T nainen ottaa sitten vastuun

Anonyymi-ap

Vastaamaasi viestiini kolme vuotta sitten Toukokuussa esittäen miestä ketä kaipasin.
Sinä hakkeroit minun laitteen heti kun saavuin samaan työpaikkaan.
Sinä joka manipuloit suloisilla kasvoillasi kaikki puolellesi valehtelemalka olevasi uhri.Sinä teit virheen koska kuvittelit murtavasi lyhyessä ajassa henkilön joka oli heikoilla.Sinä näit laitteista kaikki minun asiat.Sinä olet se henkilö kuka saa elinvoimaa imemällä heikoista itseensä.Sait nyt lottovoiton elikä ihmisen kenestä sait täydellisesti voimaa.Katsotaan sitten selaamalla ennen tätä kolmatta vuotta sinun elämääsi taaksepäin,selvät todisteet!

14

144

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No jokos tästä palstaäijän tuotoksesta on lähtenyt voimakkaita aistimuksia ja ajatuksia liikkeelle palstan järkevä väki?😉

• Anonyymi00011

Sinun kommentit palstaäijästä on osuneet moneen kun seuraaan kirjoitteluasi.Joten välillä menet harhaan kuten nytkin.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sinun kommentit palstaäijästä on osuneet moneen kun seuraaan kirjoitteluasi.Joten välillä menet harhaan kuten nytkin.

On osuneet moneen- mitä tämä skenaario tarkoittaa, sitäkö että moni hörhö kokee olevansa tämä palstaäijä, eli AP?

• Anonyymi00002

I sense strong mania..

• Anonyymi00004

Niin tällä joka kirjoittelee jollekin T naiselle vai kenellä? Ansaan tämä pipipiä astui taas

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin tällä joka kirjoittelee jollekin T naiselle vai kenellä? Ansaan tämä pipipiä astui taas

Hää on alkanut oikein enkuksi jokeltamaan

• Anonyymi00003

Käppyrällä ym. ollut kiireinen yö taas jollotellessa omissa katkeruuspieruissaan 😀

Eikö nyt tule millään sitä hole in onea. Melekone nainen ja varmaan pistelee turpaankin äitiongelmaisia hiirulaisia. Ei tarvi kiittää 😉

• Anonyymi00005

Se nainen itse on hiirulainen ja pelkää minua irl koska se tietää minun tietäneen siitä sen 3 vuotta.

• Anonyymi00007

Juuh itse en kyllä edes ns kusis päälle vaikka ois tulessa eli en ottais kredittiä tämän keken tilasta T nainen voisi ihan hyvin olla mikä tahansa aakkoskirjain. -se toinen

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Se nainen itse on hiirulainen ja pelkää minua irl koska se tietää minun tietäneen siitä sen 3 vuotta.

Tuohan kannattaa sitten testata eikö? Sillähän siitä peppukippeydestä pääsee

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Jaa no miksei esim kymmentä vuotta tai vaikka viime viikosta alkaen, apäijä? Sivusta kunhan pskon tod tyhmien tappioksi

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Tuohan kannattaa sitten testata eikö? Sillähän siitä peppukippeydestä pääsee

Jos pevottaa irl vastuuseen joutuminen niin ehkä, ehkä, ei kannata kauheasti netissä möngertää.... just saying

• Anonyymi00014

No niin, ja onko aamupäivään mennessä kerätty voimia, niin että tekee mieli käsitellä sisällöllisesti tätäkin palstasedä. aihetta vai oisko ollut kivempi jos ei olisi nostelu enää kaikkien tapitettavaksi kun apetta lappaavat, ihmislaumassa muuten johtajat syö viimeisenä toisin kuin leijonien keskuudessa. Hyvältä näyttää ei

• Anonyymi00015

Näyttää stanan hyvältä ja aitaa kaatuuuu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      149
      591
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      57
      556
    Aihe