Aivan oksettavia. Vanhat haluaa minua.

Anonyymi-ap

Aivan oksettavaa. Vanhat haluaa minua. Se on ÄLLÖTTÄVÄ juttu! En minä vanhoja pappoja halua!!! Ottakaa omaksi joku mummon ikäinen nainen. Te sovitte yhteen. 🤢🤢🤮🤮

14

86

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kyllä asia on nyt niin, että otan sinusta nuoremman ja tulen näytille niin saat siinä oksennella 😁

• Anonyymi00006

Et tiedä minun ikää

• Anonyymi00012
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Et tiedä minun ikää

26 v.

• Anonyymi00002

Sairasta vanhojen pappojen haluta minua!!! Aivan sairasta. Ette minua saa koskaan. En halua ketään, joka on melkein vanhainkoti asukkaiden ikäinen. Ei minua kiinnosta tulla katsomaan vanhainkotiin minun miestä. Ei kiinnosta joutua hoitajaksi, kun teistä tulee niin vanhoja, että dementia iskee!

• Anonyymi00003

Sulla on nyt jo dementian oireita se ilmenee kirjoitustyylistä, huolestuttavaa.. tuossa iässä jo

• Anonyymi00004

Sinulla on jotenkin vääristynyt mieli, entäs jos itse sairastut vaikka huomenna. Älä koskaan luule että elämä toimii iän perusteella. Hän jota povaat johonkin hoitokotiin, voi elää 120-vuotiaaksi virkeänä, ilman hoitokotia, itseäsi voi kohdata mikä tahansa pysäyttävä asia milloin vaan, varmaa on, mitään ei tapahdu iän mukaan vaan itse elämän mukaisesti, joka ei tiedä ihmisen kellosta ja iästä mitään.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sulla on nyt jo dementian oireita se ilmenee kirjoitustyylistä, huolestuttavaa.. tuossa iässä jo

Ei minulla ole dementia. He ovat jo melkein vanhainkoti ikäisiä. Sinne he joutuvat seuraavaksi.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinulla on jotenkin vääristynyt mieli, entäs jos itse sairastut vaikka huomenna. Älä koskaan luule että elämä toimii iän perusteella. Hän jota povaat johonkin hoitokotiin, voi elää 120-vuotiaaksi virkeänä, ilman hoitokotia, itseäsi voi kohdata mikä tahansa pysäyttävä asia milloin vaan, varmaa on, mitään ei tapahdu iän mukaan vaan itse elämän mukaisesti, joka ei tiedä ihmisen kellosta ja iästä mitään.

Vanhainkoti yksikköä, jossa tarjotaan asumispalveluita ikäihmisille!

Hoivakoti on ihan tyhmä nimitys vanhainkodille! Vanhoja ihmisiä siellä asuu!

Nuoret menee muihin hoivayksikköön!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Miten muuten voi kertoa heidän ikää! He ovat jo melkein vanhainkoti ikäisiä....

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Tiedän heidät!!! Ja he ovat jo melkein vanhainkoti ikäisiä pappoja ja he joutuvat aikanaan sinne!!!!!!! He eivät tule kotona pärjämään!! Heitä pappoja EN huoli ikinä!!! Joutuisin omaishoitajaksi. Hyi!!!!

Sitä varten on vanhainkoti, että he vanhat pappoja menee sinne, jotka minä tiedän!!!

Yhteiskunta saa heistä huolehtia.

Minua EI kiinnosta.

En saisi parisuhteessa yhtään mitään. Hankkikoon maksullinen hoitaja joka saa siitä palkkaa, että hoitaa.....

Miksi alkaisin parisuhteeseen, kun tiedän varmasti, että he ovat jo vanhankoti ikäisiä ja he tulevat sinne muuttamaan aikaanaan, kun nykyinen apu EI enää heille riitä!

• Anonyymi00005

Mä voisin ottaa yhden itselleni "papan". 🤤

• Anonyymi00008

miehet ovat pappoi taikka ei ovat yleisesti vtun lapsellisia eivätkä ymmärrä naisen esim anatomiasta hölkäsen pölähdystäkään ja sitten itketään miksi oma muija ei aina tule NO VOI VTTU OTA SELVÄÄ JA KÄYTÄ MYÖS PÄÄTÄS KUN SEURUSTELLAAN IHAN MUUSSAKIN MIELESSÄ KO SE KIELI

• Anonyymi00009

jos olo on vuosia vieressä ko pska kasa ni homma menee vaikeeksi alkaa nuoremmat versiot puskemaan mieleeni

• Anonyymi00013

Aivan ymmärrettävää, mitä viriili nainen vetelällä kullilla edes tekisikään, toki paksu lompakko jonkun verran auttaa sietämään, muttei sekään nyt kaikkeen sentään auta. Nimittäin vanhuus ei tuu yksin ,, se tulee vetelän kullin kaa ja pistävän kusenhajun kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      208
      2072
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1237
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      185
      1130
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      803
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      33
      685
    Aihe