Suomen salliessa ydinaselainsäädännön muutoksen muiden pohjoismaiden tasolle, niin demarien, vasemmistoliiton ja vihreiden linja on Kremlin edun mukainen.
HÄVETKÄÄ epäisänmaalliset demarit ja vasemmisto vihreät.
Demarien linja Kremlin linjan mukainen
11
52
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Sdp
=
CCCP. - Anonyymi00002
Sdp=venäjän mielisten valehtelijoitten puolue kaikella tavalla.
- Anonyymi00003
Demarit eivät ole persuja, ja se on kaikkein parasta.
- Anonyymi00004
Venäjällä pyörii markkinatalous ja rikkaat, omaa etuaan ajavat oligarkit vallassa. Muistuttaa melkoisesti Kokoomuslaista menoa. Miksi vasemmisto tai SDP olisi sellaisesta innoissaan?
- Anonyymi00005
Venäjä on edelleen sosialistinen maa. Edelleenkin siellä pieni "poliittinen" ylimystö kerää tyhmän, aivopestyn kansan varat omiin taskuihin. Niin oli neuvostoliitossa, kiinassa, vietnamissa, pohjois-koreassa,kaikissa sosialistisissa maissa. Tähän myös suomen sosialistit pyrkivät, Huom. kansallis-sosialisti on sosialisti.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Venäjä on edelleen sosialistinen maa. Edelleenkin siellä pieni "poliittinen" ylimystö kerää tyhmän, aivopestyn kansan varat omiin taskuihin. Niin oli neuvostoliitossa, kiinassa, vietnamissa, pohjois-koreassa,kaikissa sosialistisissa maissa. Tähän myös suomen sosialistit pyrkivät, Huom. kansallis-sosialisti on sosialisti.
Se, että väitetään olevan jotain ja kuitenkin tehdään muuta ei tee maasta sellaista jonka sen väitetään olevan, maa on sellainen miten siellä toimitaan käytännössä.
Eli hah, vai sosialistinen maa, elitistinen maa se on, rikkaat määräävät ja kansa vikisee hiljaa pysytellen poissa tieltä toivoen ettei putoa ikkunasta.
- Anonyymi00007
Vain kommari maassa ei ole sananvapautta, aivopestään lapsia ja kaikkia, kytätään stasin malliin kaikkia ihmisiä, varastetaan jopa lentokoneet, soditaan jne. Vai tyhmä väittää venäjää porvari maaksi.
- Anonyymi00008
Niin on.
- Anonyymi00009
Persut ovat alkaneet juuri tuosta syystä haastaa vääriä mielipiteitä oikeuteen, tosin väittävät niitä kunnianloukkauksiksi.
- Anonyymi00010UUSI
Venäjällä on sielläkin markkinatalous ja rikkaat vallassa. Melko Kokoomuslainen meno, joten miksi sellainen vasemmistoa kiinnostaisi?
- Anonyymi00011UUSI
Miksi totuus persua kiinnostaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568