Jos autossa on öljysäiliön korkin kohdalla konepellin alapuolisessa melumatossa epämäärisen oloinen mutta suurin piirtein korkin kokoluokkaa oleva rosoinen reikä konepeltiin saakka läpi asti, niin mikä sen on voinut auheuttaa? Konepellin päällä ei ainakaan näy mitään outoa. Konehuoneessa siellä täällä muutamia melusuojan pieniä palasia. Jos ajettu ilmna korkkia, niin voi johtua siitä? Tässä siis kyseessä koeajettu Volvo XC.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
En ymmärrä mistä öljysäiliöstä puhut, mutta vanhoissa autoissa tuo huopamatto alkaa roikkua ja onko se hinkannut korkkiin?
- Anonyymi00002
Öljyhän syövyttää eristeitä. Ilmeisesti korkki vähän huohottaa ja myös kuumentaa eristettä. Paljonko autolla on ajettu?
- Anonyymi00003
Alle satatonnia vaan. Palaako melueristeet sitten Volvolla ihan vakiona?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Alle satatonnia vaan. Palaako melueristeet sitten Volvolla ihan vakiona?
Mitä muuta kiinalaiselta tuotteelta voi odottaa ?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mene hoitoon.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tarkoitatko että oli hyvä eriste kun ei enempää vauriota ottanut. Tosin eipähän siitä ole tietoa edes, että milä vaurion aiheuttikaan…
- Anonyymi00005
Asettaisin kysymyksen, että onko siis tullut ajettua vähällä öljyllä, jos on huoaihtunut osa öljystä ajon aikana
- Anonyymi00008
Ehkäpä on käynyt vaan niin jotta notta korkki on jäänyt auki ja öljysäiliöstä nouseva kuumuus on sulattanut tuota nk. melumattoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 47558
- 30556
- 67541
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522