Kukaan ei ole aidosti oikeasti välittänyt minusta koskaan. 😢
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Oletko koskaan miettinyt sitä miksi se on noin?
- Anonyymi00006
Minä voin vain arvailla. En viitsi tähän laittaa kaikkia mahdollisia epäilyksiä mitä tulee mieleeni, mutta laitan muutaman. Naiset haluaa minun tunteiden avulla kohottaa omaa itsetuntoa tai testata markkina-arvoa.
- Anonyymi00002
Kaikki samanlaisia, käytä vaan seksileluina.😆
T- män- Anonyymi00003
Bääniss kaivetu lämpimän tila
T-mies sivusta - Anonyymi00004
Sinä käytät naisia vain seksileluina! Olet narsisti, silä tuo tuntuu!
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos mies rakastuu suhde harvemmin onnistuu..t-mään
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Eli et oo palstasetä elintä nähnyt tuntenut haistanut maistanut ns iha hetkeen
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos mies rakastuu suhde harvemmin onnistuu..t-mään
Vaikka sinulla olisi huono, käsittelemätön kokemus takanasi, se ei tarkoita, että väitteesi pitää paikkaansa. Puhut pelosta käsin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vaikka sinulla olisi huono, käsittelemätön kokemus takanasi, se ei tarkoita, että väitteesi pitää paikkaansa. Puhut pelosta käsin.
Tiedän että naiset ovat pohjimmiltaan manipulaattoreita, se on siellä dna :ssa. Miksi sellaiseen hirviöön kukaan haluaisi rakastua? The MAN
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tiedän että naiset ovat pohjimmiltaan manipulaattoreita, se on siellä dna :ssa. Miksi sellaiseen hirviöön kukaan haluaisi rakastua? The MAN
Tuo toteamus kertoo vain sinusta, edelleen.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tuo toteamus kertoo vain sinusta, edelleen.
Ei sulla muuta ole? Vtuttaa tollaset pässit.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei sulla muuta ole? Vtuttaa tollaset pässit.
Puhut itsesi pussiin koko ajan, aijai.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Puhut itsesi pussiin koko ajan, aijai.
Tiedän että käytät crocseja. Ei sellasen kanssa. Voi väitellä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tiedän että käytät crocseja. Ei sellasen kanssa. Voi väitellä.
Haha oot hauska, en kyllä käytä, miksi just ne? Mitä väliä sillä on? Perustele väitteesi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Haha oot hauska, en kyllä käytä, miksi just ne? Mitä väliä sillä on? Perustele väitteesi.
Tämäkin kertoo vain sinusta itsestäsi. T-mään.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Tämäkin kertoo vain sinusta itsestäsi. T-mään.
Eli et osaa perustella, käytät mun asetta mua vastaan, aijai.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eli et osaa perustella, käytät mun asetta mua vastaan, aijai.
Kannustan ajattelamaan itse. Plus nautin täällä perseilystä välillä. Nietzsche ja Oscar Wilde olivat huippu ukkoja 🤭🤗- The mään.
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kannustan ajattelamaan itse. Plus nautin täällä perseilystä välillä. Nietzsche ja Oscar Wilde olivat huippu ukkoja 🤭🤗- The mään.
O.Wilde oli håmå.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
No niin, hyvä vastaus 😁..huumori on aina suotavaa.
Ajattelinkin, että perseilet huviksesi, siitä nyt taas voi olla montaa mieltä. - Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Nietzsche on varoittava esimerkki jumalanpilkasta: mieleltään häiriintynyt miesparka, jonka elämä loppui dementiaan 56-vuotiaana.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Nietzsche on varoittava esimerkki jumalanpilkasta: mieleltään häiriintynyt miesparka, jonka elämä loppui dementiaan 56-vuotiaana.
Pilkkasi siis itseään 😁
- Anonyymi00005
Miten oletat naisten suhtautuvan patologiseen valehteluun ja pettämiseen? Ihan normaalia palautetta olet saanut siihen mitä teet.
