Erilainen uusivuosi 2026
Olen meidän kaveripiirin ainoa joka käy omalla autolla jos juhlimme jotain.
Osaan nauttia elämästä selvinpäin enkä juo alkoholia joten olen vaki kuski kun olemme liikkeellä.
Oltiin aattona Helsingissä uuttavuotta vastaan ottamassa minä kuljettajana.
Kun tultiin takaisin jätin porukkaa koteihinsa ja jäin yhdelle kaverille yöksi kun olimme lähdössä liikkeelle uudenvuoden päivänä jo aamusta.
Minulle tehtiin peti olohuoneen sohvalle.
Ehdin nukahtaa ennen kuin kaverini herätti ja kysyi haluaisinko mukaan kolmenkimppaan hänen ja vaimonsa kanssa.
Tottakai halusin sehän on kunnia juttu ja makuuhuoneessa odotti kaverin vaimo alastomana.
Olin päässyt kesken heidän panon mukaan ja rouva oli jo valmiiksi kiimassa kun tulin ja halusivat heti minun panevan rouvaa takaapäin miehensä hieroessa rintoja.
Muutaman kerran vaihdettiin paikkoja ennen kuin aloimme nukkumaan rouva keskellämme.
Aamuseksin jälkeen ajoin heidät rouvan vanhempien luokse yökylään. Sain lupauksen uusinnasta pikapuoliin.
Olen nyt päässyt heidän seksipartneriksi 2-4 kertaa kuukaudessa ja olen saanut olla rouvan kanssa vaikka hänen mies ei ole paikalla.
Oli todella erilainen
Anonyymi-ap
2
368
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Upea tarina ❤️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661