttaa, kunhan se ei kohdistu minuun. Minulta tulee herkästi vastareaktio, jos koen, että hyökkäät minua vastaan.

• Anonyymi00008

Tätä minä vähän pelkään.

• Anonyymi00003

Oon huomannut siihen auttaa kun ei nää miestä. Tai sit se ei puhu mitään pitää vaan kainalossa.

• Anonyymi00004

Minua ei mensunaiset horjuta

• Anonyymi00007

Tarkennusta, halausta ja myötätuntoa ja jotain hyvää syötävää. Mutta en kuitenkaan asetu moneksi päiväksi samalle taajuudelle vaan elän kuten ennenkin.

• Anonyymi00005

Vieläkö on?

• Anonyymi00009

Ai mitä tarkoitat?

• Anonyymi00006

Jos kiukuttelet suutelen kiukkusi pois. Tai vain halaan niin kauan että et enään jaksa kiukutella. Itkut taas voit itkeä olkapäätäni vasten ja rauhoittua kainalossa.

• Anonyymi00010

Tämä kuulostaisi ihanalta. Juuri tällaista minä kaipaisin.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Tämä kuulostaisi ihanalta. Juuri tällaista minä kaipaisin.

Olet mieleltäsi lapsi ja etsit isähahmoa.

• Anonyymi00036

Kuulostaa ihanalta. Miksi miehet ei oikeasti ole tämmöisiä.

• Anonyymi00011

Vastaan samalla mitalla, sinun pitäisi myös sietää se. Älä vaadi muilta ,mitä mitä et itsekään tee.

• Anonyymi00015

Mikäs sun hormonit saa heittelehtimään noin? Onko joku terveysongelma?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Missä sillitynnyristä olet elänyt, kun et ymmärrä elämää, ilkeilijä saa yleensä samalla mitalla takaisin, se opettaa. Ei kukaan ala kyselemään miksi olet ilkeä, eikä sillä ole merkitystäkään.
        Äärimmäistä itsekkyyttä, kun kuvittelet vain sinulla olevan oikeus kiukutteluun ja ilkeilyyn. Tarvitset kovia opetuksia, olet liian tyhmä oppimaan muuten mitään.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Missä sillitynnyristä olet elänyt, kun et ymmärrä elämää, ilkeilijä saa yleensä samalla mitalla takaisin, se opettaa. Ei kukaan ala kyselemään miksi olet ilkeä, eikä sillä ole merkitystäkään.
        Äärimmäistä itsekkyyttä, kun kuvittelet vain sinulla olevan oikeus kiukutteluun ja ilkeilyyn. Tarvitset kovia opetuksia, olet liian tyhmä oppimaan muuten mitään.

Vastaa vain kysymykseen.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Noh, mun exä oli bentso narkkari, ja se sen sille teki.
        ~Erimies

• Anonyymi00044
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Vastaa vain kysymykseen.

Jos sinulla hormonit heittelehtii, se ei tarkoita sitä, että kaikilla muillakin heittehtii. Onko liian vaikea ymmärtää?

Sinun ongelmasi ei ole pelkästään ilkeily ja itsekkyys, olet myös käsittämättömän tyhmä.

• Anonyymi00013

Voittaisimme semmoiset päivät yhdessä.

• Anonyymi00014

Yrittäisin piristää laululla ja samalla udella mistä kenkä puristaa.

🎶🎵Muumipappa pikku myy…🎵🎶
      🎶🎵Mikä on sun kiukun syy…🎵🎶
      🎶🎵Ei muumiii, eiku kaivattuuu🎵🎶

• Anonyymi00016
    • Anonyymi00017

Miten jaksaisit ihmistä joka ei koskaan kiukuttele vaikka kärsii 24/7 kivuista eikä silti pura niitä muihin? Tuntisitko itsesi liian heikoksi hänen rinnallaan?

• Anonyymi00018

Jatkuva kipu on eri asia kuin hormonitasojen merkittävät vaihtelut.

• Anonyymi00050
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jatkuva kipu on eri asia kuin hormonitasojen merkittävät vaihtelut.

Todellakin on.

• Anonyymi00020

En hyväksy aikuiselta toisen elämän pilaamista muutaman päivän ajan aina kuukauden välein. Se on vain pyrittävä puremaan huulta ja pitämään niin paljon sisällään kuin vain suinkin mahdollista, niin muutkin tekevät omien ongelmiensa kanssa. Pikkulapsi ei kuulu parisuhteen puolikkaaksi.

• Anonyymi00022

Voin hyvin lahjoittaa nää mun menkkakivut sulle niin katotaan sitten kuinka kauan kestät itkemättä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Voin hyvin lahjoittaa nää mun menkkakivut sulle niin katotaan sitten kuinka kauan kestät itkemättä.

Itkeminen on eri asia KUIN SEN PURKAMINEN TOISEEN.

Jos et ymmärrä eroa ja et omaa kykyä kontrolloida käytöstäsi, olet lapsi eikä toisen aikuisen ole tarkoitus olla sinulle aikuinen.

