Sinne siis!
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Oon saanut parempaakin.
- Anonyymi00005
Mutta aloittajaäijän skeeman mukaan ei olisi tullut edes sitä yhtä kertaa, mikä ”saattaa” päteä sinunkin kokemukseesi😉
- Anonyymi00010
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mutta aloittajaäijän skeeman mukaan ei olisi tullut edes sitä yhtä kertaa, mikä ”saattaa” päteä sinunkin kokemukseesi😉
Puhu suomea pleese
- Anonyymi00018
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei kukaan tajua tätä sun jargoniaa. Skitso.
- Anonyymi00002
Ei varsinaisesti ollut koskaan edes mielessä. Olisit sanonut et haluat jotain anneliin.
- Anonyymi00003
Nyt onnistuis,mut mies ei halua tulla!
- Anonyymi00008
Näiden vuosien jälkeen asiat omalla kohdalla vaan vaikeutuneet voivoi yksin jään tai saan jonkun miehen joka hakkaa kun olen niin vammainen nainen ja onneton enkä edes vapautumaan pysty
- Anonyymi00004
Ota suihi
- Anonyymi00006
Vedä käteen,kun et naista saa!!
- Anonyymi00009
Mitä kokemuksellisuuden puutetta yrität korvata tällä joutavalla länkytyksellä? Sivusta🥱
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Vedä käteen,kun et naista saa!!
mul on isompi ku sul 😄
- Anonyymi00007
Kyllähän se harmittaa, koska ihastuin, mutta en anna kenenkään kiristää minua ”sillä”. Olen laittanut kelan tuista sen verran syrjään, että voin käydä kerran viikossa n*ssimassa haluamaani kaunotarta. En siis ole katkera sinulle.
- Anonyymi00012
Menee sitte kelan rahat tarpeeseen.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Menee sitte kelan rahat tarpeeseen.
Todellakin menee. Joku ahne pska joskus opetti, että rahat kannattaa laittaa sijoutuksiin yms kasvamaan jne. Arvostan rehellistä suomalaista naisyrittäjyyttä ja haluan tukea sitä. Naiskiintiöitä ja johtajan palkalla kahvia keittäviä naisia en arvosta.
- Anonyymi00013
Niin, kun kirjasto oli lauantaina kokonaan suljettuna siivouksen vuoksi.
- Anonyymi00014
Emmä sisälle halua. Ulkopuolella on naisen nautinnon keskukset. Reisien vällii, kreisiä sällii!
- Anonyymi00016
Ei ollu tarpeeks ikää portsari sano näi
- Anonyymi00017
Ei irtosuhteille
- Anonyymi00019
Ei kyllä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661