Liian aikaisin lähti. Ikävä juttu.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Fiksu ja sivistynyt nainen oli.
- Anonyymi00002
Kuulin jo noin 20v sitten että Helena olisi ollut lesbo. Mutta voi olla myös huhu puhetta.
- Anonyymi00007
Olen kuullut että olisi ollut Tarja H***sen kanssa silleen joskus.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Pää kii. Annetaan omaisten surra rauhassa
- Anonyymi00018
Anonyymi00007 kirjoitti:
No se vaatii jo luonnetta. Mutta mikäs siinä jos tykkää.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pää kii. Annetaan omaisten surra rauhassa
Ei, he tiesivät! Noloa
- Anonyymi00003
Joopa joo. Nyt jäitä hattuun. Kyllä ilman miestä voi olla olematta mikään lesbo.
- Anonyymi00004
Eikö sinuakaan ole kukaan huolinut?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Toiset ei löydä sellaista miestä, jonka hyväksyisi aviomieheksi. Eläykäs hyvin sivistynyt toimittaja.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minä en ole huolinut ketään. Tyhmien kanssa ei aikaa kannata tuhlata. On parempiakin harrastuksia.
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en ole huolinut ketään. Tyhmien kanssa ei aikaa kannata tuhlata. On parempiakin harrastuksia.
Nainen. Huomaan että haluaisit aikaa minulta mutta sitä en tule sinulle antamaan. Mutta jotenkin olen sinusta kiinnostunut.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Nainen. Huomaan että haluaisit aikaa minulta mutta sitä en tule sinulle antamaan. Mutta jotenkin olen sinusta kiinnostunut.
En anna sinulle. Halveksit naisia.
- Anonyymi00008
Oliko tämä se jolla oli naaman kohotus mennyt "vähän" överiksi ja kulmakarvat oli puolessa välissä otsaa?
- Anonyymi00011
Jep
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jep
Olispa tälläisiä älykkäitä toimittaja ja sivistyneitä edelleen olemassa. Mutta kun ei ole. Ainoastaan tyhjäpäitä moikkia suurin osa ja eivät arvosta kanssa ihmisiä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olispa tälläisiä älykkäitä toimittaja ja sivistyneitä edelleen olemassa. Mutta kun ei ole. Ainoastaan tyhjäpäitä moikkia suurin osa ja eivät arvosta kanssa ihmisiä.
Nyt osuit oikeaan, nää uudemmat toimittelijat on jossain kansanopistoissa pikakoulutettuja kikattelijoita. Lässytellään omia asioita, kehutaan itseä, nauraa hörötetään omille huonoille vitseille. Etenkin kaupallisten kanavien tarjonta ala-arvoista mutta kyllä Ylekin sortuu samaan, nii tv kuin radio. Taso on ala-arvoinen.
- Anonyymi00016
Ei ole kyse kohotusoperaatiosta vaan aivoverenkiertohäiriön auhettama kasvohalvaus, Kotilieden haastattelussa kertoo v 2016!
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ni. Orpo o Nyky journalisti "lempilapsi"
- Anonyymi00019
Helena saa olla onnellinen, että pääsi pois, kun Orpo ja Purra vain rikkaita hyysää
- Anonyymi00022
Samaa mieltä! Myös Purra tekee muitten elämästä kurjaa vain rikkaiden ja kuolleet eivät tule näkee nälkää. Myös me, jotka käymme töissä joudumme tarkkaan miettiä mihin rahaa käytämme.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Samaa mieltä! Myös Purra tekee muitten elämästä kurjaa vain rikkaiden ja kuolleet eivät tule näkee nälkää. Myös me, jotka käymme töissä joudumme tarkkaan miettiä mihin rahaa käytämme.
Kannattas sunkin jättää viina ja tupakka pois, jäis huomattavasti enemmän elämiseen rahaa. Myöskin itse kokkaamalla säästää sievoisen summan, valmisruoka tulee kalliiksi.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kannattas sunkin jättää viina ja tupakka pois, jäis huomattavasti enemmän elämiseen rahaa. Myöskin itse kokkaamalla säästää sievoisen summan, valmisruoka tulee kalliiksi.
En käytä viinaa tai tupakkaa
- Anonyymi00028
Anonyymi00022 kirjoitti:
Vihervasemmisto tulee ja pelastaa kaikki köyhät ja sorretut. Niin kantasuomalaiset kuin maahanmuuttajatkin. Yritä kestää vielä vähän aikaa. Sinulla on hyvä päivä edessä. 🌞💶💶💶
- Anonyymi00023
Kuka helena? Koivu vai kuka?
- Anonyymi00025
Melkein toivoin, että eräs sukulainen olis jo pääsyt Jumalan luo. On halunnut jo kauan.. Ei ole julkkis mutta sattuu nimi olemaan Helena.
- Anonyymi00029
Mene sinä horsmaa kasvamaan niin pääset Helenasta eroon.
- Anonyymi00030
Niin minäkin. HÄN ON ITSE PYYTÄNYT JUMALALTA, että pääsee pois, kun on kipuja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3941557- 861014
- 661006
- 134989
- 92940
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku125672Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57624