Mielenkiintoista, tosiaan !

Anonyymi-ap

Koti-Karjala yllätti, julkaisemalla mielipiteen P-K Osuuspankin toiminnasta. Pankin toiminta tuottaa vuosittain n. 60 miljoonaa euroa. Miten se näkyy pankin palveluissa asiakkaita kohtaan ? Ikäihmiset ovat lirissä. Johtaja kuittaa 350 000 € vuosittain tästä kusetuksesta.

54

459

Vastaukset 54

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kusetuksesta? Mistä kusetuksesta?
      Laitoin vinkkiä OP:lle, tuollainen tiettyyn ja helposti tunnistettavaan henkilöön osoitettu herja täyttää helposti kunnianloukkauksen. Saattaa tulla vielä kalliiksi tuollainen suunsoitto.

• Anonyymi00008

Pankin palvelut supistettu, syrjäkyliltä vaikea päästä auki olo aikana, bussit ei kulje, kimppakyyti kulkee vain pari kertaa viikossa. Asiointi aikaa 2vh. Jos pääsis pankkiin ,pitäs käyvä vielä apteekissa ja kaupassa. Monilla ikä ihmisillä ei ole ATK taitoja, tai konetta kotona.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pankin palvelut supistettu, syrjäkyliltä vaikea päästä auki olo aikana, bussit ei kulje, kimppakyyti kulkee vain pari kertaa viikossa. Asiointi aikaa 2vh. Jos pääsis pankkiin ,pitäs käyvä vielä apteekissa ja kaupassa. Monilla ikä ihmisillä ei ole ATK taitoja, tai konetta kotona.

Pankit eivät ole mitään vanhustenhoitolaitoksia, jos ei ole taitoa hoitaa omia asioitaan on aika siirtyä holhoukseen. Tietokoneet ovat olleet osa arkea jo pitkälti yli 30 vuotta, ihan jokaisen omaa syytä jos ei ole pysynyt kehityksessä mukana.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Pankit eivät ole mitään vanhustenhoitolaitoksia, jos ei ole taitoa hoitaa omia asioitaan on aika siirtyä holhoukseen. Tietokoneet ovat olleet osa arkea jo pitkälti yli 30 vuotta, ihan jokaisen omaa syytä jos ei ole pysynyt kehityksessä mukana.

Olet pohjasakkaa, paha ihminen.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Olet pohjasakkaa, paha ihminen.

Ei vaan olen realisti, valittavat vanhukset ovat progression hidasteita.

• Anonyymi00002

Huomaa että kiteeläisillä on matala älykkyysosamäärä jos pankin voitontavoittelu tulee vielä jollekin suurena yllätyksenä. Aloittaja nolasi taas itsensä.

• Anonyymi00004

Osuuskunta-aate parhaimmillaan <3

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Osuuskunta-aate parhaimmillaan <3

Taidat elää itse kommunismissa?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Taidat elää itse kommunismissa?

Minä olen yrittäjä ja mulla on osakeyhtiö kuten voittoa tavoittelevilla yrityksillä tulee ollakin. Eipä ole käynyt mielessäkään osuuskunnan perustaminen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä olen yrittäjä ja mulla on osakeyhtiö kuten voittoa tavoittelevilla yrityksillä tulee ollakin. Eipä ole käynyt mielessäkään osuuskunnan perustaminen.

Harmi, olisi saattanut tulla paremmin menestyvä yritys.

• Anonyymi00009

Mulla pankki kortti katosi. Kuotetin kortin ja tilasin uuden. Uusi kortti tuli kotiin, tunnuslukua ei voinut muuttaa netissä, koska kortti oli kuoletettu. Pankki ei ollu auki, ovelka oli eräs henkilö jolla kortti kadonnut eikä hänellä ollut rahaa. Sueltä tuli joku henkilö joka otti ensin tämän asiakkaan. Kun ite pääsin hoitamaan asiaa, minua syyllistettiin piti näyttää uusi pankkikortti ja passi. Pitkän ajan jälkeen selvisi tunnusluku oli lähetetty pankkiin. Eikä pyydelty suullistömistä anteeksi. Jos tunnus luku lähetettäs kortin mukana, posti jakelee postit mihin sattuu, siinä olis hyvä apaja . Kä.yttää korttia.

