Rakastan tulisesti sinua ❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
No kerro se hänelle. En minä tuolla tiedolla mitään tee.
- Anonyymi00002
Tuli polttaa maan, jossa ei ole pisaraakaan vettä.
- Anonyymi00003
Miksei se mies rakasta sinua?
- Anonyymi00004
Missä niin luki? Onko sulla jo heti aamusta semmoinen känkkäränkkä fiilis, että täytyy koittaa härnätä vieraita ihmisiä netissä? Helpottaako se sinun oloa?
- Anonyymi00005
Kenestä miehestä pallukkapullukka yrität psyykkaillen kysellä itseään tulisesti rakastavalta apäijältä? Varmaan ihan kenestä tahansa häiskästä kun elämäntehtävä on jankuttaa psy koottisen kateuden kohteelle aikuismaista proosaa kuten kukaan mies ei halua sinua et ole mitään ja mitä eksoottista tekstiä täältä on löytynytkään vuosien varrella yksärinkertainen. TT
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Missä niin luki? Onko sulla jo heti aamusta semmoinen känkkäränkkä fiilis, että täytyy koittaa härnätä vieraita ihmisiä netissä? Helpottaako se sinun oloa?
Nii sä täällä koko ajan olet hokemassa. Älä nyt suutu heti aamusta.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kenestä miehestä pallukkapullukka yrität psyykkaillen kysellä itseään tulisesti rakastavalta apäijältä? Varmaan ihan kenestä tahansa häiskästä kun elämäntehtävä on jankuttaa psy koottisen kateuden kohteelle aikuismaista proosaa kuten kukaan mies ei halua sinua et ole mitään ja mitä eksoottista tekstiä täältä on löytynytkään vuosien varrella yksärinkertainen. TT
En edes ole mikää yksäri mies
- Anonyymi00008
Hyödyttää mitä jos hän ei rakasta sinua
- Anonyymi00009
Mitä hänessä rakastat
- Anonyymi00010
Mihin hänessä rakastuit
- Anonyymi00011
Miksi luulet rakastavasi tulisesti häntä
- Anonyymi00012
Jos annan pakit niin mitä tapahtuu?
- Anonyymi00013
Varmaan jotain kulahtaneesta karvalakista vedetyn tunneteorian kaltaista millä olette hönöjä osuneet urealla silmään vuosia
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Varmaan jotain kulahtaneesta karvalakista vedetyn tunneteorian kaltaista millä olette hönöjä osuneet urealla silmään vuosia
Ja toisekseen aloittaja on ihan kuule itseään imarteleva äijä edelleen palstaa kuin simspeliä pelaavat kaksoset🥱
- Anonyymi00015
Tehdäänkö lapsi?
- Anonyymi00016
Ihanaa
- Anonyymi00017
Senkun rakadtat mutta minä en en tunne sua kohtaan enää yhtään mitään tajuatko mitä sanoit minulle niin painu nyt helvettiin kun oot noin tyhmä huumori ihminen olet sairas
- Anonyymi00018
Olen sairas. Ymmärrän, että välttelet mua koko loppuelämän. Anteeksi se, mitä sanoin. Olen myös vähän hullu.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olen sairas. Ymmärrän, että välttelet mua koko loppuelämän. Anteeksi se, mitä sanoin. Olen myös vähän hullu.
😅😂😂 huumoriveikot liikkeellä jo kukonlaulun aikaan. Varmaan joku aikainen lintu herännyt töihin tai "töihin".
- Anonyymi00019
Kiitti, mutta tämänpäiväinen ulkoilma kärventää minut jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102298
- 1011651
- 1141093
- 1111005
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.71892- 55768
- 65737
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si42702- 31679
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78644