Jatkossa syöpähoidot vain rikkaille

Anonyymi-ap

Juu, näin se petosjytkyhallitus meinaa..

19

229

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Terveydenhoitomaksuihin suuri korotus, ja nyt tämä ! Karmea hallitus. . .

• Anonyymi00018

Yhdet ja samat skitsot avaukset taas joka toisella palstalla asialla yksi ja sama häirikköluotsi. Ja niistä asiakasmaksuista päättää hyvinvointilalauiden aluvaltuutetu ei hallitus. Yksi hyvin lukuisista asioista joista olet eri palstoille valheellisia avauksia kirjoittanut. Sensuuriin kaikilla palstoilla luotsina turvautuen kun harjasi korvataan faktoilla.

• Anonyymi00002

Miksi tämä petosjytkyhallitus tekee näin ? Mistä tämä heidän pahuus kumpuaa ?

• Anonyymi00003

Hallitus on seonnut lopullisesti...

• Anonyymi00005

Mene sinä stanan somalin suosija jo hoitoon.. ja mieti mihin ne tämän pienen maan rahat menee. Ei riitä enää kanta suomalaisille jaettavaa. Kiitä samalla keskustaa..

• Anonyymi00006

Wille Rydman

5 t
        ·
        Muistutukseksi tiedotusvälineille, oppositiopropagandisteille ja sosiaalisen median äärivasemmistolaisille vihasivustoille (”Havaintoja yhteiskunnasta” yms.):
        1) Kela ei ole hallituksen vaan eduskunnan valvonnassa oleva itsenäinen sosiaaliturvalaitos, joka tekee päätöksensä itsenäisesti.
        2) Hallituksen puolesta Kelan asiat kuuluvat sosiaaliturvaministerille, eivät sosiaali- ja terveysministerille.
        3) Lääkekorvausasiat kuuluvat sosiaaliturvaministerille, eivät sosiaali- ja terveysministerille.
        4) Minun alaisuudessani oleva yksikkö STM:ssä on vain reagoinut siihen, mitä Kelassa on linjattu, ja sekin on tehty puhtaasti virkamiespohjalta.
        5) Koko uutisoidulla syöpälääkekorvausasialla ei ole mitään tekemistä kanssani eikä se kuulu päätösvaltaani. Näytä vä

• Anonyymi00004

Ei kannata olla köyhä...menee töihin et tienaa rahaa ja rikastuu......että sillee!!

• Anonyymi00007

Sano tuo reilulle 100 000 uudelle työttömälle jotka orpon hallitus on saanut aikaan.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sano tuo reilulle 100 000 uudelle työttömälle jotka orpon hallitus on saanut aikaan.

Yritykset sanonu irti ei hallitus!! Yleismaailmallinen lama aiheuttaa kuten 90 luvulla.esiintyy säännöllisesti koska aina ei ole nousukausi...

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Yritykset sanonu irti ei hallitus!! Yleismaailmallinen lama aiheuttaa kuten 90 luvulla.esiintyy säännöllisesti koska aina ei ole nousukausi...

Eli Orpon hallitus meinasikin palkata ihan itse sen 100 000 töihin mutta jätti irtisanotutkin palkkaamatta, vai mitä höpöttivät kun aikoivat nostaa työllisyyttä 100 000 työntekijällä?

Suomen nousukautta on odotettu parikymmentä vuotta putkeen.

• Anonyymi00010

Lindenin säätämä laki

• Anonyymi00011

Pohteelta tulee 500 työtöntä lisää syksyn aikana.

• Anonyymi00012

Kiitos perusutollot tästäkin!

• Anonyymi00013

Köyhien ei kannata elää.

• Anonyymi00014

Kaikki puolueet kussu kenkään vuorotelle .....ei sdp työllistäny yhtää hrnkeä vaan pakotti kunnat tekeen noita työpajoja pitkäaikaistyöttömille ja lasku jää kunnalle.....kusetusta.

• Anonyymi00015

Hyvä, miksi kenenkään hoidot olisi jonkun muun vastuulla?

Demareilla aina ihme ininää. Ettekö ymmärrä että kaikki teidänkin tuhlaama raha pitää jonkun kovalla työllä tienata. Ei se niin mene että vain tuhlataan eikä tienata mitään.

Onneksi ulkomaille muuttamalla pääsee demari/verohelvettiä karkuun, saa demarit jäädä yksinään ihmettelemään että mistä rahat nyt otetaan.

• Anonyymi00016

Tää petosjytkyhallitus on suomen historian Huonoin hallitus !!

• Anonyymi00017

Meinaako olla virikkeet vähissä Pyhäjärvellä kun itket taas persujen perään Haapavesi palstalla?

• Anonyymi00019

Kyllä petytty on tähän purra orpon hallitukseen!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      812
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      750
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      576
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      63
      548
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      45
      533
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      526
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      517
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      512
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      24
      511
    Aihe