• Anonyymi00010

Pankki neþoaa rahaa, palvelut, supistuu alas päin kuin lehmän häntä.

• Anonyymi00014

Noinhan se pitää ollakin, pankin tehtävä on tehdä tulosta se ei ole mikään julkinen laitos. Jos ei miellytä voit perustaa oman pankin ja tehdä hyväntekeväisyytenä ilmaiseksi kaikki hommat.

• Anonyymi00011

Pankin edustama vastaus alkaa kuten kokeneella politrukilla: Olette ottaneet erittäin tärkeän asian esille jne plaa plaa plaa....
      Pyöritellään kuin kuumaa pottua suussa, mitään konkreettista vastaus ei tietenkään sisällä. Ei ihme, että virtaus käy kadun toiselle puolelle toiseen osuustoiminta liikkeeseen. Se sentään investoi maakuntaan jotakin.

• Anonyymi00012

Juuri näin. Jaloilla voi ja kannattaa äänestää. Itse siirsin lainan pois jo ajat sitten. Keväällä laitoin yrityksen puolesta viestiä pankille. Vastaus tuli 18 päivän päästä. Itse vastasin joka kerta samana päivänä. Vastaus pankilta päin viipyi aina. Asia oli sitten lopulta hoidettu kahden ja puolen kuukauden päästä viestittelyn aloittamisesta.

• Anonyymi00015

Ihan hyvä vastaus tavan tallaajille, niistä ei ole pankille muuta kuin harmia.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Siellä vaaaalruussin perillinen jaka ohje. Nyt hiekka tule vähemmän.
        Säästäme siivouskuluisa. Jää enempi cayman saarelle. (ei henry)

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joopa joo. Tavan tallaajiahan ne just kuppaa sen minkä kerkiää. Tää vitsi ei koskaan ole ollut hauska.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Joopa joo. Tavan tallaajiahan ne just kuppaa sen minkä kerkiää. Tää vitsi ei koskaan ole ollut hauska.

Jos kuitenkin tavan tallaajat huomaisivat tämän ja kokeilisivat toisel puolel kattuu.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Jos kuitenkin tavan tallaajat huomaisivat tämän ja kokeilisivat toisel puolel kattuu.

Ai pitsan nauttimisen yhteydessä hoituu nykyään pankkiasiatkin?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ai pitsan nauttimisen yhteydessä hoituu nykyään pankkiasiatkin?

Kenties paremmin kuin tässä mulliyksikössä.
        Sitäpaitsi tiedoksi, kaksi katua/tietä reunustaa tätä kyseistä OP pankkia.
        Levitä toki tietoa, se toinen pankki on sillä toisella laidalla.
        Jos jo ehdit tallettaa rahasi pissapuolelle, onnittelut, ne on tallella siellä.
        Missä, sitä ei kukaan tiedä. Vielä.

• Anonyymi00022

Ainakin yksi asia pitää paikkansa pankin antamassa vastineessa. Palveleva puhelinhuohottaja vastaa todella 30 sekunnin aikana.
      Kuunneltuasi liturgian palvelujen parantamiseksi, pääset valitsemaan 1-5 numeroilla haluamasi palvelun.
      Sitten pääset odottamaan palvelua, kuunnellen avaruusmusiikkia parhaimmillaan tunnin verran.
      Piristystä tuo muutaman minuutin välein, lupaus:
      Odottakaa hetki, olkaa hyvä !

• Anonyymi00023

Kaikki hyvin ?

Ne jotka eniten kärsivät, eivät roiku näillä sivustoilla.

Ja näillä sivustoilla roikkuvia ei kiinnosta vanhusväestö, vaan
      minä, minä, minä.

• Anonyymi00027

Vanhaksi saattaa tulla muukin väki, jos elää.

