Taisin juuri saavuttaa täydellisen vapauden.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Oho, katkaisitko kaikki kela- ja sossutukesi? Silloin vasta olet vapaa!
- Anonyymi00006
Kyllä!!!
- Anonyymi00008
Virallisesti VOITIN PELIN!!!!
- Anonyymi00002
Luovuin ajokortista Nyt soten diapeetestäni tarkkailevat hoitotypykät, eivät voi enää peloitella minua korkealla kolesteroolillani ajokortin menettämisellä jos en lopeta juuston ja sipuliteemakkaran syömistäni. Aina kyllä ihmetellyt miten diapeetteksen tarkkailu liittyy kolesterooliin?
- Anonyymi00007
Mitä vapautta se on jos olet edelleen juuston ja sipuliteemakkaran orja...? 🤔
- Anonyymi00003
Ihmeellisiä ovat tohtoreitten metkut. Aina olleet huolissaan mettäläisten veriarvoista.
- Anonyymi00004
Vapauten tunne ja rentoutus kehhoon tullee rajusta halonhakkuusta. Lehmäytyttyään tuosta työstä istahtamaan toviksi katsellen omiaan työntäyteisten rukkastensa jälkeä.
- Anonyymi00005
Olen vapaa bussi tarvontietä kulkee. Kivi helvetti jää kauas taa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671415- 63936
- 116895
- 83880
- 63840
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56594Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112554