- Anonyymi00007
Olen avoimesti kertonut kaikesta, myös sellaisista asioista mistä en kerää irtopisteitä vaan päinvastoin.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen avoimesti kertonut kaikesta, myös sellaisista asioista mistä en kerää irtopisteitä vaan päinvastoin.
Jos pitää peliä monen kanssa yhtäaikaa, kyllä siinä pisteet ropisee. Ja kommentti tuli sivusta.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos pitää peliä monen kanssa yhtäaikaa, kyllä siinä pisteet ropisee. Ja kommentti tuli sivusta.
Jos ei ole mitään vakavaa kenenkään kanssa niin teen mitä huvittaa ja kenen kanssa huvittaa, enkä mieti mitään pisteitä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jos ei ole mitään vakavaa kenenkään kanssa niin teen mitä huvittaa ja kenen kanssa huvittaa, enkä mieti mitään pisteitä.
Senkus teet, mutta älä enää koskaan lähesty sinua paljon vanhempaa naista!
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Taidat olla niitä miehiä, jotka tahallaan satuttavat. Jos naisilta tulee takaisin samaa pskaa mitä itse teet, niin älä valita.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kehitä tunnemaailmaasi, siinä voi olla jotain häikkää, siksi naiset eivät jää. Et ole lapsi enää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Taidat olla niitä miehiä, jotka tahallaan satuttavat. Jos naisilta tulee takaisin samaa pskaa mitä itse teet, niin älä valita.
Hyvin vastattu! Olen täysin samaa mieltä! Ja en ole koskaan halunnut olla missään tekemisissä häirikön kanssa!
- Anonyymi00036
Anonyymi00011 kirjoitti:
Senkus teet, mutta älä enää koskaan lähesty sinua paljon vanhempaa naista!
Sä niin kuin esiinnyt minuna vai kuinka? Enköhän mä itse päätä kuka mua lähestyy.
- Anonyymi00037
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ihan suoraan olet väittänyt ettei sulla ole mitään kenenkään muun kanssa mutta olet kuitenkin selkeästi antanut ymmärtää ja sanonut, että meidän välillä on ja että se on merkityksellistä kun se on jatkunut niin pitkään. Kyllä minua loukkaa jos kiellät ne jutut mitä sinulla on sillä itse olen hyvin avoin sinulle. Sivusta tää.
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Sä niin kuin esiinnyt minuna vai kuinka? Enköhän mä itse päätä kuka mua lähestyy.
Omi vaan kaikki viestit. On täällä muitakin kuin sinä ja sinun hän. 🤦♂️
- Anonyymi00040
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ihan suoraan olet väittänyt ettei sulla ole mitään kenenkään muun kanssa mutta olet kuitenkin selkeästi antanut ymmärtää ja sanonut, että meidän välillä on ja että se on merkityksellistä kun se on jatkunut niin pitkään. Kyllä minua loukkaa jos kiellät ne jutut mitä sinulla on sillä itse olen hyvin avoin sinulle. Sivusta tää.
Suoraan palstalla.🤦♂️
Avoimesti palstalla.🤦♂️
- Anonyymi00018
Eivätkö maksa kaikkia menojasi.
- Anonyymi00021
En tarvitse naisilta rahaa mihinkään. Olen laittanut kelan tuista sen verran syrjään, että pärjään.
- Anonyymi00020
Höh. Kokeile miehiä niin tiedän mitä on oikeasti pska kohtelu.
- Anonyymi00031
Taas näitä vänkäys ketjuja. 🙄
- Anonyymi00032
Palstaäijän teennäistä feikkkdialogia vain, älä ole melodramaattinen ns
- Anonyymi00033
T mies kova poika lenkkeileen ,yöllä.Inhotus.
- Anonyymi00038
Ettei vaa ois J
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88718Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483