Helena on kuollut

Anonyymi-ap

Liian aikaisin lähti. Ikävä juttu.

27

250

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Fiksu ja sivistynyt nainen oli.

• Anonyymi00002

Kuulin jo noin 20v sitten että Helena olisi ollut lesbo. Mutta voi olla myös huhu puhetta.

• Anonyymi00007

Olen kuullut että olisi ollut Tarja H***sen kanssa silleen joskus.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pää kii. Annetaan omaisten surra rauhassa

• Anonyymi00018
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No se vaatii jo luonnetta. Mutta mikäs siinä jos tykkää.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pää kii. Annetaan omaisten surra rauhassa

Ei, he tiesivät! Noloa

• Anonyymi00003

Joopa joo. Nyt jäitä hattuun. Kyllä ilman miestä voi olla olematta mikään lesbo.

• Anonyymi00004

Eikö sinuakaan ole kukaan huolinut?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Toiset ei löydä sellaista miestä, jonka hyväksyisi aviomieheksi. Eläykäs hyvin sivistynyt toimittaja.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minä en ole huolinut ketään. Tyhmien kanssa ei aikaa kannata tuhlata. On parempiakin harrastuksia.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä en ole huolinut ketään. Tyhmien kanssa ei aikaa kannata tuhlata. On parempiakin harrastuksia.

Nainen. Huomaan että haluaisit aikaa minulta mutta sitä en tule sinulle antamaan. Mutta jotenkin olen sinusta kiinnostunut.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nainen. Huomaan että haluaisit aikaa minulta mutta sitä en tule sinulle antamaan. Mutta jotenkin olen sinusta kiinnostunut.

En anna sinulle. Halveksit naisia.

• Anonyymi00008

Oliko tämä se jolla oli naaman kohotus mennyt "vähän" överiksi ja kulmakarvat oli puolessa välissä otsaa?

• Anonyymi00011

Jep

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jep

Olispa tälläisiä älykkäitä toimittaja ja sivistyneitä edelleen olemassa. Mutta kun ei ole. Ainoastaan tyhjäpäitä moikkia suurin osa ja eivät arvosta kanssa ihmisiä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Olispa tälläisiä älykkäitä toimittaja ja sivistyneitä edelleen olemassa. Mutta kun ei ole. Ainoastaan tyhjäpäitä moikkia suurin osa ja eivät arvosta kanssa ihmisiä.

Nyt osuit oikeaan, nää uudemmat toimittelijat on jossain kansanopistoissa pikakoulutettuja kikattelijoita. Lässytellään omia asioita, kehutaan itseä, nauraa hörötetään omille huonoille vitseille. Etenkin kaupallisten kanavien tarjonta ala-arvoista mutta kyllä Ylekin sortuu samaan, nii tv kuin radio. Taso on ala-arvoinen.

• Anonyymi00016

Ei ole kyse kohotusoperaatiosta vaan aivoverenkiertohäiriön auhettama kasvohalvaus, Kotilieden haastattelussa kertoo v 2016!

• Anonyymi00021
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ni. Orpo o Nyky journalisti "lempilapsi"

• Anonyymi00019

Helena saa olla onnellinen, että pääsi pois, kun Orpo ja Purra vain rikkaita hyysää

• Anonyymi00022

Samaa mieltä! Myös Purra tekee muitten elämästä kurjaa vain rikkaiden ja kuolleet eivät tule näkee nälkää. Myös me, jotka käymme töissä joudumme tarkkaan miettiä mihin rahaa käytämme.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Samaa mieltä! Myös Purra tekee muitten elämästä kurjaa vain rikkaiden ja kuolleet eivät tule näkee nälkää. Myös me, jotka käymme töissä joudumme tarkkaan miettiä mihin rahaa käytämme.

Kannattas sunkin jättää viina ja tupakka pois, jäis huomattavasti enemmän elämiseen rahaa. Myöskin itse kokkaamalla säästää sievoisen summan, valmisruoka tulee kalliiksi.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kannattas sunkin jättää viina ja tupakka pois, jäis huomattavasti enemmän elämiseen rahaa. Myöskin itse kokkaamalla säästää sievoisen summan, valmisruoka tulee kalliiksi.

En käytä viinaa tai tupakkaa

• Anonyymi00028
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Vihervasemmisto tulee ja pelastaa kaikki köyhät ja sorretut. Niin kantasuomalaiset kuin maahanmuuttajatkin. Yritä kestää vielä vähän aikaa. Sinulla on hyvä päivä edessä. 🌞💶💶💶

• Anonyymi00023

Kuka helena? Koivu vai kuka?

• Anonyymi00025

Melkein toivoin, että eräs sukulainen olis jo pääsyt Jumalan luo. On halunnut jo kauan.. Ei ole julkkis mutta sattuu nimi olemaan Helena.

• Anonyymi00029

Mene sinä horsmaa kasvamaan niin pääset Helenasta eroon.

• Anonyymi00030

Niin minäkin. HÄN ON ITSE PYYTÄNYT JUMALALTA, että pääsee pois, kun on kipuja.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      394
      1557
    2. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      86
      1014
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1006
    4. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      134
      989
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      92
      940
    6. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      711
    7. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    8. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      125
      672
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      649
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      624
    Aihe