Hassuu miten ihminen voi tottuu siihen et näkee toisen vaan välillä ohimennen. Sit ku ei hetkeen nääkään niin huomaa et se toinen tulee jostain ajatuksiin.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Olen kokenut saman.
- Anonyymi00002
Miten jotkut vaan jää mieleen
- Anonyymi00003
Mun mielestä aivan kaikkeen ei vain totu. Ei voi.
- Anonyymi00004
Stalkkaaminen on sellaista johon on mahdoton tottua! En ole koskaan ymmärtänyt sitä, joka on harrastanut stalkkaamista vuosien ajan, että mitä hän luulee sillä saavuttavansa??
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Stalkkaaminen on sellaista johon on mahdoton tottua! En ole koskaan ymmärtänyt sitä, joka on harrastanut stalkkaamista vuosien ajan, että mitä hän luulee sillä saavuttavansa??
Jotain on pahasti pielessä, kun tuollaista edes alkaa tekemään!
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jotain on pahasti pielessä, kun tuollaista edes alkaa tekemään!
Tarkoitin mm. ikävää, sitä loputonta kaipausta eli aika lailla eri asiasta puhutaan.
- Anonyymi00007
Näinhän se menee, kaipuu alkaa kasvamaan ja toisen voi tuoda "lainaksi" ajatuksiin.
https://www.youtube.com/watch?v=Pq4NJBr-pxM&list=RDPq4NJBr-pxM&start_radio=1 - Anonyymi00008
Henkiseen kipuun ei kyllä totu!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469