Pystyttekö te koskaan myöntämään itsellenne olevanne joskus ikävä ihminen ?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Toki. Monestikin.
Sekin on vähän sellainen juttu, että miltä kantilta sitä katsoo. Pike - Anonyymi00002
minä jäin rannalla ruikuttamaan kun hän otto jasmiinin
- Anonyymi00003
Suurimman osan ajasta ja välillä myös nukkuessa.
- Anonyymi00004
Tietysti, kuka jaksaa aina hymyillä ja olla positiivinen.
Välillä on niitä mustiakin päiviä. - Anonyymi00005
Tietysti jokainen on ja se pitää myöntää. Samalla voi päättää että ei aio jäädä sellaiseksi.
- Anonyymi00006
Olen ikävä ihminen sellaiselle ihmiselle joka kiusaa minua, tai stalkkaa minua! On todella harvoja ihmisiä jonka voisin ystäväkseni haluta ja miehen iän pitää olla vähintään 70v!
- Anonyymi00007
Olen ikävä ihminen väsyneenä, turhautuneena ja loukkaantuneena. Onneksi on anonyymi palsta, missä voi päästellä höyryjä. Olen huomannut kuitenkin, että mun on todella vaikea sanoa rumia asioita mm. kaivatustani. Vaikka ne huutaisivat kuinka päässäni ja tietäisin, mikä satuttaa eniten, en pysty niitä sanoja kirjoittamaan. Sattuu liikaa, itseä.
Naiselta- Anonyymi00010
Älä jauha naisia säälittäville elämänkoululaisille performoiva äijä skeidaa. Oho, kylläpä muotoilun rumasti taas
- Anonyymi00008
Usein, turhautunut ja toivon menettäneenä.
- Anonyymi00009
En näe tässä mitään ongelmaa, osaan olla kaikkein vttumaisin mitä löytyy ja koko rahalla kun tarpeeksi kyllästyn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2041974
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481156Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1721044- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?76709Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.330647- 24645