Hienot ja onnistuneet bileet.KIITOS PIEKSÄMÄKI
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Tuo oli hienointa kun kaupungin työntekijät oli rehvakkaasti kännissä haastatteluissa.
- Anonyymi00003
Kuka niin väittää
- Anonyymi00004
Katso sitä latumestarin lasi kädessä haastattelua. Poikkeaa normaalista yksniitisestä poliittisesta jöröttäjästä.
- Anonyymi00005
Minä ymmärsin, että ei se kaupunki festaria järjestänyt, vaan ravintola Blanccon väki. Saatan kyllä olla väärässäkin. Mutta huippu hienoa, että Pieksämäellä järjestettiin niin hieno tapahtuma.
- Anonyymi00006
Seppo jakoi puolueelle kymmeniä ilmaislippuja. Paljon poliittista väkeä kun tulivat ilmaisilla VIP lipuilla.
- Anonyymi00007
Kaiken järjestämis riskin otti Blancon yrittäjä. Saa siinä talkooväki siipeillä. Tulos selviää sitten kun viimeinenkin lasku, työntekijöiden sotemaksut ja verot on maksettu.
- Anonyymi00008
Varmaan joku taho takana jolla kokemusta.
- Anonyymi00009
Vanhan varikon verovilppi porukka. Kaikki käteinen raha sullottiin baariskiltä mustiin roskapusseihen.
- Anonyymi00010
Näitkö ihan omin silmin?
Nyt yhteys Hanno Karpoon.- Anonyymi00011
Näistä nimellä kirjatuista yrityksistä löytyy vain perustamis tiedot. Julkiset tilinpäätös, liiketulos- ja liikevoitto tiedot puuttuu kun kirjanpitoa ei ole tehty.
Sama ongelma on useimmilla tapahtuma järjestäjillä. Toiminta häviää sekalaisen yrityskirjon sekamelskaan verottajan ulottomattomiin.
Verovapaus samantyyppistä kuin ay liikkeellä.
Eihän se palkaton talkootyö ole kielletty. - Anonyymi00012
Olinhan siellä itse töissä.
- Anonyymi00013
Olet siis t.ujunen?
- Anonyymi00014
Vanhalla varikolla olin töissä. En ole TT.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Vanhalla varikolla olin töissä. En ole TT.
Kunnon kaverit ry kammataan seuraavaksi kirjanpito.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kunnon kaverit ry kammataan seuraavaksi kirjanpito.
Pieksämäellä on menossa useita laittomia rahankeräyksiä
- Anonyymi00020
Todetaan että ei yritetä täällä enää mitään. Ei tapahtumia ei kerrassaan mitään.
- Anonyymi00021
Rahankeräys tarkoittaa toimintaa, jossa yleisöltä pyydetään rahalahjoituksia ilman vastiketta. Talkootyö on puolestaan vapaaehtoista ja vastikkeetonta työtä, jota tehdään toisen luvun tai yhteisen hyvän eteen. Näitä kahta yhdistämällä yhdistykset ja seurat keräävät usein varoja toimintaansa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681066
- 641042
- 93827
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 66575
- 40570
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563