Oletko huomannut?
......
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
En seuraa ko. palstaa.
- Anonyymi00002
On...
- Anonyymi00003
Tainnut Varkauden häiriköt ottaa Pieksämäen Suomi25 käyttöönsä, kun taitaa Varkauteen tulla porttikielto.
- Anonyymi00004
Elä sinä huoli. Ei ainakaan vielö ole bannia tullut.
- Anonyymi00013
Anonyymi00004 kirjoitti:
Elä sinä huoli. Ei ainakaan vielö ole bannia tullut.
Arvasinhan, että olette täällä.
- Anonyymi00005
Mutta varmasti Tulee!
- Anonyymi00006
Arvaa nyt onko sillä mitään väliä.
- Anonyymi00007
Olen jo poistunut sieltä. Tällainen palsta on hyvinkin epämiellyttävää luettavaa ja kailenkaikkiaan ajan hukkaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen jo poistunut sieltä. Tällainen palsta on hyvinkin epämiellyttävää luettavaa ja kailenkaikkiaan ajan hukkaa.
Ope virittelee työhön paluutansa, kun punakynä viuhuu🤣
- Anonyymi00009
En oo muuten saanut vieläkään banneja sinne.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ope virittelee työhön paluutansa, kun punakynä viuhuu🤣
Ai luulet minun olevan opettaja.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ai luulet minun olevan opettaja.
Kovin tunnut hurkaalta luonteeltasi olevan? Näitä moraalinvartioitahan riivaa hurskastelut ja krooninen pönötys koko elämän.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kovin tunnut hurkaalta luonteeltasi olevan? Näitä moraalinvartioitahan riivaa hurskastelut ja krooninen pönötys koko elämän.
Hormoonimummot lavatansseissa sekahaun aikana askeltaa kohti nuoria miehiä oppin anto merkeissä😁.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tuo nyt on samaa jankkausta jota kirjoitat joka toinen päivä tänne.. Mikä syy vihalle ja katkeruudelle?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tuo nyt on samaa jankkausta jota kirjoitat joka toinen päivä tänne.. Mikä syy vihalle ja katkeruudelle?
Vitutukseenkin voi kuolla🤣
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vitutukseenkin voi kuolla🤣
Juu, jos panta kiristää pään ympärillä, on syytä mennä lääkäriin pikimmiten🤣.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Juu, jos panta kiristää pään ympärillä, on syytä mennä lääkäriin pikimmiten🤣.
Elämää ei pidä ottaa kirjaimellisesti, koska silloin ei tarvitse pahoittaa mieltään mm. somessa😁
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hormoonimummot lavatansseissa sekahaun aikana askeltaa kohti nuoria miehiä oppin anto merkeissä😁.
Syyskuun 🔥 Keskiviikko
Ke 2.09.2026
HanganLava
Keiski & ENO 👠👠
Lavatanssit Hankasalmi | 20 € | 19 – 23.30 🏝
- Anonyymi00019
Jotenkin vaan tuntuu että monella teillä on moraali alhainen.
- Anonyymi00020
Käyppä katsomassa youtubea ja tiktokia Pieksämäestä, niin hämmästyt moraalisi kanssa🤣. Siellä pyörii videoita jos jonkinmoisia Pieksämäestä. Jokaisella,kun nykyisin on vastuu itsellä olla pahoittamatta mieltänsä ja olla seuraamatta somea. Yhteenvetona voisi todeta, että taantuvasta uinuvasta Pieksämäestä ei ole juurikaan kerrottavaa.
- Anonyymi00021
olen huomannu,tiedot vuotaa.mutta kohta loppuu.
- Anonyymi00022
TikTok on kyllä vihoviimeinen mesta. En mene.
- Anonyymi00023
Siellä voi nyyminä jauhaa jaskaa kallujen liveissä,jos ei muuta elämässä.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Siellä voi nyyminä jauhaa jaskaa kallujen liveissä,jos ei muuta elämässä.
Paikallislehtikin jauhaa vuodesta toiseen samoilla vesillä ja asioilla. Olisi toimittajien aika jalkautua, eikä juosta jutun teko pyyntöjen perässä🤣.
- Anonyymi00026
Juu ei ole juttu aiheita.
- Anonyymi00028
tietovuoto.
- Anonyymi00029UUSI
Missä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561