Oletko piilotellut suhteita ja kertonut, ettei sinulla ole muita? Oletko kenties täällä piilotellut meidän juttua ja ruokkinut muiden huomiota tätä kautta? Vuorotteletko kenties naisten välillä mutta niin, että olen ollut se ainoa kenen kanssa juttu on jatkunut yhtäjaksoisena ja katkeamattomana jo pitkään ja siksi et riskeeraa sitä?
Miten olet oikeuttanut itsellesi tämän tilanteen? Uteliaisuudesta kysyn. Kysyn tätä kautta kun en ole pariin päivään tavoittanut toista kautta ja näköjään kun sinulle ne pari muuta voivat tätä kautta esittää näitä kysymyksiä täällä niin aionpa jatkossa tehdä samoin.
Oletko mies seurustellut meidän tämän jutun aikana
34
351
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
En. Jos sinulla on juttu menossa miksi ette ole yhdessä vaan mies "vuorottelisi"?
- Anonyymi00005
No koska tämä itselleen kirjoitteleva äijä käsikirjoittaa itselleen todellisuutta mitä ei ole. Kerää jo itsesi ns
- Anonyymi00006
Siksi, että tilanne on monimutkaisempi
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siksi, että tilanne on monimutkaisempi
En ole kirjoitellut muille kun yhdelle. Ehkä olet sekoittanut jotkut mitkä voisivat sopia minuun?
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
No koska tämä itselleen kirjoitteleva äijä käsikirjoittaa itselleen todellisuutta mitä ei ole. Kerää jo itsesi ns
Ei tuolla vaan mene jakeluun ei millään😬
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole kirjoitellut muille kun yhdelle. Ehkä olet sekoittanut jotkut mitkä voisivat sopia minuun?
Kahden kanssa ainakin. Olette sen toisen kanssa todella selkeillä tunnisteilla hieroneet juttuanne mun naamaan jo pitkään. Mulle kiistät kaiken.
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kahden kanssa ainakin. Olette sen toisen kanssa todella selkeillä tunnisteilla hieroneet juttuanne mun naamaan jo pitkään. Mulle kiistät kaiken.
Annatko sen toisen kirjaimen? Olisi kiva tietää kuka mahtaa olla muka kiinnostunut minusta.
- Anonyymi00032
Anonyymi00028 kirjoitti:
Annatko sen toisen kirjaimen? Olisi kiva tietää kuka mahtaa olla muka kiinnostunut minusta.
Pakanoitako olette kaikki, yhdelläkään ei papin ristimää koko nimeä ja jokaisen nimessä vain alkukirjain, ainutlaatuinen aakkonen jota ei ole kenelläkään muulla 😂.
- Anonyymi00035
Anonyymi00005 kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi00002
Ei multa. Tiedän, että mies on polyamorinen. Tiennyt alusta asti. Eli kaikkea säätöä on, mitä todennäköisemmin.
- Anonyymi00004
Vai että polyamorinen, apäijä. Nk säätäminen ei taida ihan sitä tarkoittaa, mutta pääasia, että kerrontaa piisaa
- Anonyymi00007
Oletko se joka tuli meidän väliin? Polyamoriaa ei ole se, että salataan juttu.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Oletko se joka tuli meidän väliin? Polyamoriaa ei ole se, että salataan juttu.
En ole tullut kenenkään väliin tai alkamassa suhteeseen kenenkään kanssa. Näin ollen ei ole ollut mitään salattavaakaan. Mutta tiesin polyamoriasta alusta asti. Sitä ei olisi miehen tarvinnut minulta pimittää/selittää. En halunnut sellaiseen mukaan enkä myöskään että mies olisi muuttanut itseään. En siis halunnut mitään. Enkä missään nimessä teille keskenään mitään eripuraa. Päinvastoin. Kunhan tykästyin ihmiseen. Sellaista voi joskus sattua. Anteeksi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ole tullut kenenkään väliin tai alkamassa suhteeseen kenenkään kanssa. Näin ollen ei ole ollut mitään salattavaakaan. Mutta tiesin polyamoriasta alusta asti. Sitä ei olisi miehen tarvinnut minulta pimittää/selittää. En halunnut sellaiseen mukaan enkä myöskään että mies olisi muuttanut itseään. En siis halunnut mitään. Enkä missään nimessä teille keskenään mitään eripuraa. Päinvastoin. Kunhan tykästyin ihmiseen. Sellaista voi joskus sattua. Anteeksi.
