Viikonvaihteessa 10.–12. heinäkuuta Kotkassa vietetään todellista kesäfestivaalien superviikonloppua.
Perjantaina 10.7. alkavat sekä Dark River Festival Laajakosken Honkalassa, että The Day Festival Kantasatamassa ja ne molemmat jatkuvat vielä lauantaina 11.7.
Lauantaina puolestaan järjestetään Laituri Reggae Party 2026 Marina Cafe Laiturin ympäristössä Meriniemessä.
Dark River
Dark River Festival järjestetään Laajakosken Honkalassa (kuva: Dark River Festival)
Kaksipäiväisen Dark River Festivalin aikana Honkalan lavalla nähdään mm. Moonspell, Mokoma, Kotiteollisuus, Scar Symmetry ja Bloodred Hourglass.
The Day Festivaliin Kantasatamaan yleisöä saapuvat puolestaan viihdyttämään mm. Isac Elliot, JVG, Averagekidluke, Ibe, Lauri Haav, Ares ja Viivi.
Suomen suurimmassa reggaefestarissa Laituri Reggae Party 2026:ssa esiintyvät Benji & Josei & band, Sofia Zida & band, Earl Sixteen & Freedom Farmers, Maria Aleksandra & Negus Rocketeers Band sekä DJ:t Joe Chapa, M95 ja Selecta Andor.
Festari viikonloppu
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Hyvä kattaus artisteja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210984Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 65632
- 64556
- 45540
- 37513
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77493