Ihmisillä saa tietysti olla erilaisia mielipiteitä siitä, miten pitää arvostella tai fiksummin sanottuna arvioida karaokekilpailujen suorituksia.
Kun minä kuuntelen jossain karaoke-esityksiä, vaikka baarissa tai kilpailuissa, niin minä nimenomaan kuuntelen. Millainen ääni, meneekö suunnilleen nuotilleen vai nuotin vierestä jne.
Minuun ei vaikuta, jos esiintyjä hyppii, tai levittelee käsiään minkä kerkiää tai tekee muita yleisöä "kosiskelevia" temppuja.
Karaokea torilla ja muuallakin
9
321
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Iisalmessa on paljon hyviä karaokelaulajia. Keskiviikkoisin kun karaokelaulajaiset,
tulee Iisalmeen muistakin ympäristö pitäjistä laulajia.
Mielestäni Iisalmen pitäs julistautua Suomen Karaokelaulu pääkaupungiksi.
Siitä olisi hyötyä myös pakallisille yrittäjille, matkailun muodossa.
Julistautuminen ei maksa mitään kaupungille, tuo vain humoristista ajattelua.
Siis Iisalmi on Suomen Karaokepääkaupunki. - Anonyymi00002
Toriaiheisia sananmuunnosnimiä:
Kari Toraoke > Tori Karaoke
Kari Tohvila > Tori Kahvila
Kari Touppias > Tori Kauppias- Anonyymi00004
Kari Tohvio - Tori Kahvio
Kari Tollis - Tori Kallis
Kari Toukana - Tori Kaukana
- Anonyymi00005
Kyllä se on hyvä olla karaoke tuomarilla tumma puku päällä ja ravatti kaulassa.Kaikenlainen ilveily,käsien heiluttelu tai jopa silmien pyörittely on pahasta.
- Anonyymi00006
Jos mennöö esiintymään julkisesti on osattava ottoo kritiikkikin vastaan.
- Anonyymi00007
Toivotaan torikaraoken finaaliin ensi keskiviikkona 15.7. hyvää säätä ja muutenkin haaskoo meininkiä.
Hyvät asialliset tuomarit toivottavasti, eikä mitään vaikkapa monialataiteilija-lässyttäjää. - Anonyymi00008
Aivan kuin joskus olisin kuullut sanan "karaoke" siinähän voi ajaa kilpaa taksillakin, vai voiko ?. Ihmettelen, saattaisi tunnelma olla joskus jopa huvittunutkin.
- Anonyymi00009
Kyllä vähän turhan paljon pyörii juontajien ympärillä tuo karaoke. Jonniijoutavata.
- Anonyymi00010
Ketkä juontaavat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522