Niin, että sovittaisiin tapaaminen jonnekin ja sitten riisuisit minut ja koskettelisit kuten haluaisit, runkkaisit kyrpääni ja koskettelisit kiveksiäni samalla? Itse voisit olla myös ilman vaatteita tai ainakin ilman housuja.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Haluaisin, jos Ikä ei esteenä eikä paikkakunta.
T. 19v nainen- Anonyymi00002
Voidaanko nähdä Lahdessa? Olisi ihanaa kun vetelisit pitkää ja paksua vartta kädelläsi. Pystytkö hillitsemään itseäsi kun se on kädessäsi? Toki tyydytän sinutkin. M.50
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voidaanko nähdä Lahdessa? Olisi ihanaa kun vetelisit pitkää ja paksua vartta kädelläsi. Pystytkö hillitsemään itseäsi kun se on kädessäsi? Toki tyydytän sinutkin. M.50
Heinolan setä rane varmasti tulee nylkyttään sun pikku piliä epätoivonen runkku pelle
- Anonyymi00012
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voi olla että en pysty hillitsemään jos on tosi iso
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voi olla että en pysty hillitsemään jos on tosi iso
N19 On tämä kyllä tosi iso ja paksu! Spermaa tulee pitkinä ruiskaisuina ja sakeaa siittiöitä kuhisee. Uskaltaisitko ottaa sisään tälläisen paljaana? M.51
- Anonyymi00021
Jos stadissa oot ,voin esitellä käyräö kulliani Munkan kallioilla
19 n.
Kiihottavaa näyttää naiselle,silloin kun runkkaa
Saat myös näyttää tissejäs nainen,miksei pilluakin..
Kurt56
- Anonyymi00005
N.19 v Täällä isoapaksua , ihanaa.. M50
- Anonyymi00008
Mee spede hevon vittuun trollaamaan
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mee spede hevon vittuun trollaamaan
No mene mitäs vielä toistelet tuota samaa virttäs.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No mene mitäs vielä toistelet tuota samaa virttäs.
Sää mää ja bää se toistaa itseään buaahaa
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Hähähää mitäs toistat. Varmaan siksi kun olet tyhmä kun lammas.
- Anonyymi00023
Anonyymi00011 kirjoitti:
Täällä sedän iso jättitatti odottaa 🍆💦
- Anonyymi00015
Aloittaja on Turussa. Nautin siitä, kun nainen runkkaa minua ja mielellään niin monta kertaa peräkkäin, ettei spermaa enää tule lopuksi.
- Anonyymi00019
Kappas, mäkin olen melkein sieltä.
- Anonyymi00016
Vaimo runkaa minua takaapäin, olen kontillani silloin:
- Anonyymi00017
Miten olisi jos nainen saisi toteuttaa fantasian että tyydyttää kaksi miestä samaan aikaan?
Voisin olla mukana.
M28 - Anonyymi00018
Kaikkein kiihottavinta olisi, jos naisia olisi 4-5 ja kaikki pukeissa ja itse olisin alasti. Sitten he runkkaisivat minua ja samalla pyllistelisivät perse paljaana naamani edessä.
- Anonyymi00020
Ajattele kun he pyllistelisivät ja kiusaisivat tiukoissa legginseissä. Vuoron perään istuisivat hajareisin kasvoille!
- Anonyymi00022
Ja olisivat ehkä sitoneet ensin sänkyyn kiinni, tekisivät mitä haluaisivat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561