Orpo ja Purra ovat suitsuttaneet miten hallitus on tehnyt satoja parannuksia.
Mihin ? Joko lääkkeet on väärät tai tauti, koska Suomella ei ole 80 vuoteen mennyt näin huonosti.
HALOOOO hallitus ! Milloin se kaikki lupaamanne hyvä alkaa ?
22
86
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Kyllä he tekivät kovasti hyvää omalle taloudelleen.
- Anonyymi00002
Se hyvä alkoi heti 2023 kesällä isotuloisille.
- Anonyymi00003
ONGELMA POISTUU ENSI VUODEN VAALIEN JÄLKEEN:
PETTERI JA RIIKKA SAAVAT KENKÄÄ!
Vanhat ongelmat pitää hoitaa ensin, vasta sitten päästään lähestymään sitä parempaa.
- Anonyymi00005
Mitä historiaa tunnetaan noista vangoista ongelmista niin ensimmäisenä Kokoomus pitää siirtää sivuun lopullisesti. Historia ja faktat ei valehtele.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitä historiaa tunnetaan noista vangoista ongelmista niin ensimmäisenä Kokoomus pitää siirtää sivuun lopullisesti. Historia ja faktat ei valehtele.
Vanhat ongelmat ovat suurelta osin vasemmiston aikaansaamat ylisuuret menot valtiolle joiden vuoksi velkaannumme liian kovaa vauhtia.
Kokoomus on jo alkanut niiden korjaamisen ja sille pitää antaa vielä pari vaalikautta ainakin ennenkuin vasureita taas päästetään pilaamaan taloutta Suomessa.- Anonyymi00006
"Vanhat ongelmat" = rahan lapioiminen isotuloisille ensin.
- Anonyymi00007
Extyökkäri kirjoitti:
Vanhat ongelmat ovat suurelta osin vasemmiston aikaansaamat ylisuuret menot valtiolle joiden vuoksi velkaannumme liian kovaa vauhtia.
Kokoomus on jo alkanut niiden korjaamisen ja sille pitää antaa vielä pari vaalikautta ainakin ennenkuin vasureita taas päästetään pilaamaan taloutta Suomessa.Etkö osaa lukea vai et ymmärrä. Tuossahan selvästi sanottiin että historia ja faktat ei valehtele. Kokoomus on se ongelma.
Oletko esimerkiksi selvillä että hyvinvointi juuri rakentui siksi että Kokoomus pidettiin. Ilmeisesti olet vielä niin nuori ettet ole kokenut tuota historiaa itse. Anonyymi00006 kirjoitti:
"Vanhat ongelmat" = rahan lapioiminen isotuloisille ensin.
Ilman isotuloisia ei ole mitään! Mitä sinäkin tekisit jos joku isompituloinen ei olisi sijoittanut yrityksiin, sillä ilman tuotavia yrityksiä ei olisi edes verotuloja kuin hiukan joten julkistakaan ei olisi työllistämään. Olisit joko karjapaimen tai lapiolla ojaa kaivava työläinen!
Ole siis onnellinen isotuloisista koska he ovat sinunkin elämäsi pelastaneet!- Anonyymi00009
YXKAXEX kirjoitti:
Ilman isotuloisia ei ole mitään! Mitä sinäkin tekisit jos joku isompituloinen ei olisi sijoittanut yrityksiin, sillä ilman tuotavia yrityksiä ei olisi edes verotuloja kuin hiukan joten julkistakaan ei olisi työllistämään. Olisit joko karjapaimen tai lapiolla ojaa kaivava työläinen!
Ole siis onnellinen isotuloisista koska he ovat sinunkin elämäsi pelastaneet!"Ole siis onnellinen isotuloisista koska he ovat sinunkin elämäsi pelastaneet!"
No eivät todella vaan minä itse olen osannut hoitaa oman elämäni. Toki nuo isotuloiset ja minä kustannamme sinun sinunkin hyvinvoinnin kun sinusta huomaa ettet siihen pysty. Anonyymi00009 kirjoitti:
"Ole siis onnellinen isotuloisista koska he ovat sinunkin elämäsi pelastaneet!"
No eivät todella vaan minä itse olen osannut hoitaa oman elämäni. Toki nuo isotuloiset ja minä kustannamme sinun sinunkin hyvinvoinnin kun sinusta huomaa ettet siihen pysty.Jos et ole itse yksinyrittäjä tai yrittäjä yleensä niin ollessasi töissä olet noiden suurituloisten palkoilla! Olet sitä vaikka olisit sosiaalitoimen elättämänäkin koska vain sieltä isotuloisten toimista sitä rahaa kertyy, muualta ei juurikaan sitä löydy!
Enpä usko sinun isommin minua elättävän,. voi olla päinvastoinkin todellisuudessa.- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
"Ole siis onnellinen isotuloisista koska he ovat sinunkin elämäsi pelastaneet!"
No eivät todella vaan minä itse olen osannut hoitaa oman elämäni. Toki nuo isotuloiset ja minä kustannamme sinun sinunkin hyvinvoinnin kun sinusta huomaa ettet siihen pysty.Isotuloiset ei "pelasta" kuin oman elämänsä.
Rikkaat piilottaa rahansa veroparatiiseihin,
ei ne maksa veroja enempää kuin keskituloinen palkansaaja. Anonyymi00012 kirjoitti:
Isotuloiset ei "pelasta" kuin oman elämänsä.
Rikkaat piilottaa rahansa veroparatiiseihin,
ei ne maksa veroja enempää kuin keskituloinen palkansaaja.Hieman kannattaa tutkia tulojen verotusta eri tuloluokissa!
Jos joku katsoo jotta kannattaa suunnata tulonsa muuhun maahan verotuksen vuoksi niin vika ei ole hänessä vaan siinä miten me verotamme. Kannattaisi ottaa oppia siitä maasta johon tuloja kannattaa suunnata!
Paljonko itse haluat maksaa tyhjästä veroja? Mieti sitä!
- Anonyymi00004
Aloita Garden areena hanke, kyllä rahaa irtoaa.
- Anonyymi00016
Mahtava osuma 😎
- Anonyymi00008
Onko tämä sitä hyvää tyyliin kun juutalaisille sanottiin, että riisukaa pääsette suihkuun.
- Anonyymi00010
Sinnepäin ....
- Anonyymi00013
Ei yhtäkään hyvää asiaa ole tämä hallitus tehnyt kuin rikkaita vaan paaponut.
- Anonyymi00014
Ikinä ei saa enää päästää Kokoomusta valtaan Suomessa
- Anonyymi00015
Viimeksi viedään kultahampaatkin suusta - jos on.
Vainajien säilytysmaksu otetaan jo - Anonyymi00018
Rikkaat piilottaa rahansa veroparatiiseihin, ei ne maksa veroja enempää kuin keskituloinen palkansaaja.
- Anonyymi00019
Peltokangas jakaa "hyvää" ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081295
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129664- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32438- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427- 52403
- 42400