Demarien linja Kremlin linjan mukainen

Anonyymi-ap

Suomen salliessa ydinaselainsäädännön muutoksen muiden pohjoismaiden tasolle, niin demarien, vasemmistoliiton ja vihreiden linja on Kremlin edun mukainen.
HÄVETKÄÄ epäisänmaalliset demarit ja vasemmisto vihreät.

11

52

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sdp
      =
      CCCP.

• Anonyymi00002

Sdp=venäjän mielisten valehtelijoitten puolue kaikella tavalla.

• Anonyymi00003

Demarit eivät ole persuja, ja se on kaikkein parasta.

• Anonyymi00004

Venäjällä pyörii markkinatalous ja rikkaat, omaa etuaan ajavat oligarkit vallassa. Muistuttaa melkoisesti Kokoomuslaista menoa. Miksi vasemmisto tai SDP olisi sellaisesta innoissaan?

• Anonyymi00005

Venäjä on edelleen sosialistinen maa. Edelleenkin siellä pieni "poliittinen" ylimystö kerää tyhmän, aivopestyn kansan varat omiin taskuihin. Niin oli neuvostoliitossa, kiinassa, vietnamissa, pohjois-koreassa,kaikissa sosialistisissa maissa. Tähän myös suomen sosialistit pyrkivät, Huom. kansallis-sosialisti on sosialisti.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Venäjä on edelleen sosialistinen maa. Edelleenkin siellä pieni "poliittinen" ylimystö kerää tyhmän, aivopestyn kansan varat omiin taskuihin. Niin oli neuvostoliitossa, kiinassa, vietnamissa, pohjois-koreassa,kaikissa sosialistisissa maissa. Tähän myös suomen sosialistit pyrkivät, Huom. kansallis-sosialisti on sosialisti.

Se, että väitetään olevan jotain ja kuitenkin tehdään muuta ei tee maasta sellaista jonka sen väitetään olevan, maa on sellainen miten siellä toimitaan käytännössä.

Eli hah, vai sosialistinen maa, elitistinen maa se on, rikkaat määräävät ja kansa vikisee hiljaa pysytellen poissa tieltä toivoen ettei putoa ikkunasta.

• Anonyymi00007

Vain kommari maassa ei ole sananvapautta, aivopestään lapsia ja kaikkia, kytätään stasin malliin kaikkia ihmisiä, varastetaan jopa lentokoneet, soditaan jne. Vai tyhmä väittää venäjää porvari maaksi.

• Anonyymi00008

Niin on.

• Anonyymi00009

Persut ovat alkaneet juuri tuosta syystä haastaa vääriä mielipiteitä oikeuteen, tosin väittävät niitä kunnianloukkauksiksi.

• Anonyymi00010
      UUSI

Venäjällä on sielläkin markkinatalous ja rikkaat vallassa. Melko Kokoomuslainen meno, joten miksi sellainen vasemmistoa kiinnostaisi?

• Anonyymi00011
        UUSI

Miksi totuus persua kiinnostaisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      113
      940
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      114
      840
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      684
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe