Aivan kuin ei olisi tuntenutkaan sinua? Saat samaa hoitoa kun tungit itsesi meidän väliimme väkisin, meidän joiden ja pitikin olla yhdessä. Sanoisinko että vahingonilo paras ilo TÄSSÄ TAPAUKSESSA 😆.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Minulla on suvussa P miehiä joten haluaisin varmistua ketä tarkoitat P miehellä?
- Anonyymi00002
Lisään ja onko P kirjain edes oikean nimen korjain vai onko se lempinimestä.Sukunimikin voi olla.
- Anonyymi00013
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lisään ja onko P kirjain edes oikean nimen korjain vai onko se lempinimestä.Sukunimikin voi olla.
P mies vain näyttelee ja aloittaja uskoi.
- Anonyymi00003
No niin palstaäijä kerro kaikki tästä nimikirjaimesta nyt sitten samalla höökillä. Siihen on syy miksi kannustan
- Anonyymi00005
Suvun P mies haluaa tietää kyllä ketä esität?
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Suvun P mies haluaa tietää kyllä ketä esität?
No kerrohan pösilöpeelle tai kohkaajakoolle minkä merkkimestaruudensukulaisesta on kyse eno setä muu mikä? Kuuluuko sukuun mafiaa tai aatelisia? Ajattelin vaan psy koosi kakea auttaa eteenpäin
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
No kerrohan pösilöpeelle tai kohkaajakoolle minkä merkkimestaruudensukulaisesta on kyse eno setä muu mikä? Kuuluuko sukuun mafiaa tai aatelisia? Ajattelin vaan psy koosi kakea auttaa eteenpäin
Sitä ei kerrota .
- Anonyymi00004
Ei kyllä ole ingnoorannut 🙄
- Anonyymi00006
Joo ei oo meidä P kään niin tehnyt.Eikä meidän P oo varattu .
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joo ei oo meidä P kään niin tehnyt.Eikä meidän P oo varattu .
......Meidän P stä yritetään tehdä syntipukki yhden naisen kiusaamiseen eräässä taloyhtiössä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
......Meidän P stä yritetään tehdä syntipukki yhden naisen kiusaamiseen eräässä taloyhtiössä.
No mut on aloittajaäijä taas koko värisuora on suvut ja klaanit sekä taloyhtiö
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pysy sinä vaan siellä Itärajalla valittamassa!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Pysy sinä vaan siellä Itärajalla valittamassa!
Mikä nyt noin draaman leipoja hermostuttaa? Rappukäytävän oven narinakin kävi sitten jo vanhaksi tarinallisuuksien muodossa
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Klaani, tämä termi taisi nyt jäädä Kaikumaan netin hunniattilan korvien väliin
- Anonyymi00017
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mikä nyt noin draaman leipoja hermostuttaa? Rappukäytävän oven narinakin kävi sitten jo vanhaksi tarinallisuuksien muodossa
Teidän kylän rappukäytävistä kuulemma väki vähenee.Katoppas köyhän talon maajussi itseäs peiliin ja mieti miksihän väki pakenee ,omatkin häipyy ja kauas!Olisiko se korkki laitettava kiinni
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Teidän kylän rappukäytävistä kuulemma väki vähenee.Katoppas köyhän talon maajussi itseäs peiliin ja mieti miksihän väki pakenee ,omatkin häipyy ja kauas!Olisiko se korkki laitettava kiinni
Kova poika valittaan tuo juoppo isäntä.
- Anonyymi00009
Minä puolestani jonka ignooraa (luojan kiito) en ole mihinkään väliin ängennyt enkä edes ole hänestä kiinnostunut ja siksi olen hänet estänyt jo ajat sitten. Nyt menee ihan väärään osoitteeseen noi ilkeydet. En halua olla hänen kanssa missään tekemisissä niin ihmettelen mikä juttu tää taas on?
- Anonyymi00019
Avaan vähän tilannetta. Olin tekemisissä erään P: n kanssa pidemmän aikaa ja tämä nainen tunki meidän väliimme väkisin, vaikka tiesi meidän tilanteemme.
Päätin kävellä pois silloin.
Nyt tämä P kohtelee tätä väliintunkeutujaa samalla tavalla miten P kohteli minua kun tämä nainen kyseenalaisin keinoin tunki väliimme.
Tiedän että mies katuu ja kaipaa minua mutta tämä nainen pitää kynsin hampain kiinni jopa kiristäen.
P käyttäytyy kun ei tuntuisikaan tätä kolmatta osapuolta illanistujaisissa, mikä siis on ihan oikein. Paha saa siis palkkansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011953
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481146Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1701019- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56851- 69762
- 99752
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73687- 23637
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.326631