• Anonyymi00033

Naisten estrogeeni- ja testosteronitasot laskee muutaman päivän aikana aika helvetisti. Tarkoittaa sitä, että jos miehellä olisi saman tason testojen lasku, miehen pitäisi vanheta reilu sata vuotta muutamassa päivässä. Eli pistä omalle kohdalles tuollainen hormonitilanne ja tule sitten kertomaan kaikille miten pidät tuon "ongelmas" sisälläsi, puret huulta ja käyttäydyt kuin aikuinen.

Terveisin,
        miehet käyttäytyy kuin pikkulapset kuin heille tulee pikku flunssa

• Anonyymi00034
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kannattaa etsiä somesta videoita, joissa miehille laitetaan kuukautiskipusimulaattorit. Siitä näkee kuinka hyvin he kestää kipua 🤣

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Kannattaa etsiä somesta videoita, joissa miehille laitetaan kuukautiskipusimulaattorit. Siitä näkee kuinka hyvin he kestää kipua 🤣

Ja kysy keneltä tahansa tatuoijalta, kummat kestää paremmin kipua, miehet vai naiset. 👍

• Anonyymi00039
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tyypillinen feministinen nykynainen, haluaa poimia vain rusinat pullasta.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Joo naiset on poiminut ne menkkakivut elämän pullasta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jos et ymmärrä eroa ja et omaa kykyä kontrolloida käytöstäsi, olet lapsi eikä toisen aikuisen ole tarkoitus olla sinulle aikuinen.

jos käyttäydyt kumppanis kanssa samoin kuin täällä palstalla, niin ansaitset kaiken mitä hormonimyrskyinen nainen vain kykenee sun suuntaan heittämään 🤣

• Anonyymi00045
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Joo naiset on poiminut ne menkkakivut elämän pullasta

Jättää huomiotta naiseuden hyvät puolet, pyrkii eroon huonoista. Tyypillinen rusinapullafeministi, mieleltään pikkulapsi.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ihan aikuinen olen, enkä ole purkanut mun kipujani mieheeni.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mitäs sä siinä kiukuttelet. En ole mikään feministi.

• Anonyymi00023

Ohi. Kaivattuni on 50+.

• Anonyymi00031

Eikö 50+ voi olla kuukautisia? Olen 60+ ja minulla on normaalit kuukautiset edelleen , ja itseasiassa, olen siihen erittäin tyytyväinen 🌞

• Anonyymi00043
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Eikö 50 voi olla kuukautisia? Olen 60 ja minulla on normaalit kuukautiset edelleen , ja itseasiassa, olen siihen erittäin tyytyväinen 🌞

Harvinainen tapaus olet. Naisten kuukautiset loppuvat n.45-55 vuoden iässä suunnilleen. Minulla alkoi ihan toinen, parempi elämä tuolloin. Ja hormonikorvaushoito auttoi tässä vielä lisää. Seksielämäkin paljon parempaa.
        Sivusta n

• Anonyymi00062
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Eikö 50 voi olla kuukautisia? Olen 60 ja minulla on normaalit kuukautiset edelleen , ja itseasiassa, olen siihen erittäin tyytyväinen 🌞

Sitten +50 on vaihdevuosikiukuttelut ja ilkeily 24/365.
        Sinkkumies säästyy monelta loukkaukselta ja ilkeilyltä.

• Anonyymi00067
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ihan yleistä, harhaluuloja nuo 50+ jutut, kun monella jatkuu pitkään sen jälkeen. Riippuu mm. elintavoista ja geeneistä. Esim. tupakointi aikaistaa vaihdevuosia.

• Anonyymi00024

pakko todeta että en voi edes naisena sietää silmissäni menkoista kitiseviä lapsosia :) olen kokenut kaksi synnytystä ja tuntenut järkyttäviä menkka sekä peräreigä kipuja silti nousen joka s**tanan päivä ylös en sängympohjalla möyri ja ulise. vttu ota buranaa

• Anonyymi00026

Et ole nainen.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Et ole nainen.

Olen nainen.

• Anonyymi00028

Minä saan pahan kuukautiskivun siedettävälle tasolle, jos otan 400 mg ibuprofeiinin + 1000 mg parasetamolin. Ei siltikään pysty nousta sängystä ja elää normaalisti, mutta ei tarvi ainakaan itkeä kivusta.

sivu

• Anonyymi00046

Minä elän normaalisti kivuista huolimatta. Käyn töissä, treenaan ja elän elämääni. Ilman Buranaa, tai muitakaan kipulääkkeitä.
        Kivut, tai tunteiden vuoristorata ei minun elämääni vaikuta, vaikka ne ulospäin näkyykin.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Minä elän normaalisti kivuista huolimatta. Käyn töissä, treenaan ja elän elämääni. Ilman Buranaa, tai muitakaan kipulääkkeitä.
        Kivut, tai tunteiden vuoristorata ei minun elämääni vaikuta, vaikka ne ulospäin näkyykin.

Nuorena oksensin, kun kivut oli niin kovat. Paljon myöhemmin paljastui endometrioosi.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Nuorena oksensin, kun kivut oli niin kovat. Paljon myöhemmin paljastui endometrioosi.

