Väärässä paikassa. Toisaalta, haittaako se 🤔
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Ei haittaa mies ❤️
- Anonyymi00002
Melkein mut ei kuiteskaan. Huomenna uusiks ja uus yritys?
- Anonyymi00004
Vähän haittaa ❤️
- Anonyymi00005
Missä olisi pitänyt olla?
- Anonyymi00006
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00007
Meneekö Suomessakin poliisi nykyään siihen halpaan kun ulkomaalainen on puukottanut suomalaista ja kertoo sitten poliisille että puukotettu haukkui häntä n..keriksi ja hän ei ole tehnyt mitään? Niinku briteissä, missä mies kuoli mamun puukotukseen kun poliisi ei uskonut että uhria oli puukotettu. Riitti kun mamu sanoi valkoihoisen haukkuneen rasistisilla sanoilla. Uhri kuoli poliisin laittamissa käsiraudoissa ja mamu naureskeli paitaansa. Mamujen uhriksi heittäytyminen on lisääntynyt vaikka 99 prosentissa ovat itse syypäitä väkivaltaan. Siinä aihetta ikäväpalstalle.
- Anonyymi00008
Naida saattaa yhtäaikaa kai.
- Anonyymi00009
Aina oikeaan aikaan oikeassa paikassa mutta tilanne meni,,, no jaa.
- Anonyymi00010
Ei, vaan oikea ihminen väärään aikaan..
- Anonyymi00011
Ei, sata kilometriä sinne tai tänne.
Ei haittaa sekään jos on väärä ihminen oikeaan aikaan väärässä paikassa - Anonyymi00012
Muuan oikea väärä tiennee, mitä on odotettavissa. Sivusta
- Anonyymi00014
Kuka sen lopulta määrittää, mikä on oikea paikka tai oikea aika? Ehkä väärää ei olekaan..
- Anonyymi00015
Se on ainakin osittain itsestä kiinni.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se on ainakin osittain itsestä kiinni.
Nimenomaan, kaikki oli silloin oikeaa, mutta itse siitä lopulta tekee väärää kun ei muka kelpaa tai ujostelee ja antaa toisten naureskella..
- Anonyymi00016
Nyt olen totaalisen väärässä paikassa, mutta hengessä niiiiiin mukana 😍 🤗
- Anonyymi00018
se mikä rikko mut pahiten kun näytin M naisen kuvaa eksälleni väsyksissäni vuonna -23 ja muistan elävästi sen miten hän katto sitä kuvaa. se mursi mut.
- Anonyymi00019
sillon tajusin ettei ole enää jj. ei vaan ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469