Missä menee raja mitä et enää hyväksy kumppaniltasi,
Jos raja ylittyisi miten suhtautuisit? Mihin tekoon suhteenne loppuisi eli teko jota et antaisi anteeksi?
Onko kokemusta?
Oletko mustasukkainen?
8
104
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Pettäminen tavalla tai toisella.
- Anonyymi00002
Lisään vielä, että erikoinen otsikko kysymykseen nähden. Mustasukkaisuus on lähinnä silloin, kun siihen ei ole todellista syytä. Se, että toinen pettää luottamuksen ei ole lojaali kumppanilleen on mielestäni vähän kyseenalaista kutsua mustasukkaisuudeksi, ennemminkin pettyy, suree, kokee epäoikeudenmukaisuutta jne.
- Anonyymi00003
Toisaalta taas kun on tutkittu mustasukkaisuutta niin suurimmassa osassa niihin on löytynyt syy joka on ihan perusteltua siinä tilanteessa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Toisaalta taas kun on tutkittu mustasukkaisuutta niin suurimmassa osassa niihin on löytynyt syy joka on ihan perusteltua siinä tilanteessa.
Kyllä. Toin vain oman mielipiteeni esille sanasta mustasukkaisuus, koska siinä on niin negatiivinen sävy kokijaansa kohtaan, silloinkin kun on joutunut petetyksi.
- Anonyymi00004
Jos rakastuu toiseen tai harrastaa seksiä toisen kanssa. Ei ole kokemusta.
- Anonyymi00005
Onko mustasukkaisuudella edes miettimistason merkitystä enää nykyaikana. Nykyään kaikki vaikuttaa olevan sallittua vapaamielisyyden nimissä ja jos menisit mainitsemaan tyyliin kumppanin lisäksi ei ole muita, niin saat ihmettelyä ahdasmielisyydestä. Toki on oikeus mennä ja tulla niinkuin haluaa, suhteessakin mutta siihen pitäisi sisältyä myös jonkinlainen omavastuu. Mihin mustasukkaisuuden rajan sitten vetää, niin riippunee vastaajan vastuullisuudesta. En edes ehdota, mikä on vähän ja mikä on liikaa.
- Anonyymi00007
Mä luotin kun olin tyhmä melki 20vuotta.
- Anonyymi00008
Mä en ole mustis mut se mikä on mun. Ja jos siihen joku koskee niin heittää elämänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39655
- 86638
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s31580Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?37513- 34502
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49501Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62495- 63491
- 68469