ihan hirvee systeemi, vaikka olen kertonut perintä firmoille että en voi maksaa ne ovat pitään laskut jälkiperinässä ja nytt laitaa ne ulosottoon, mikä tietää sen että 15 vuotta vanhant laskut menee nytt vasta perintään, mikä tekee sen että mulla on 40v perinässä vain tästä.
ihan ihmee systeemi.
jälkiperintä
4
61
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Velat vanhener 15-20v erääntymisesyä tai velkomustuomion päivämäärästä.
Kerrotko lainkohdan tai velkan tyypin joka kumoaa tuon ja sun velat on siten perittävissä 40v?- Anonyymi00002
en ole varma mikä velka se on, mutta tiedän tarkalleen että minulla ei ole tullut uusia velkoja kun viimeksi 2010 ja se on varma, intrum ja Lowell, piti ne jälkiperinällä, ja viime vuonna, ne meni perintään, ja sielä lukee että ne vanhenee vasta 2040, mikä en kyllä mitenkään tajua
olin yhteydessä ulosottoviranomaisten kanssa, ja ne sanoo että se on uusi velka niille, no varmasti on, kun se on ollut 15vuotta ainakin lillumassa Intrum ja Lowellissa, mutta ei se uusi ole mitenkään - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
en ole varma mikä velka se on, mutta tiedän tarkalleen että minulla ei ole tullut uusia velkoja kun viimeksi 2010 ja se on varma, intrum ja Lowell, piti ne jälkiperinällä, ja viime vuonna, ne meni perintään, ja sielä lukee että ne vanhenee vasta 2040, mikä en kyllä mitenkään tajua
olin yhteydessä ulosottoviranomaisten kanssa, ja ne sanoo että se on uusi velka niille, no varmasti on, kun se on ollut 15vuotta ainakin lillumassa Intrum ja Lowellissa, mutta ei se uusi ole mitenkäänLaita perintätoimistoon viesti että velat on vanhentuneet, viite vielä lakipykälään. Saattavat vain kokeilla menisikö tuo velka vielä läpi..Tai sitten nuo on kokonaan automatisoitu eikä huomioida päivämääriä sen takia
- Anonyymi00004
Kuulostaa kyllä kamalalta toiminnalta.
Itse törmäsin siihen, että vuoden 2019 velka myytiin minulle ilmoittamatta uudelle toimijalle, joka laittoi saman velan, jo vuosia lyhennettyä ja maksettua, uuteen perintään alkusaldolla. Kun ihmettelin asiaa ja otin yhteyttä perintään (muistaakseni Intrum), siellä sanottiin pitkän väännön jälkeen, että heidän velkomusasiat hoitaa automaatio eli digi. Sain oikeutta silloin, mutta en itsestään selvyydellä. Aikamoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661378- 58864
- 83860
- 115844
- 51710
- 94691
- 45671
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48566En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku108503