Miksi pitää nuorempia katella…
Vastaukset 43
- Anonyymi00001
Kuka kysyy?
- Anonyymi00002
No minä edelleen kysyn. Itse nuorempi nainen. Heitä voltti.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Heittele ihan rauhassa itse niitä voltteja.
Etpä tainnut tietää sit muuatta seikkaa, koska noin väität ja itse asiassa syytät. Katsopa kun asia on niin, että se en ole kertaakaan ollut minä, joka sen yhteyden ottaa tai haluaa tutustua. Ne nuoremmat ovat joka ikinen tehneet sen aloitteen. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heittele ihan rauhassa itse niitä voltteja.
Etpä tainnut tietää sit muuatta seikkaa, koska noin väität ja itse asiassa syytät. Katsopa kun asia on niin, että se en ole kertaakaan ollut minä, joka sen yhteyden ottaa tai haluaa tutustua. Ne nuoremmat ovat joka ikinen tehneet sen aloitteen.Niin kun annat itse ensin jotain kieroa erityishuomiota tai flirttailet niille heikkoitsetuntoisille tytön tylleröille. Saahan sitä sitten kuvitella, että olenpa vielä hottis kun nuoret naiset havittelee.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin kun annat itse ensin jotain kieroa erityishuomiota tai flirttailet niille heikkoitsetuntoisille tytön tylleröille. Saahan sitä sitten kuvitella, että olenpa vielä hottis kun nuoret naiset havittelee.
Kieroa? Onko se kieroa, jos käyn jossain ja siellä joku tulee kertomaan itsestään ja pyytämään treffeille?
Onko se kieroa, jos joku haluaa omasta tahdosta vastata esim seitti-ilmoitukseen?
Minäkö siinä kieroilen? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kieroa? Onko se kieroa, jos käyn jossain ja siellä joku tulee kertomaan itsestään ja pyytämään treffeille?
Onko se kieroa, jos joku haluaa omasta tahdosta vastata esim seitti-ilmoitukseen?
Minäkö siinä kieroilen?Deitti......
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minäkö siinä kieroilen?Joojoo. Ne tykkää vaan sinun ammatista ja oletetuista rahoista.
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minäkö siinä kieroilen?Mitähän sitten teet ikäväpalstalla kun on noin paljon vientiä???? Kysyn vaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mitähän sitten teet ikäväpalstalla kun on noin paljon vientiä???? Kysyn vaan.
Ei mulle kelpaa kukaan silloin, kun ajatukset ja tunteet ovat yhdessä ihmisessä.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei mulle kelpaa kukaan silloin, kun ajatukset ja tunteet ovat yhdessä ihmisessä.
Okei. No miksi et ole sitten sen yhden ihmisen kanssa?
- Anonyymi00021
Anonyymi00002 kirjoitti:
🧎🤸🚶🧍🏻
- Anonyymi00025
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kunpa edes omanikäinen löytyisi
- Anonyymi00028
Anonyymi00004 kirjoitti:
Niin kun annat itse ensin jotain kieroa erityishuomiota tai flirttailet niille heikkoitsetuntoisille tytön tylleröille. Saahan sitä sitten kuvitella, että olenpa vielä hottis kun nuoret naiset havittelee.
Sinä et aloittajaäijä taida paljoa käydä reflektoimassa vaikutustaan muihin ihmisiin, nuoriin tytöntylleröihin, kuten muotoilit aivan viimeiseksi ja tämä hieman harmittaa
- Anonyymi00044
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kuulostaa tutulta.
- Anonyymi00007
Ikinä ei ole kyse iästä vaan onko yleensä energiaa saada aikaan mitään mainittavaa, ihan joka elämänalueella.
- Anonyymi00009
Oikeestaan vanhoista alkanut tykkään
- Anonyymi00045
Osa etsii äitihahmoa, oidipuskompleksi.
- Anonyymi00011
Oikeastaan...
Mitähän ihmettä sinulle kuuluu, kuka tekee ja mitä. - Anonyymi00012
Nämäkin maalitukset tulee saamaan näkyvyyttä.
- Anonyymi00015
Ah riemastuttava tieto ettei jää varjoon
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ah riemastuttava tieto ettei jää varjoon
Ei varmasti jää, siitä ei epäilystäkään. 😊
- Anonyymi00029
Siinähän se vitsi piileekin, että palstaäijän, eli aloittajan aiheuttamat maalitukset on ihan kuule yleisön päässä mikäli niikseen tulee. Yritätkö uutta tapaa mustamaalata naista, eli yrität myydä tarinaa, että se onkin nyt tämä nainen joka esittää vaikka neiti öötä jne? Tai sinua, sekin kuuluu kuvaan, että patologinen valehtelija ”hieman” romahtaa henkisesti ja alkaa saikkailla aloituksia läpi siinä mielessä. Karmaa se vain nääs o
- Anonyymi00022
Joku tykkää äidistä joku tyttärestä ( täysi ikäisestä )
- Anonyymi00023
Mutta minä en tykkää paljon nuoremmista ja siksi olen koko projektin ajan ihmetellyt sitä, miksi hänet ylipäätään otettiin mukaan projektiin, kuka päätti ne henkilöt jotka projektiin valittiin ja sekin vielä ettette ilmeisesti sen kummemmin kysellyt valituilta mitään luonteesta, tai juuri mistään! Jos noin todellakin tapahtui, projekti on ollut todella huonosti suunniteltu!
