Jolla on mahdollisesti erotofonofilia ja nekrofilia?
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Mitä ne tarkoittaa?
- Anonyymi00002
Ihminen, joka saa seksuaalista nautintoa mm. fantasioista, joissa surmaa toisen ihmisen sekä tuntee seksuaalista kiinnostusta kuolleisiin siis ihmisten ruumiisiin.
- Anonyymi00005
Täällä ei saa kertoa mielipidettä koska ylläpito poistaa nämä mielipiteet jossa kysyeisiä asioita ei pidetä terveenä ja normaalina. Ylläpito voi poistaa aloituksen koska siihen ei saa vastata. Jos vastaan että kyseiset asiat ovat ihania ja mukavia asioita elämässä niin ylläpito ei poista vastausta. Jotta ylläpito ei poista vastausta niin sanotaan sitten että on mukavia ja iloa tuovia asioita tavallisen suomalaisen elämässä
- Anonyymi00006
Ihminenhän saa ajatella mitä vaan, eikä kukaan voi tulla sitä estämään. Tämä koskee myös kiihottumiseen liittyviä ajatuksia.
Mutta sitten tulee pari muttaa. Maailmassa on tietysti asioita joiden tekeminen tai toteuttaminen on kiellettyä. Sekä laki, että yleinen moraali koodisto voivat rajoittaa näitä tekemisiä.
Toinen ongelma on se, että joitain asioita pidetään moraalisesti sellaisena, että niistä on vaikea, tai jopa mahdoton puhua asiallisesti. Mikä tietenkin vaikeuttaa tällaisen asian käsittelyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522