En oikein usko, että liityt tähän juttuun.
- Anonyymi00023
Ja tuo on yksi syy muiden lisäksi, miksi en koskaan halua olla missään tekemissä oman lapseni ikäisen kanssa! Ällöttää tuollaiset polyamorisia suhteita harrastavat ihmiset!
- Anonyymi00030
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mikä on polyamorinen,ei ainakaan mun puoliso!
- Anonyymi00003
En koskaan, en ole seurustellut enkä aio seurustellakaan sanan tavanomaisessa merkityksessä. En myöskään koskaan haluaisi vuoroitella mitään. En myöskään suostuisi piiloittelemaan ketään tai mitään, jos rakastun tai kun olen rakastunut, minua ei kiinnosta mikään muu kuin rakkaudenkohteeni ja hänen minulle kertoman asiat.
- Anonyymi00008
Molemmista tunnisteita kiitos.
- Anonyymi00012
Vielä pikku kysymys tähän päälle, että oliko ihan pakko käydä pa*emassa sitä paljaalla per*eeseen? Kiitos kahdesta tartuntataudista. Narahdit itse.
- Anonyymi00013
Eli äijä on kateellinen jopa perspanoista. Tätä se leipä elättää folks..
- Anonyymi00015
Mikä aloittajaäijä hermot kun äidyit näin graafiseksi? Hohhoijakkaa
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli äijä on kateellinen jopa perspanoista. Tätä se leipä elättää folks..
Ei liity håmåihin tämä. Tai no en tiedä voiko sitä anuslorttoa naiseksi kutsua.
- Anonyymi00024
Minä en todellakaan halua koskaan olla missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka on panee miehiä!
- Anonyymi00016
”Seurustellut@ lol
- Anonyymi00021
No hän seurusteli ja salasi asian. Petti sitäkin minun kanssa. En tiennyt.
- Anonyymi00031
Et on guben avausta kommentoiva koskaan tainnut seurustella, josko oot edes pllua saanut. Sekin on varmaa ”muiden” vika
- Anonyymi00019
Joskus hullu ja tyhmä on täysin sama asia. Aloittajallakin logiikka heikko ja päälle sairaalloinen mustasukkaisuus. Usko nyt pois, ettei se sun miehesi täällä kenellekään vastaa. Järki käteen siellä!
- Anonyymi00025
Mustasukkaisuus kertoo epävarmuudesta!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mustasukkaisuus kertoo epävarmuudesta!
Useimmiten siitä että pettää itse.
- Anonyymi00022
Kyllä on ollut muitakin, niitä tulee ja menee. Uskot olevasi jotenkin etusijalla niihin muihin verrattuna, mutta kyllä sinäkin joudat mennä.
- Anonyymi00027
Minä en ole koskaan uskonut olevani etusijalla, koska seksi ei ole kuulunut elämääni noin 14 vuoteen! Eikä ole yhtään sellasita ihmistä jota kaipaisin!
- Anonyymi00029
eksäni sävelsi rakkauslauluja ja minä ULLANTOSSUISSANI vikisin VIERESSÄ vaikka olinn vain VÄLIAIKAVAIFFI tiesin sen aina koko juttu oli satua
- Anonyymi00033
Vaihtopenkin naiset.. hohhoijaa Kertoo muuten aikas paljon sinusta aloittaja .. toivois että sinunkin kaltainen nainen ottaisi itseään niskastasta kiinni ja lopettaisit huomiolortto miehessä riippumisen, eikö? Mukava rinki olla?
- Anonyymi00034
Enpä ole seurustellut vaan panostanut kaikki Sinuun. Voit luottaa sanaani kultaseni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701845
- 831318
- 114963
- 96851
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66706Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 29542
- 42534