- Anonyymi00024
Niinpä juuri... miksi? En haluaisi sitä tänne kertoa, mutta valoitan hieman. Ikäiseni naiset ovat kyllä elämää jo nähneet seesteisiä naisia ja haluavat elämälleen tasapainoa ja rakkautta/huolenpitoa. Kuten me kaikki täällä tallaajat. En halua loukata ketään, mutta nuorempi antaa uutta virtaa ja tunteen itsekin nuoremmaksi...anteeksi!
- Anonyymi00026
Omanikäinen
- Anonyymi00027
Vanhapiika kiinnostaa!
- Anonyymi00030
Hienoa että löytyi taas uusi linja keski-yön romahduksen jälkeen miten lähestyä apäijän vmmaista galluppia, vanha piika
- Anonyymi00031
nokun näytät niin vanhalta <3
- Anonyymi00032
Kaikki joilla olisi mahdollisuus on varattuja. Nuoremmat ei ehkä vielä ole. 🙄️
- Anonyymi00033
Nuoret naiset ovat vain viriilempiä ja vähemmän käytettyjä.
Sitä kaipaa pirteää asennetta eikä sellaista "tommoinen mies kattelee, no ehkä voisin tyytyä suhun kun sain kunnolla kyrpää sinkkuaikoina ja ne 3 avolittoakin meni ohi".
Sitten on sellainen kuin milleniaali fatigue.
Ei jaksa sitä vitun narsisistista asennetta joka muijilla on varsinkaan kun heillä ei ole enää ulkonäköä niiden shekkien lunastamiseen mitä mielellään itselleen kirjoittavat.
20-30 vuotias nainen on oikeassa iässä, ilman lapsia ja hoikahko vartalo. Lisäksi hymy päälle ja palveluasenne valmiina. ;) - Anonyymi00034
Minä tykkään hänestä, jonka sydämeni on valinnut.
- Anonyymi00035
Ei sitä sinun sydän ole valinnut.
Se mitä kuvaillaan sydämeksi on vain sinun vaistojesi eli genetiikan aiheuttamien paineiden lisääntyä aiheuttama tunne eikä sillä ole mitään tekemistä sille onko se toinen sinulle sopiva vai ei. Toisin sanottuna syynä on vain panetus ja halu kiintyä tähän panetuksen kohteeseen kuten naisille tapana kuuluu. - Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Ei sitä sinun sydän ole valinnut.
Se mitä kuvaillaan sydämeksi on vain sinun vaistojesi eli genetiikan aiheuttamien paineiden lisääntyä aiheuttama tunne eikä sillä ole mitään tekemistä sille onko se toinen sinulle sopiva vai ei. Toisin sanottuna syynä on vain panetus ja halu kiintyä tähän panetuksen kohteeseen kuten naisille tapana kuuluu.Olen mies, eikä minua kiinnosta ylipitkä anonyymin pinnistys toiselle anonyymille.
- Anonyymi00036
Samanikäiset ovat vanhoja.
- Anonyymi00038
Naisten keskinäiset suhteet ei minua kiinnosta.
- Anonyymi00039
Vanhat rupsahtaneita suurin osa . Jos on itsestään huolta pitänyt niin no problem. Millainen itse olet?
- Anonyymi00040
tuskin kukaan mies halua naista joka on iältään 18 näyttää kun 28
- Anonyymi00041
Nuori ja tiukka sen olla pitää, sanoi se entinen poika.
- Anonyymi00042
Voisiko olla vain niin, että hänen ikäisille ei enää voi tulla lapsia ja jos hänellä itsellä ei ole, niin joutuu pakostakin katsomaan hieman nuorempia mahdollisia kumppaneita, jos meinaa vielä perhettä perustaa. Tämä siis vain arvaus, jos siis kuitenkin ihan normaali ihminen on. Voi olla ihan realismista johtuvaa siis.
- Anonyymi00043
Ne on kamalia
- Anonyymi00046
Nuoria katsoo kuin kaunista veistosta, mutta ei se vielä tarkoita, että kiinnostus riittäisi pitemmälle. Ensimmäisenä mieleen tulee että ajatusmaailma on aivan eri tasolla ja elämänkokemus paljon nuoremmalla vielä pieni. Eletty elämä kiinnostaa enemmän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574