• Anonyymi00028

Niin muuttuu maailma, jussiseni !

• Anonyymi00029

Sikäli mielenkiintoista, ettei yleensä korppi korpin silmää noki.

• Anonyymi00030

Mikään ei ole niinskus ennen.
        Ennen käki muni toisten pesiin ja satiainen pesi toisten muniin.

• Anonyymi00031

Ottakaa rahanne pois näistä pankeista.

• Anonyymi00035

Miksi? Itse olen ollut OP asiakas kohta 20 vuotta, ei mitään pahaa sanottavaa.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Olet varmaan digitaitoinen pankin ihanneasiakas. Et tarvitse henkilökohtaista palvelua etkä neuvontaa. Et kanna hiekkaa pankkisaliin.
        Ymmärrätkö niitä joilla on hankalampi tilanne ?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Miulla loppu siihen kun kysyin 10000€ lainaa, yli 100 000 oli vakuuksia takana, ei kuulemma riittänyt...olis tarvinnu henkilötakauksen. Pankki vaihtu, kukaan ei maininnu henkilötakauksesta sanallakaan, ja mielellään olisivat enemmänkin antaneet. Kymmenien vuosien asiakkuuden/jäsenyyden arvo oli verrattavissa vessapaperiin, mikä on pyörähtäny likasen silimän ympärillä.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Miulla loppu siihen kun kysyin 10000€ lainaa, yli 100 000 oli vakuuksia takana, ei kuulemma riittänyt...olis tarvinnu henkilötakauksen. Pankki vaihtu, kukaan ei maininnu henkilötakauksesta sanallakaan, ja mielellään olisivat enemmänkin antaneet. Kymmenien vuosien asiakkuuden/jäsenyyden arvo oli verrattavissa vessapaperiin, mikä on pyörähtäny likasen silimän ympärillä.

Se likainen silmä antaa joskus mitä parhaimman nautinnon! 🍩

• Anonyymi00043
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Olet varmaan digitaitoinen pankin ihanneasiakas. Et tarvitse henkilökohtaista palvelua etkä neuvontaa. Et kanna hiekkaa pankkisaliin.
        Ymmärrätkö niitä joilla on hankalampi tilanne ?

Vuosi on 2026 ja on elettävä sen mukaisesti. Sinä varmaankin haluaisit edelleen laskea helmillä ja ruutupaperilla? Oletko kuullut sanasta ”kehitys”?

• Anonyymi00034

Ketään ei kiinnosta, mihin voitot laitetaan. Asiakkaat/omistajat on ajettu karsinaan ja pankin henkilökunta joutuu jatkuvan agression kohteeksi.
      Johto nauttii hallituksen vahvaa luottoa ja tilipussi paisuu.
      Muistakaa, hallitus, Teillä on vastuu !

• Anonyymi00038

Eihän tikitaitoisten tarvitse olla huolissaan. Nyt on puhe niistä, joilla ei OLE NÄITÄ TAITOJA. Usein heillä on melkoiset säästöt ja varallisuus. Ne kelpaavat pankille, mutta muu ei kiinnosta. Kuten palvelut, joista useimmat olisivat valmiit maksamaan.
      Siirtäkää rahat sinne, missä on paras palvelu.
      Se pakottaa myös tämän toimijan (OP) muuttamaan linjaansa.

• Anonyymi00040

Kerran tein vahingossa kakan housuuni, silloin ei naurattanut ja pankkivirkailiallakin oli vakava ilme.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kerran tein vahingossa kakan housuuni, silloin ei naurattanut ja pankkivirkailiallakin oli vakava ilme.

Paskahousut tästä enää puuttui.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Paskahousut tästä enää puuttui.

Niin siinä vain kävi, silloin ei naurattanut. Nykyään jo vähän hymyilyttää. Housut on jo sentään moneen kertaan pesty, vaikka ei niistä haju ekalla kerralla lähtenytkään, kuulema, sanoivat Sutkin Krouvissa kun hain naisia tanssimaan.

