Niin, että sovittaisiin tapaaminen jonnekin ja sitten riisuisit minut ja koskettelisit kuten haluaisit, runkkaisit kyrpääni ja koskettelisit kiveksiäni samalla? Itse voisit olla myös ilman vaatteita tai ainakin ilman housuja.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Haluaisin, jos Ikä ei esteenä eikä paikkakunta.
T. 19v nainen- Anonyymi00002
Voidaanko nähdä Lahdessa? Olisi ihanaa kun vetelisit pitkää ja paksua vartta kädelläsi. Pystytkö hillitsemään itseäsi kun se on kädessäsi? Toki tyydytän sinutkin. M.50
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voidaanko nähdä Lahdessa? Olisi ihanaa kun vetelisit pitkää ja paksua vartta kädelläsi. Pystytkö hillitsemään itseäsi kun se on kädessäsi? Toki tyydytän sinutkin. M.50
Heinolan setä rane varmasti tulee nylkyttään sun pikku piliä epätoivonen runkku pelle
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi olla että en pysty hillitsemään jos on tosi iso
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voi olla että en pysty hillitsemään jos on tosi iso
N19 On tämä kyllä tosi iso ja paksu! Spermaa tulee pitkinä ruiskaisuina ja sakeaa siittiöitä kuhisee. Uskaltaisitko ottaa sisään tälläisen paljaana? M.51
- Anonyymi00005
N.19 v Täällä isoapaksua , ihanaa.. M50
- Anonyymi00008
Mee spede hevon vittuun trollaamaan
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mee spede hevon vittuun trollaamaan
No mene mitäs vielä toistelet tuota samaa virttäs.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No mene mitäs vielä toistelet tuota samaa virttäs.
Sää mää ja bää se toistaa itseään buaahaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sää mää ja bää se toistaa itseään buaahaa
Hähähää mitäs toistat. Varmaan siksi kun olet tyhmä kun lammas.
- Anonyymi00015
Aloittaja on Turussa. Nautin siitä, kun nainen runkkaa minua ja mielellään niin monta kertaa peräkkäin, ettei spermaa enää tule lopuksi.
- Anonyymi00019UUSI
Kappas, mäkin olen melkein sieltä.
- Anonyymi00016
Vaimo runkaa minua takaapäin, olen kontillani silloin:
- Anonyymi00017
Miten olisi jos nainen saisi toteuttaa fantasian että tyydyttää kaksi miestä samaan aikaan?
Voisin olla mukana.
M28 - Anonyymi00018UUSI
Kaikkein kiihottavinta olisi, jos naisia olisi 4-5 ja kaikki pukeissa ja itse olisin alasti. Sitten he runkkaisivat minua ja samalla pyllistelisivät perse paljaana naamani edessä.
- Anonyymi00020UUSI
Ajattele kun he pyllistelisivät ja kiusaisivat tiukoissa legginseissä. Vuoron perään istuisivat hajareisin kasvoille!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4542054- 1631347
- 761212
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871113- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58685