Sinulla on ihmisiä, jotka halveksivat minua. Miksi haluat, että he näkee, että liikumme yhdessä? Ei siinä ole mitään järkeä. Miksi? He ovat parempia ihmisiä kuin minä olen. Heillä on parempi elämä kuin minulla on. He eivät ole köyhiä kuten minä olen!!! He ovat oikeassa en ole minkään arvoinen ihminen. Minulla EI ole yhtään mitään. Minkä takia minun takia kannattaa paremmat ihmiset menettää sinun elämästäsi! En ole yhtään mitään tajua jo se. Eihän minulla edes ole työpaikkaa!!! Tai kunnon koti. Vaan ruma ja oksettava on koti ja sisustus jostain 60 luvulta on! Minun kotini on vanhanaikainen. Et sinä kehtaa tänne muuttaa. Maine sinulla menee.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Valitse heidät, joita sinun EI tarvitse hävetä silmät päästään. Heidän kanssaan voit liikkua. Minun et. He ovat oikeassa. Olen surkea ihminen. En edes työpaikkaa saanut. Se kertoo kaiken. Ilman töitä en voi muuttaa.
- Anonyymi00002
Suojatyöpaikkalainen hiljaa.
- Anonyymi00003
Tavallaan tämä voisi olla minulta. Sillä erotuksella että minun kotini ei ole ruma, vaikka onkin vanhanaikainen. Enkä kirjoita huutomerkein🤭
Vanhempi nainen, joka haluaa yksityisyyttä- Anonyymi00008
Täällä toinen vanhempi nainen ja mä taas puolestani voisin olettaa jonkun muun kirjoittavan noin minulle.
- Anonyymi00004
Kuulostat ihan mun narsistiselta eksältä joka käytti tota samaa diipadaapaa manipuloidakseen ja ohjaillakseen. Toi syyllistäminen on tosi kuvottavaa kun ei ole edes pohjaa asioille. Ketäköhän tällä kertaa ohjailet.
- Anonyymi00005
Kelan työllistymistä edistävä ammatillinen kuntoutus (TEAK) on tarkoitettu 16–64-vuotiaille, joiden sairaus tai vamma heikentää työ- tai opiskelukykyä. Kuntoutus on osallistujalle maksutonta, ja sen ajalta voi saada Kelan maksamaa kuntoutusrahaa.
Keskeisiä palvelumuotoja ovat.
Työkokeilu eli mahdollisuus kokeilla soveltuvia aloja ja tehtäviä 1–6 kuukauden ajan.
Työhönvalmennus. Henkilökohtaista tukea sopivan työpaikan tai koulutusalan löytämiseen, työnhaun tueksi sekä työssä aloittamiseen.
Palvelun tavoitteena on löytää juuri sinun tilanteeseesi ja terveydentilaasi sopiva polku kohti työelämää tai opintoja.
Näin haet mukaan ja reippaasti täytä Kelan kuntoutushakemus KU101.
Liitä hakemukseen lääkärin B-lausunto. (Huom! 16–29-vuotiaat eivät aina tarvitse erillistä lääkärintodistusta).Toimita hakemus Kelaan, joka tekee päätöksen kuntoutustarpeestasi. - Anonyymi00006
https://vapaaehtoistyo.fi/fi etsi ja tutustu tarjontaan.
- Anonyymi00007
En oikein ymmärrä mitä näät ihmisessä joka saa sinut tuntemaan noin. Raha, työ, hienot asunnot ei tee ihmistä hyviä tai parempia. Vaan kuinka he toimivat kanssa ihmisiään kohtaan. Hän kohtelee sinua ala arvoisesti. Ei hän ole hyvä ihminen silloin. Ei mitenkää arvostettava saatikka kunnioitettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1061095Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137804Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47697Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!30674- 69672
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59555Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530