Juu, näin se petosjytkyhallitus meinaa..
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Terveydenhoitomaksuihin suuri korotus, ja nyt tämä ! Karmea hallitus. . .
- Anonyymi00018
Yhdet ja samat skitsot avaukset taas joka toisella palstalla asialla yksi ja sama häirikköluotsi. Ja niistä asiakasmaksuista päättää hyvinvointilalauiden aluvaltuutetu ei hallitus. Yksi hyvin lukuisista asioista joista olet eri palstoille valheellisia avauksia kirjoittanut. Sensuuriin kaikilla palstoilla luotsina turvautuen kun harjasi korvataan faktoilla.
- Anonyymi00002
Miksi tämä petosjytkyhallitus tekee näin ? Mistä tämä heidän pahuus kumpuaa ?
- Anonyymi00003
Hallitus on seonnut lopullisesti...
- Anonyymi00005
Mene sinä stanan somalin suosija jo hoitoon.. ja mieti mihin ne tämän pienen maan rahat menee. Ei riitä enää kanta suomalaisille jaettavaa. Kiitä samalla keskustaa..
- Anonyymi00006
Wille Rydman
5 t
·
Muistutukseksi tiedotusvälineille, oppositiopropagandisteille ja sosiaalisen median äärivasemmistolaisille vihasivustoille (”Havaintoja yhteiskunnasta” yms.):
1) Kela ei ole hallituksen vaan eduskunnan valvonnassa oleva itsenäinen sosiaaliturvalaitos, joka tekee päätöksensä itsenäisesti.
2) Hallituksen puolesta Kelan asiat kuuluvat sosiaaliturvaministerille, eivät sosiaali- ja terveysministerille.
3) Lääkekorvausasiat kuuluvat sosiaaliturvaministerille, eivät sosiaali- ja terveysministerille.
4) Minun alaisuudessani oleva yksikkö STM:ssä on vain reagoinut siihen, mitä Kelassa on linjattu, ja sekin on tehty puhtaasti virkamiespohjalta.
5) Koko uutisoidulla syöpälääkekorvausasialla ei ole mitään tekemistä kanssani eikä se kuulu päätösvaltaani. Näytä vä
- Anonyymi00004
Ei kannata olla köyhä...menee töihin et tienaa rahaa ja rikastuu......että sillee!!
- Anonyymi00007
Sano tuo reilulle 100 000 uudelle työttömälle jotka orpon hallitus on saanut aikaan.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sano tuo reilulle 100 000 uudelle työttömälle jotka orpon hallitus on saanut aikaan.
Yritykset sanonu irti ei hallitus!! Yleismaailmallinen lama aiheuttaa kuten 90 luvulla.esiintyy säännöllisesti koska aina ei ole nousukausi...
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yritykset sanonu irti ei hallitus!! Yleismaailmallinen lama aiheuttaa kuten 90 luvulla.esiintyy säännöllisesti koska aina ei ole nousukausi...
Eli Orpon hallitus meinasikin palkata ihan itse sen 100 000 töihin mutta jätti irtisanotutkin palkkaamatta, vai mitä höpöttivät kun aikoivat nostaa työllisyyttä 100 000 työntekijällä?
Suomen nousukautta on odotettu parikymmentä vuotta putkeen.
- Anonyymi00010
Lindenin säätämä laki
- Anonyymi00011
Pohteelta tulee 500 työtöntä lisää syksyn aikana.
- Anonyymi00012
Kiitos perusutollot tästäkin!
- Anonyymi00013
Köyhien ei kannata elää.
- Anonyymi00014
Kaikki puolueet kussu kenkään vuorotelle .....ei sdp työllistäny yhtää hrnkeä vaan pakotti kunnat tekeen noita työpajoja pitkäaikaistyöttömille ja lasku jää kunnalle.....kusetusta.
- Anonyymi00015
Hyvä, miksi kenenkään hoidot olisi jonkun muun vastuulla?
Demareilla aina ihme ininää. Ettekö ymmärrä että kaikki teidänkin tuhlaama raha pitää jonkun kovalla työllä tienata. Ei se niin mene että vain tuhlataan eikä tienata mitään.
Onneksi ulkomaille muuttamalla pääsee demari/verohelvettiä karkuun, saa demarit jäädä yksinään ihmettelemään että mistä rahat nyt otetaan. - Anonyymi00016
Tää petosjytkyhallitus on suomen historian Huonoin hallitus !!
- Anonyymi00017
Meinaako olla virikkeet vähissä Pyhäjärvellä kun itket taas persujen perään Haapavesi palstalla?
- Anonyymi00019
Kyllä petytty on tähän purra orpon hallitukseen!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511