kun susta ei tykätä. m-n
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
ei kukaan mua halua edes r aiskata älä huoli
- Anonyymi00003
Mitä vihjailet? -sivusta
- Anonyymi00008
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä vihjailet? -sivusta
Mitähän tämä naisena esiintyvä keke voisi yrittää vihjata, olevansa vähän katkera ja kako. Ymmärrätte varmaan sinä kirjoittaja ja äänestäjät että jotain in celslangia tämä on kenties eli on
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitähän tämä naisena esiintyvä keke voisi yrittää vihjata, olevansa vähän katkera ja kako. Ymmärrätte varmaan sinä kirjoittaja ja äänestäjät että jotain in celslangia tämä on kenties eli on
Eli kommentti on mäntin miehen kirjoitus mikä siinä on niin tavattoman vaikea ymmärtää WT väki
- Anonyymi00002
mikä juttu tämä on?
- Anonyymi00006
Joku mieleltään vajaa yrittää provoisoida varmaan, ehkä lievästi kehitysvammainen
- Anonyymi00004
Kyllä musta pääsääntöisesti ihmiset tykkää paitsi muutama punkero.
- Anonyymi00005
Näiden sun tekstien perusteella sulle taitaa käydä niin, ettei tietyissä paikoissa tykätä sinusta. Ei myöskään teksteistäsi.
- Anonyymi00007
Ai niin, olin unohtaa.
Viet samalla muutaman muunkin mennessäsi. - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ai niin, olin unohtaa.
Viet samalla muutaman muunkin mennessäsi.No ehkä ihan vaan pari innokasta kannustavaa tai tukijaa joo. Sivusta huhhuh..
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
No ehkä ihan vaan pari innokasta kannustavaa tai tukijaa joo. Sivusta huhhuh..
Sehän kiva.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Sehän kiva.
Kyllä se näi o beavis tai butthead
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyllä se näi o beavis tai butthead
Olen ihminen, jota et tunne. Et ainakaan tämän palstan kautta. Jostain muualta mahdollisesti. Oikeastaan mitä luultavimmin.
- Anonyymi00010
Minä hölmö jo luulin et oo ihastunut kun et katsettasi irti saanut.
- Anonyymi00015
Iltikseen juttuvinkki.
- Anonyymi00017
Ensin voisi kyl pikajuttu tulla, myöhemmin sit pitkänä versiona
- Anonyymi00016
Valtaosa kyllä tykkää musta. Mun pienet lonkerot ylttävät ylempiin tahoihin. Voin järjestää kaikkea kivaa. Sut vois laittaa suljetulle.
- Anonyymi00019
Jaa jaa suurudenhullut ja jumal kompleksiset ajatuksesi todnäkösesti vie sut suljetulle 😂
- Anonyymi00018
Lupauksetko ns hövelisti toimenpiteitä myös sellaisten henkilöiden nimissä joita et ole koskaan oletettavasti edes tavannut? Tuli vaan mieleen, kun joku kirjoitti, että se ja se nostaa painivyön kuulemma. Joku muistinmenetys vaivaa tätä oletettavasti kolmannelle osapuolelle umpitunnelissa uhonnutta, minä hoidan hik. Noloa
- Anonyymi00020
Minusta tykkää todella moni ihminen mutta miten on sinun laitasi kun kirjoittelet näin hölmöjä tänne?
- Anonyymi00021
Minä tykkään J naisesta.
M>N - Anonyymi00022
Minä tykkään J miehestä
- tää vaa sivust yhelt naiselt - Anonyymi00023
Nehän rakastaa mua ku kuorin itteni paljaaks ja pistän ne eläimiks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481176Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1731075- 81966
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77727Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661