Jotta käyttäjä voi kuvitella osaavansa käyttää tietokonetta vaikkei tiedä itse asiassa mitään - ainoa järjestelmä, jota voi käyttää ilman koulutusta
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Ei pidä paikkaansa, kyllä Macia ja Linuxeja, ainakin yleisimpiä Linuxeja, voi käyttää ilman koulutusta!
- Anonyymi00002
Siin mielessä totta et Windowsin voi vain asentaa ja kaikki toimii! itte halusin kokeilla Linux Mint käyttistä ja asennuksen jälkeen päivitin kaiken mitä se ehdotti. Mutta Wifi ei toiminut ollenkaan ja kertoi että Wifi ei saatavilla, joten siihen loppui mulla Linux kokeilu.
Eli siis esimerkkinä et Windowsissa kaikki yksinkertaisesti toimii piste!.
Ja ei! en todellakaan halua mitään "komento käskyjä" kirjoitella tai selata keskustelufoorumeja et miksi joku ei toimi :).- Anonyymi00006
Langattoman olisit todennäköisesti saanut toimimaan suht helposti. Ehkä olisi vaatinut vähän Googlen käyttöä. On olemassa langattomia verkkokortteja, jotka eivät toimi ollenkaan, mutta niitä on suht vähän.
- Anonyymi00003
Windowsiin on valtavasti laadukkaita ohjelmistoja jotka eivät toimi linuxissa. Tai linuxin "korvikkeet" ovat surkeita.
Musiikin teko, 3d, Ohjelmointi, Tekoäly, YM.- Anonyymi00004
Älä windowsjontteri jauha paskaa! Linuxeihin saa todella laadukkaita ohjelmia!
Ohjelmointiin, musiikintekoon jne. Et vaan ole edes tutustunut ja silti tuomitset linuxit!! - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Älä windowsjontteri jauha paskaa! Linuxeihin saa todella laadukkaita ohjelmia!
Ohjelmointiin, musiikintekoon jne. Et vaan ole edes tutustunut ja silti tuomitset linuxit!!Haha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53927
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan66682- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli49646Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33573En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32548Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7546- 48488
- 76472
- 33435