... jolla viedään suomalaisten äidinkieli, rahat ja työt.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Jos meinaa elämässään mitään tehdä, niin englanniksi pitää hoitua kaikki mitä hoituu suomeksi (joillakin se ei tietysti ole kovin paljoa). Ruotsiksi pitää myös kaikki hoitua, mutta saa pysähtyä hetkeksi miettimään tai kysyä apua/varmennusta. Näiden lisäksi tietysti vähintään yksi muu kieli (saksa, japani), jolla välttää nälkäkuoleman. Ranskaa pitää osata sen verran, että pystyy välttämään sen. "Jamais", kuten Angelika sanoi aina ennen vähemmän vapaaehtoisen seksisession alkua.
- Anonyymi00002
Miksi halusit välttämättä todistaa että olen oikeassa?
- Anonyymi00004
Kolme on maailmassa tarpeetonta: nunnan nännit, paavin pallit ja pakkoenglanti.
- Anonyymi00006
Siinähän ne taitavat kaikki ollakin.
- Anonyymi00014
Hän onkin sivistynyt intellektuelli, lienee Persu?
- Anonyymi00008
Totta haastat, vaikutukset näkyvät jo katukuvassakin.
- Anonyymi00009
Lähes pelkkää pakkoenglantia.
- Anonyymi00010
Hyvä ja terävä analyysi.
- Anonyymi00011
Näin on.
- Anonyymi00012
Heikoimmilta jopa järki.
- Anonyymi00016
Varsinkin aktiivilta se tuntuu olevan kadiksiissa.
- Anonyymi00013
Meillä on kaksi virallista kieltä, Suomi ja Ruotsi. Englanti on kansainvälinen kieli jolla pärjää lähes kaikkialla on monissa maissa työkieli. Eli se on kieli joka kannattaa opetella jokaisen. Miten se vie työt ja rahat?
- Anonyymi00015
Maailma ei ole englannin kielinen.
Miksi pakotat haittakieltä? - Anonyymi00017
Taas tämä leikkaa-limaa lässytys.
Miksi olet pelkkä papukaija?
- Anonyymi00018
Totta haastat.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2121009Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98811
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "212746- 67662
- 39567
- 64566
- 45560
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513