Harmittamaan?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Että kerroit minusta muille, keskustelematta mun kanssa kaksin asioista. Ja sitten jätit minut pärjäämään yksin tunteideni kanssa. Se oli kova koulu. Nyt kuitenkin tiedän, että olin vääränlainen sinulle. Ei ollut turha tämäkään kokemus.
n>m- Anonyymi00002
Ethän halunnut
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ethän halunnut
Ehdotin keskustelua, kun tapasimme kasvokkain. Järkytyit silminnähden ja lähdit äkkiä pois. Kuin hänelle.
- Anonyymi00004
Monikin asia. Ehkä joskus puhumme kaikesta tai sitten emme.
- Anonyymi00005
En oikein luota ihmiseen, jolla kelkka kääntyy sen mukaan, kenestä on kulloinkin enemmän hyötyä. Kaikki mitataan hyötynä. Semmoisella toiminnalla ei rakenneta mitään kestävää. Kyllä jokainen äkkiä oppii pelin säännöt. Kaikissa suhteissa, olipa kyse liikesuhteesta, kaveruudesta tai parisuhteesta, pitää olla lojaali. Toisen pitää voida luottaa siihen, että myös hänen etunsa otetaan huomioon ja yhteisesti sovittua toteutetaan vilpittömässä mielessä. Muunlainen toiminta johtaa lyhyen aikavälin osavoittoihin. Mikään maailmassa ei ole niin tärkeää kuin luotettava maine kumppanina ja hyvät verkostot.
- Anonyymi00006
🥱😴🥱
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
🥱😴🥱
Mitäpä hymiö tietää? Onko hyvä maine luotettavana kumppanina ja laajat verkostot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 112749
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.19670Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32629Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 70504
- 63491