Tuli mieleen että näemmeköhän huomenna illalla sitten siellä.. En kyllä ole satavarma olenko itsekään menossa sinne, riippuu lähteekö kaverit sinne. Yritän kyllä sitten käyttäytyä asiallisesti enkä katseellani etsi sinua ja keskityn muuhun meininkiin. En halua että koet että jotenkin ahdistelisin sinua. Pelkään kyllä vähän sitä että miten reagoin jos näen sinut, mitä tunteita se herättää, kun ei olla kunnolla pitkään aikaan nähty. Yritän silti käyttäytyä kuin ei mitään. Varmasti sinäkin olet joskus kartellut minua juuri sen vuoksi kun et ole halunnut minun kokevan että sinä ahdistelisit minua.. :) Vai mitä ajatuksia mies nämä ajatukseni ja tuntemukseni sinussa herättävät?
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Ei nähdä.
- Anonyymi00002
Huomisiltana taidan ottaa nokoset, että jaksan yöllä katsoa ne 2 futismatsia.
- Anonyymi00003
Nainen et sinä minusta ole kiinnostunuy.
- Anonyymi00004
Voin puristaa sinua pepustasi jos haluat.
- Anonyymi00008
et kyllä uskaltaisi enää noin tehdä, siitä laitan vaikka pääni pantiksi :)
- Anonyymi00005
Ei nähdä huomenna siellä. Olin tänään siellä. Ehkä joku toinen kerta. En voi joka päivä juhlia. Sitä paitsi käteni ei ole parantunut vieläkään. Vietä hauska ilta kaverien kanssa!
- Anonyymi00009
siellä paikassa ei kyllä ollut eilen mitään "äksöniä", ellet sitten yksin portailla ulkona istunut siellä :)
- Anonyymi00006
Niin se on kuten totesit.
- Anonyymi00007
Nainen kartat minua, niin laulaa kolmas nainen, paulihanhiniemi.
Tokkopa olen mies jota kaipaat.
Oikein kiva aloitus. :) - Anonyymi00010
En mene tänään sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731