Hyvää iltaa!
Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian
Toivoo. mies
Kaipaamalleni naiselle
29
471
Vastaukset 29
- Anonyymi00001
No miksi et ota yhteyttä häneen ja sovi tapaamisesta?
- Anonyymi00002
ei kiinnosta ko perinteinen suhde
- Anonyymi00003
Kyllä, vaikkakin aika jännää…
- Anonyymi00004
Hyvää iltaa sinullekin. Odotan myös, että törmäisimme jossain. Tällä viikollakin oli kaksi mahdollisuutta.
- Anonyymi00005
Kerro vähän missä oli nämä kaksi olivat?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kerro vähän missä oli nämä kaksi olivat?
Se paikka, jonka tiedät. Sitten olin lenkillä tutulla tiellä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noin 20 km pässä minun kotoa. Olitko tässä likellä?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Noin 20 km pässä minun kotoa. Olitko tässä likellä?
En ole ihan varma kilometreistä, mutta vanhaa asfalttia+soratietä ja lampi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole ihan varma kilometreistä, mutta vanhaa asfalttia soratietä ja lampi.
Nämä nyt voi sopia niin moneen pakkaan Suomen maassa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nämä nyt voi sopia niin moneen pakkaan Suomen maassa.
Eihän tänne tien nimiä voi oikein ilmoitella. Siinä vain kuvaus reitistä, jonka varrella korpea ja kuiv.suota, sivutiet talojen mukaan.
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en halua olla missään tekemisissä kanssasi, jos olet oman lapseni ikäinen! Veit minulta monia hyviä vuosia ja siksi en ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi! Seuraavan kerran, kun ja jos vielä kohtaamme sanon nuo sanat sinulle kasvotusten, jotta varmasti ymmärrät jättää minut rauhaan lopullisesti! Etkö tosiaankaan ymmärrä kuinka paljon pahaa sait aikaan stalkkaamalla minua todella monen vuoden ajan! Minun on täysin mahdotonta koskaan hyväksyä sitä mitä sinä teit minulle, kun stalkkastit minua, mutta et koskaan sanonut mitään! Olet vastenmielisin ihminen johon olen koskaan törmännyt! Jos vielä sen kohtaamisen jälkeenkin stalkkaat minua, lähetän sinusta tietoa poliisiviranomaisille, jonka jälkeen saat kutsun mennä käymään poliisiasemalla!! Ja siitä seuraa rangaistusvaatimus sinulle!
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Minä en halua olla missään tekemisissä kanssasi, jos olet oman lapseni ikäinen! Veit minulta monia hyviä vuosia ja siksi en ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi! Seuraavan kerran, kun ja jos vielä kohtaamme sanon nuo sanat sinulle kasvotusten, jotta varmasti ymmärrät jättää minut rauhaan lopullisesti! Etkö tosiaankaan ymmärrä kuinka paljon pahaa sait aikaan stalkkaamalla minua todella monen vuoden ajan! Minun on täysin mahdotonta koskaan hyväksyä sitä mitä sinä teit minulle, kun stalkkastit minua, mutta et koskaan sanonut mitään! Olet vastenmielisin ihminen johon olen koskaan törmännyt! Jos vielä sen kohtaamisen jälkeenkin stalkkaat minua, lähetän sinusta tietoa poliisiviranomaisille, jonka jälkeen saat kutsun mennä käymään poliisiasemalla!! Ja siitä seuraa rangaistusvaatimus sinulle!
En ymmärrä yhtään.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
En ymmärrä yhtään.
Se on joku harhainen ja häirikkö sivusta.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Se on joku harhainen ja häirikkö sivusta.
Eiköhän tämä sinun katatoninen palstaäijän varjohahmosta juontaminen ole jo nähty
- Anonyymi00009
Niinhän sitä monet kirjoittaa mutta totuus on että tämä palsta vie ennemmin voiton.
- Anonyymi00010
Kellä vie, kellä ei.
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kellä vie, kellä ei.
Ennustan törmäämisen vuodelle 2029 ja se on sellainen ohimennen.
- Anonyymi00012
Toivottavasti loppuvuodesta törmäämme paljon useammin. 👍💥
- Anonyymi00013
Kai sinä osaat jouduttaa sitä törmäämistä halutessasi?
- Anonyymi00020
Kun tietäis vaan, missä ja milloin pitäis liikkua. Kun ei oo osunut.
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kun tietäis vaan, missä ja milloin pitäis liikkua. Kun ei oo osunut.
Kahdeksalta illaalla niin varmasti törmäät,
Tosin voi heti kukon laulun aikaankin olla.
- Anonyymi00014
Törmääminen kuulostaa kipeältä. Jos sumopainijan asuissa niin sitten kyllä käy.
- Anonyymi00016
Minkä ikäiselle naiselle tarkoitettu?
- Anonyymi00026
Noin 37
- Anonyymi00019
No se oliskin, jos kadulla törmättäis. En tiedä pitäiskö hypätä pusikkoon vai sun kaulaan.
- Anonyymi00022
Hyvää iltaa rakas mies ❤️sitä mäkin toivon 🩷🫂 sitten halataan tiukasti 🤗
- Anonyymi00023
kivoja viestejä! toivotaan että jokainen kohtaa omansa,
https://www.youtube.com/watch?v=Z9-125v-Jx0&list=RDZ9-125v-Jx0&start_radio=1 - Anonyymi00027
Onko taas Tuomolta Hannalle?
- Anonyymi00028
On.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 107730
- 39685
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.18642Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32619Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 34515
- 63491
- 68489