mä en vaan jaksa kun naiset olettaa että haluan mitään kun en mitään halua. se jatkuva ihmettely ja supattaminenn saa vaan raivoomaan tuntuu ettei kukaan pysty olla vaan kaveri mul
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
eli kannattaa rauhottua mä olen miehet valinnu jo aikanaan ja lasten jälkeen tämä on ns entisestäänvoidaanko sanoa korostunut nyt
- Anonyymi00002
joten rauhaa ja rakkautta vaan kaikille! voi se olla et omastakin tyttärest tulee lesbo ja mä en häntä tule kivittämään tai kauhistelemaan muistan kun oma mutsi oli sillain hyi hyi lesbot koska kauhuissaan jos ainosta tyttärestään tulee lesbo no äiti ei tullut huoli pois mut siks tein niinku tein koska täällä kaikkien pitää olla semmossii ku on
- Anonyymi00017
Siis kenen tyttärestä teet? Meillä ei oo suvusssa lesboja niin jätä hänet rauhaan
- Anonyymi00003
ketju päättynyt
- Anonyymi00004
Mitä sä itse haluat naisista? Voiko siinä olla jotain mikä tekee siitä ystävyydestä vaikeaa naisille? Tämä nyt vain oli tällainen pohdiskelua herättävä kysymys.
- Anonyymi00005
naiset ovat kautta aikojen ihmetelleet minua jotenkin ihan kun minussa olisi joku eri asia kun muissa eräs veti käteen sängyssäni jossa minä ja sillonen poikkis oltiin just n ussittu nojoo ja sit kans esim ve ystäväni on mulle aina ollut erittäin tärkeä enkä ymmärrä miksi hänkin oli niin etäinen. tiedä näistä. olen myös kokenut että lyhyet ja pulleat naiset ovat ottaneet kaverilliset rohkeat rohkaisuni flirttinä ja kun ne ei vttu ole sitä xD naiset on hankalia tossakin kosk olen vaan siis aito suora ja sanon mitä sanon niin miehist ku naisist
- Anonyymi00006
mul on selvä type miehis sinise silmät pitkä iso k yrpä ja hyvät lihakset se varmaan kertoo jo kaiken
- Anonyymi00007
mun itsetuntoon sattuu jos vaan lyhyet pulla naiset innostuu musta kun mä en valitettavasti heistä
- Anonyymi00008
olenko tosiaan niin ksri taalasmaa? kyllä mä koen pin pallinen nainen olevani ja rinnatkin on herkkäkin olen
- Anonyymi00009
en jaksa että naiset on mustiksia minusta ja menee jotenkin vauhkoksi haluan vain höpötellä pskaa ja olla normisti kaverina 🤣 ilmeisesti liikaa pyyetty ni pakko se on juosta karkuun
- Anonyymi00010
Mitä ne supattelee siellä? Juttelee sinusta?
- Anonyymi00015
en minä tiedä enkä halua edes tietää eletään ny vaan
- Anonyymi00011
jos alan haistamaan et ns kumminkin toisella toiveita enemmästä ja mulle nämä erikoisen historian takia sanelemat joo hei mä rakastan sua jutut on ollu semmosta spedeilyä xDDDD koska mä oon nähny läpi mut no ehk mus on vähän kiusaajan vikaa
- Anonyymi00012
voin olla lesbojen sekä homojen kaveri kyllä en heitä tuomitte mulle nämä asiat ei ole tabuja lähinnä nauran kaapeissa oleville sillä mulla sil ei ois koskaan ollu välii satuin ny vaan aina rakastumaan miehiin ja näin on edelleen….
- Anonyymi00013
Pistää miettimään miten käyttäydyt naisten lähellä.
Minä en esim. kiinnitä miehiin mitään huomiota, kun en heistä mitään halua. Se on ollut toimiva ratkaisu tähän mennessä.- Anonyymi00016
en minäkään saa ns kiksejä naisista paitsi hyvin hyvin harvoin joku herättää että onpa kiva aura tai muuta mutta nämä kaatuu silti sukupuoleen. kalusto on aika selkeänä päässä kuitenkin ja se on se ratkaseva kun mä mietin tulevaisuuttani en halua platonista suhdetta kun ns aikaa on
- Anonyymi00014
ketju jatkui nyt se päättyy. ilmeisesti olen vain ulkoisesti naisten mieleen mutta kyllä minä kaveruutta pyytäsin! yötÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831530
- 841322
- 1041058
- 48879
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40773Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..9731Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105617Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30601Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45567