Et välitä minusta! Et pyydä kylään. Et halua nähdä minua koko kesän aikana sinun kotonasi. Se on ainut paikka, joka ei maksa mitään. Haluat kahvilaan, vaikka kahvilassa kaikki on niin kallista. Sinun kotona olisin voinut syödä omia eväitä ja säästää rahaa. Haluat tehdä kaikkea kallista!! Helppoa sinun on, kun sinulla on ylimääräistä rahaa. Minulla ei ole!!!
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kahvilassa, jos käyn. Niin näen loppu illan nälkää.
- Anonyymi00002
No ainakaan et oo mun kaivattu ku tarjoan aina hänelle.
- Anonyymi00003
Eikö tuo nyt kieli että ette sovi toisillenne. Jos raha on jo noin isossa osassa ei se tule muuttumaan kpskaan. Hiertää aina teidän välejä.
- Anonyymi00004
Pyydä hänet eväsretkelle. On kivoja puistoja ja ulkoilualueita tai metsä lähellä kotia.
- Anonyymi00005
Pyh! Puistossa ei ole vessaa missä käydä, jos on vessa hätä!!!
- Anonyymi00006
Hänellä on kotona mikro, jossa voin lämmittää ruokani. Puistossa EI ole! Hänellä on hieno asunto.
- Anonyymi00013
Olet tylsää seuraa!
- Anonyymi00007
Puistossa emme ole kahdestaan. Mitä hauskaa siinä on? Ei puistossa voi jutella kaikista asioista. Kaikki näkee. Miksi ihmeessä julkisesti liikkuisimme? Kaikki saisivat tietää? Hän joutuisi minua häpeämään!
- Anonyymi00008
Miksi haluat, että ihmiset näkee meidät? Miksi haluat, että ihmiset jotka eivät hyväksy minua saavat tietää ja kääntävät sinulle selän? Sinun kotona he eivät saa tietää ja pysyvät sinun elämässäsi!
- Anonyymi00009
Ei kaikki jaksa vaan istua kotona. Välillä kaipaa vaihtelua.
- Anonyymi00011
Et tajua! Hänellä on ihmisiä, jotka halveksivat minua!! Miksi hän haluaa, että he saavat tietää minusta, joka on köyhä ja elämäni on hävettävää! Hänellä menee maine, jos liikkuu minun kanssani. En edes työpaikkaa ole saanut!!! Hänellä on arvokas työpaikka. Hän on parempi ihminen kuin minä olen. Hänen työkaverit nauraisivat Hänelle, jos meidät Nähdään yhdessä liikkuvan!!!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et tajua! Hänellä on ihmisiä, jotka halveksivat minua!! Miksi hän haluaa, että he saavat tietää minusta, joka on köyhä ja elämäni on hävettävää! Hänellä menee maine, jos liikkuu minun kanssani. En edes työpaikkaa ole saanut!!! Hänellä on arvokas työpaikka. Hän on parempi ihminen kuin minä olen. Hänen työkaverit nauraisivat Hänelle, jos meidät Nähdään yhdessä liikkuvan!!!
Sulla on selvästi joku toinen ja koitat peitellä.
- Anonyymi00010
Älkää ihmeessä vetäkö muitten eväitä. Ei teillä niin paljon ole kuitenkaan.
- Anonyymi00014
Nolo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211361- 671305
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574