Minulla sitä myös epäillään, mutta ei suostuta tutkimaan. E-pillereitä vain tuputetaan. En syö niitäkään.

• Anonyymi00056

Äläpä alenna naisia. Kivuista valittaminen ei tee naisesta lasta.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Et ole nainen.

kyllä olen:). aamulla 6.33 ylös sängystä lapsia kantaen tai tuuppien pitkin lumisohjon vaikka alakerta vuotais kun tonava ja selkä ois tulessa

• Anonyymi00061
        Anonyymi00046 kirjoitti:

just näin. ei menkat ole este oikeasti millekkään. isompaa vaippaa vaan

• Anonyymi00063
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Minä saan pahan kuukautiskivun siedettävälle tasolle, jos otan 400 mg ibuprofeiinin 1000 mg parasetamolin. Ei siltikään pysty nousta sängystä ja elää normaalisti, mutta ei tarvi ainakaan itkeä kivusta.

sivu

paljo sul on niinku vuotoo esim toisena päivänä? mulla tulee kahen tunnin aika siteet ja ponttoonit aivan täyteen. se on sitä samaa rumbaa 2h välein veskissä ja olo on mitä on mut silti en mä paikallaan makaa ja siis on kipuja mutta en niitä ulise. pahin kipu varmaan oikeesti on ollu lopulta järkyttävät percreigä kivut mitä oon kokeny muutamasti siis ne on ollu niin pahoja et on meinannu usko loppua mut niistäki tokeni tramaleil ja sillä et teki jotain ettei vaan pohdi sitä kipua kokoajan

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

paljo sul on niinku vuotoo esim toisena päivänä? mulla tulee kahen tunnin aika siteet ja ponttoonit aivan täyteen. se on sitä samaa rumbaa 2h välein veskissä ja olo on mitä on mut silti en mä paikallaan makaa ja siis on kipuja mutta en niitä ulise. pahin kipu varmaan oikeesti on ollu lopulta järkyttävät percreigä kivut mitä oon kokeny muutamasti siis ne on ollu niin pahoja et on meinannu usko loppua mut niistäki tokeni tramaleil ja sillä et teki jotain ettei vaan pohdi sitä kipua kokoajan

tarkotan siis yhdistelmänä molemmat täyteen:)

• Anonyymi00029

Kiukkuaminen ja itkuaminen toiselle ei kuulu AIKUISEN ihmisen käytökseen.

Jos olet kuin lapsi sinua kohdellaan kuin lasta.

Olitpa mies tai nainen.

Vastaavassa tilanteessa et katselisi miehen kiukkua hetkeäkään, mikä olisi tietysti myös ihan oikein.

Kuukautiset yms. eivät ole mikään "vapaudu kaikesta vastuusta käytöksen suhteen kortti"

• Anonyymi00040

Juuri näin se menee. 👍🏼

• Anonyymi00032

Reagoin tuollaiseen poistumalla paikalta. Lähden vaikka ongelle.

• Anonyymi00060

Juu, se onkin parasta.

• Anonyymi00047

Törmäsin instassa miehiin joilla oli seurannassa kumppanien kuukautiskierto. Tiesivät just mitä tuoda pöytään suhteessa minäkin kierron viikkona. On niitä tuollaisiakin miehiä! 🥰

• Anonyymi00057

Vain hintahtavat, munattomat, selkärangattomat miehet alistuvat naistensa palvelijoiksi, eivätkä osaa vaatia kypsyyttä.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Vain hintahtavat, munattomat, selkärangattomat miehet alistuvat naistensa palvelijoiksi, eivätkä osaa vaatia kypsyyttä.

Sinunlaisessa "miehessä" ei ole mitään haluttavaa.

• Anonyymi00049

No en kahtele semmosta minun aika on liian kallista tuhlattavaksi vänkyröintiin. Nautin rauhasta onnesta ja vapaudesta.

• Anonyymi00058

Joo menkkamonsteri saa sekunnissa lähteä lätkimään.

• Anonyymi00052

Toiset kestävät kipuja paremmin kuin toiset. Jos on jo lapsena joutunut kestämään kovia kipuja, kestää niitä paremmin myös jatkossa. Joku kärsii helvetin tuskia jos on tikku sormessa, kun toisella ei ilmekään värähdä vaikka sormi katkeaisi.

• Anonyymi00066

Onni ettei ole kelle kiukutella.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      94
      1395
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      78
      1143
    3. Mustikat jää metsiin

kun ei thaikut saa lupia tulla ja oman maan työttömät ei viitti metsään mennä. Itse poimin noin 20-30 sangollista kesäi
      Maailman menoa
      72
      961
    4. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      52
      872
    5. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      62
      832
    6. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      157
      769
    7. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      40
      709
    8. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      87
      677
    9. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      16
      650
    10. Jaakko Kyllönen !

Koettaa viisastella,Kuhmon hoito paikkojen kohtalosta.KYLLÄ SE OLI KOKOOMUS;JOKA ETU NENÄSSÄ EDDUSKUNTA VAALIEHDOKAS TEA
      Kuhmo
      24
      591
    Aihe