• Anonyymi00045

Mihin menevät pankin keräämät voitot ?

• Anonyymi00046

Johtajien palkkioihin ?

• Anonyymi00048

Hyvä kysymys. Osuuskunnassa niiden pitäisi mennä omistajien yhteiseksi hyväksi. Kun kerran osuuskuntamuotoinen toimija on.

• Anonyymi00049
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Hyvä kysymys. Osuuskunnassa niiden pitäisi mennä omistajien yhteiseksi hyväksi. Kun kerran osuuskuntamuotoinen toimija on.

Joko ono aika kiinnostua näitten pankkien toiminnasta sekä toiminta periaatteen alkuperäisestä tavoitteesta.
        Kulkusien puristelu nurkan takana ei paljon auta.

• Anonyymi00050

Kulkuset, kulkuset, ne kilvan helkkäilee....

• Anonyymi00051

Kyllä on tyhjätaskuisilla tavantallaajilla huolenaiheet: pankin rahat ja voitot 🤣
      Ette te poloiset noilla tiedoilla tee yhtään mitään ettekä edes pysty käsittämään miten isoista summista on kyse. Keskittykää vain omaan elämään ja henkilökohtaiseen tuloksentekoon, mitä kukaan tavan työläinen tai pikkupomo tekee sillä tiedolla miten paljon ja mihin pankki voittonsa käyttää?

• Anonyymi00052

Älä elvistele, moinen ketku, Usein tuollaiset leuhkat ovat tyhjätaskuja.

• Anonyymi00053
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Älä elvistele, moinen ketku, Usein tuollaiset leuhkat ovat tyhjätaskuja.

Sekin vielä, kun tyhjää on myös reuhkojen alla.

• Anonyymi00054

Luulisi kiinnostavan enemmän oman kansan asiat kuin idän naapurin.
      Kumpaan luulet pystyvän enemmän vaikuttamaan ?

• Anonyymi00055

Ihan yhtä paljon kumpaankin.
        En yhtään.

• Anonyymi00056

Ihmetyttää, oudoksuttaa !
      Ei kiinnosta pankkien harrastama "palvelujen parantaminen".
      Kappas vaan, konsa se kolahtaa omaan kinttuun. Sitten alkaa kitinä.

• Anonyymi00057

Palvelut ajettu alas ja voitot ylös.
      Jokainen omistajajäsen on syyllinen.

Mietippä sitä sinäkin, op:n orja.

• Anonyymi00059

Eikö löydy kommenttia OP: n orjilta saati omistajajäseniltä.

• Anonyymi00060

Pankki on myynyt kiinteistönsä Kiteellä ja vuokra-aikaa jäljellä enää 4 vuotta.
      Mitä luulisitte sen merkitsevän ?
      Pankin palvelut vissiin paranevat. Ei tarvitse enää jonottaa.
      Mene nettiin !

• Anonyymi00061

Menkää S-pankkiin. Paras korko määräaikaistalletuksella. Palvelun saa ilman varausta ja myös varatulla ajalla. Investoi maakuntaan, asiakasjäsenille suunnatun palautuksen lisäksi. Joustavampi ja nopeampi palvelu.

• Anonyymi00062
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Menkää S-pankkiin. Paras korko määräaikaistalletuksella. Palvelun saa ilman varausta ja myös varatulla ajalla. Investoi maakuntaan, asiakasjäsenille suunnatun palautuksen lisäksi. Joustavampi ja nopeampi palvelu.

Näin on. Pistetään mullipankki polvilleen.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      111
      737
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      42
      529
    3. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      485
    4. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      482
    5. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      17
      439
    6. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      98
      413
    7. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      33
      411
    8. Mies kyllä lähestyy naista

jos on oikeasti kiinnostunut. Tämä muistutuksena.
      Ikävä
      46
      363
    9. Martina ja Muhis vaan ystäviä

Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      362
    10. Haluat siis irl

Ettemme ole missään väleissä?
      Ikävä
      43
      355
    Aihe