On saateltu ohi ja yli ihastumisen tunteesta, ei rakkauden satamaan, vaan...
Vastaukset 19
- Anonyymi00002
Minulla ei ole ollut edes ihastumisen tunteita ketään kohtaan 20 vuoteen! Olen järki-ihminen ja siksi haluan vain pelkän ystävyysuhteen 70v miehen kanssa! Jos joku on itse töpeksinyt, ei hän voi siitä ketään muuta kuin itseään syyttää! Miksi kenenkään pitäisi uhrata itsensä sellaisen henkilön takia, jota inhoaa syvästi!
- Anonyymi00004
Ja joka vei sen ainoan mahdollisuuden tehdä töitä itselle hyvin tärkeiden työkaverien kanssa!! En tunne minkäänlaista sääliä häntä kohtaan! Tilanne on musituttanut tavallaan sitä jonkin verran, kuin mitä parisuhteessani aikoinaan tapahtui, mykkyys tappoi hyvät tunteet ja ystävyyden mahdollisuuden! En enää pysty olemaan missään tekemissä sellaisen henkilön kanssa, joka toimi samoin kuin lasteni isä toimi aikoinaan! Menettäisin elämänhaluni lopullisesti, jos minun pitäisi olla tekemissä häirikön kanssa! En ole enää nuori ja siksi suojelen itseäni sellaisilta henkilöiltä, joiden toiminta aiheuttaa pahaa oloa ja syvää tuskaa, koska rääkkäsivät minua aivan liian kauan! Ja kenelläkään sei ole siihe mitään sanomista koskaan! Olisi aivan eri asia jos se kaikki pahuus ja häirintä niin tässä talossa, kuin muuallakin olisi kestänyt vain muutaman vuoden, mutta ajan! Viimeiset kaksitoista vuotta ovat olleet ehdottomasti elämäni kauheimmat! Siksi en koskaan pysty olemaan missään tekemissä häirikköstalkkerin kanssa! Todella outoa, etteivät ihmisen ymmärrä sitö ollenkaan kuinka monta hyvää vuotta minä menetin hänen takiaan! Vastaus on EI, EN IKINÄ VOI AUTTAA SINUA!
- Anonyymi00006
- Anonyymi00019
Mihin poikaparka kommenttiesi sisältö välillä katoaa- supolleko meneepi
- Anonyymi00020
Olen samaa mieltä.
Eli
👋
- Anonyymi00007
Miksi mies näin?
- Anonyymi00008
edes seuraavaan elämään?
❤️- Anonyymi00009
Eiköhän sielläkin olisi liikaa osallistujia. mutta hyvä, että asia ilmeisesti hymyilyttää sinua.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eiköhän sielläkin olisi liikaa osallistujia. mutta hyvä, että asia ilmeisesti hymyilyttää sinua.
Liikaa osallistujia? Mitä osallistujia on kahden rakkaudessa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei minua hymyilytä mikään. Eikö tässäkään elämässä ole muita osallistujia miksi seuraavassaan olisi.
On vaan niin toivotonta tässä elämässä että josko seuraavassa sitten.
Muuta älä vaivaa mieltäsi, tuskin sulle.
- Anonyymi00011
Tuskaan ja helvettiin?
- Anonyymi00017
Niissä on oltu jo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641042
- 641042
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563