tyrkyttää minulle sitä hirviötä, joka on stalkannut minua jopa neljäntoista vuoden ajan! Mietipä sinä kuka tahansa täällä kirjoitatkin, onko noin kauan jatkuneessa stalkkaamisessa kyse mistään muusta kuin pakkomielteestä!! Nyt saa..na poistatte sen henkilön projektista pois lopullisesti! Äiti-lapsi jutut saavat minut voimaan todella huonosti ja sellaista päivää ette tule koskaan näkemään, että minä haluaisin auttaa pakkomielteistä stalkkeria! Hyi saa..na! Stalkkeri ei tunnu millään ymmärtävän sitä, että olen inhonnut häntä jo siitä lähtien kun muutin tähän taloon! Hyi en ole koskaan pitänyt stalkkerista, koska se pilasi täysin sen mahdollisuuden, etten voinut tehdä töitä! Sitten kun olen ollut töissä itselle mieluisassa työpaikassa kymmenen vuoden ajan voimme olla ystäviä!! Ai niin, mutta se ei ole enää mahdollista, koska olen jo ollut pois töitä monta vuotta! Turpaan saat minulta, jos vielä kerrankin lähestyt minua ja huudan kovalla äänellä, että tässä näette stalkkerin, joka on yrittänyt painostaa minua auttamaan häntä, muuta siihen minä en suostu koskaan!
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 90649
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32589Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38537Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?62505- 34502
- 63491
- 68479