Ehkä nyt pystyn jättämään tämän turhan haaveilun. Olen onnelinen puolestasi.
-👁️
Tulipa yllättävä käänne
25
469
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Mukava kuulla, että löysit jonkun toisen. Onnea matkaan!
- Anonyymi00002
, Yrittäisitte edes 😂
- Anonyymi00016
Jep. Ihan nautattaa 😂
- Anonyymi00003
Minun suunnallani ei ole ainakaan tapahtunut mitään sellaista yllättävää käännettä, jonka tuollaisesta viestistä voisi tulkita.
-nainen- Anonyymi00004
Ihan sama mitä sinun suunnalla tapahtuu, kunhan lakkaat stalkkaamasta sitä vanhempaa naista, jota olt jo todella kauan stalkannut! Hän ei pidä sinusta, eikä ole koskaan pitänyt!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihan sama mitä sinun suunnalla tapahtuu, kunhan lakkaat stalkkaamasta sitä vanhempaa naista, jota olt jo todella kauan stalkannut! Hän ei pidä sinusta, eikä ole koskaan pitänyt!
Sen verran kommentoin, jos olet tosissasi, että en ole stalkkaillut vanhempaa naista. Ihan miestä kaipaan. Täytyy häippästä tältä sivustolta kyllä. On täällä ollut välillä ihan ihaniakin viestejä onneksi.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Haluat kuitenkin, tekstistäsi paistaa intohimo nuorempaa naista kohtaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Haluat kuitenkin, tekstistäsi paistaa intohimo nuorempaa naista kohtaan.
No ei ainakaan minun kohdallani. Pidän vain miehistä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No ei ainakaan minun kohdallani. Pidän vain miehistä.
Ja juuri siksi sinun on enää turha lähestyä sitä vanhempaa naista ikäänkuin suojaksi itsellesi! Koska et ilmeisestii vieläkään hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet! Vai joko uskallat olla oma itsesi kaikkien nähden?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hahaa, multa ei sitten nää stalkkausepäilyt😅. En ole huomannut, että kukaan nuorempi tai minkään ikäinen nainen tai mies olis stalkannut. Enemmän kai minäkin stalkkeri olen. Aika viattomasti kumminkin.😇
T. Vanhempi M-nainen - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hahaa, multa ei sitten nää stalkkausepäilyt😅. En ole huomannut, että kukaan nuorempi tai minkään ikäinen nainen tai mies olis stalkannut. Enemmän kai minäkin stalkkeri olen. Aika viattomasti kumminkin.😇
T. Vanhempi M-nainenJos et nyt valehtelisi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
T. Vanhempi M-nainenMiten suoritat stalkkaamisesi?
-nuorempi mies - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos et nyt valehtelisi.
Mitä et kai meinaa että suttuinen setämies valehtelisi palstalaisille lukuisista identiteeteistään? Ei hyvää päivää
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
T. Vanhempi M-nainenMinä en ole ketään stalkannut ja olen myös vanhempi M-nainen.
Meitä on varmasti täällä niin monta M-naista että vähemmästäkin menee sekaisin, ellei joku yritä väkisin sekoittaa.
Minua on kyllä stalkattu. - Anonyymi00018
Anonyymi00009 kirjoitti:
T. Vanhempi M-nainenEikun paranee! Yrittäkää nyt edes.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miten suoritat stalkkaamisesi?
-nuorempi miesKyllä sun pitäis tietää, jäinhän silloin kiinni😬
- Anonyymi00021
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos et nyt valehtelisi.
Eli mun pitäis syyttää jotakuta stalkkaamisesta? 🤔Miks?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Eli mun pitäis syyttää jotakuta stalkkaamisesta? 🤔Miks?
Jos joku stalkkaa, nii ei kiinnosta😄
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä sun pitäis tietää, jäinhän silloin kiinni😬
Miten jäit kiinni? Yritin napata yhtä mutta en saanut omasta mielestäni.
- Anonyymi00015
Kiitos ruskeasilmä yritän parhaani.
- Anonyymi00020
Tiedän sen mussukkani ja kohta jatketaan yhdessä.
- Anonyymi00017
Onko sulla ruskea silimä?
- Anonyymi00023
On. Kaksikin. 🫢
AP - Anonyymi00024
Ainakin yksi.
- Anonyymi00025
Kenen puolesta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701845
- 831318
- 114963
- 96851
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.66706Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41639- 59627
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75545- 29542
- 42534