Siinä ei ole vikaa minun mielestä, mutta sinun todellinen luonne on luotaantyöntävä. Olet niin itserakas ja epärehellinen.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Epärehellistä on kirjoittaa tuollaista ilman yhtäkään tunnistetta. Sekä myös kiu_saamista.
- Anonyymi00003
Jaaaaaaa enpä enää välitä. Kaikkihan täällä kiusaa. Sama kai se on minunkin alottaa. Hyvällä käytöksellä ei saa mitään hyvää nykypäivänä.
- Anonyymi00002
Sinä taas olet liian tyhmä minulle.
- Anonyymi00004
Enpä usko. Oisko vaikka toisinpäin asia todellisuudessa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Huomaat sen kyllä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Usko pois vaan
-sivusta
- Anonyymi00005
Millä tavoin olet tämän tulkinnan mies tehnyt ? Ehkä ymmärtänyt väärin? En tunnista? Vai otatko huumorin itserakkautena?
- Anonyymi00012
Naisen aloitus kuule.
- Anonyymi00006
Sovitaan sitten niin.
- Anonyymi00008
Miten oot tuohon päätelmään päässyt?
Palstan perusteella varmaankin. - Anonyymi00010
Saanko kysyä miksi olet niin ilkeä jollekin? Etkö osaa sanoa suoraan jos ei kiinnosta.
- Anonyymi00015
Ei osaa sanoa suoraan, että kiinnostaa vaan haukkuu täällä kaiket päivät.
- Anonyymi00013
mulla on isoin ongelma se että en sen syvemmin ole kiinnostunut yleisesti ottaen muista ihmisistä😂 lapsiini ja mahdolliseen kumppaniini koitan tutustua kunnolla mutta muut ihmiset ovat minulle pelkkää silmäruokaa tai muukalaisia
- Anonyymi00014
en todellakaan jaksa keskustella vastavuoroisesti yleensä kun kerran ja sen jälkeen en halua tavata enään ikinä tyyliin yleisesti ottaen yksi kerta riittää vallan hyvin ihmiset ei ole niin erikoisia kun luulevat samanlaisia vtun pieniä mitättömiä henkilöitä me ollaan eikä mua niin kiinnosta
eläimet on paljon mielenkiintosempii
voisin istuu tunteja ja kattoo jotain karhut tappelemassa videoita xD kunnon rähinä on paljon mielekkäämpää kun tämä ihmiskunnan byhyy vollotus ja arkipäivän pskat - Anonyymi00016
L*tkalla on l*tkan luonne. Ei pitäisi olla yllätys.
- Anonyymi00017
En ole koskaan pitänyt itseäni itserakkaana. Miten päädyit tuohon vaikutelmaan, jos sopii kysyä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491