Taas on mennyt asiat pieleen. Tällä kertaa todella pahasti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cf19880f-6e1b-4199-bd6f-1d900fd8e398
Järkyttävä epäonnistuminen hallitukselta
44
111
Vastaukset 44
- Anonyymi00001
Hallitus tunaroi ja hallitus törttöilee, eikä hallitukselta käy edes rockn roll.
- Anonyymi00012
Ei.Edes.Tahtotila.
- Anonyymi00014
Kokemusasiantuntija valittaa.
- Anonyymi00002
Porvarihallituksella on tarkoitettu tappaa köyhät.
Kiva kun vatipää meneitte äänestämään tätäporukkaa, koitkaa vähitellen ymmärtää, teille ei ole suunattu oikeistopolitiikka, se on herroja varten.- Anonyymi00015
Sori, oon herra enkä mikään narri.
Eikä köyhiä kukaan yritä tapoaa. Kuolevat ihan yrittämättäkin lopulta joka tapauksessa omaan laiskuuteensa. - Anonyymi00042
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sori, oon herra enkä mikään narri.
Eikä köyhiä kukaan yritä tapoaa. Kuolevat ihan yrittämättäkin lopulta joka tapauksessa omaan laiskuuteensa.Joka kuuseen kurkottaa se katajaan katsahtaa.
- Anonyymi00003
Milloin sinä antipersukopiokone vaivaudut lukemaan lehtijutut joista avauksia kirjoitat?
- Anonyymi00004
Milloin sinä lopetat aivottoman urputuksesi?
- Anonyymi00016
Anonyymi00004 kirjoitti:
Milloin sinä lopetat aivottoman urputuksesi?
Ei sillä muunlaista urputusta.
- Anonyymi00005
Mikset demari putin rölli koskaan kirjoita esim. Marinin 300milj. Lahjuksista lapsi perheille juuri vaalien alla . .ja varmasti löytyy paljon muuta.
- Anonyymi00043
Enemmän Orpon politiikka muistuttaa Putinin politiikkaa!!!!!
- Anonyymi00006
Nyt hiljaa venäläinen persutrolli! Mene vaikka rintamalle!
- Anonyymi00010
Ottaako demari putin rollii tyhjään pääkoppaan? Mutta saathan aina putinin saapikkaita nuolla pahimpaan hätään suurella innolla.
- Anonyymi00044
Mene vittu ite rintamalle.
- Anonyymi00007
Köyhät joutaa kuolla, se on perskokkareiden linja.
- Anonyymi00017
Köyhän kuolema ei ole rikkaan ongelma. Se on köyhän ongelma.
Miksi siitä pitää rikkaille ulvoa? - Anonyymi00021
Ei kaikki, vihervasut vaan?
- Anonyymi00026
Anonyymi00017 kirjoitti:
Köyhän kuolema ei ole rikkaan ongelma. Se on köyhän ongelma.
Miksi siitä pitää rikkaille ulvoa?Ketäs rikas sitten riistää, kun köyhä kuolee? Käy toisen rikkaan kimppuun köyhdyttääkseen hänet?
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ketäs rikas sitten riistää, kun köyhä kuolee? Käy toisen rikkaan kimppuun köyhdyttääkseen hänet?
Tuo juuri vasurin umpityhmyyttä, joka ei vielä tänäkään päivänä ole hellittänyt kaiken tämä puhtaan LISÄARVON ja elintason ympäröimässä maassa.
Järkyttävää puupäisyyttä ja idiotismia suoraan jostain Leninin haudasta.
Rikkaat kuule rikastuu keskenäänkin. Ei siihen köyhiä ja tyhmiä elättejä uhriutumaan tarvita.
- Anonyymi00008
Ei ole enää luottamusta. Hallituksen pitää erota!
- Anonyymi00018
Ei kukaan sun luottamuksia oo kysyny.
- Anonyymi00009
vasukit eivät tajua että halliin ja junarataan tarvitaan rahoitusta... ei se raha puussa kasva..
- Anonyymi00030
Mitä vaan voi sanoa ja se on faktisesti totta, kunhan aloittaa sen: "Vasurit ei tajua... "
- Anonyymi00011
Eroa hallitus heti!
- Anonyymi00019
Miksi? Pitäis kai siihen syykin olla.
- Anonyymi00013
Ei linkki aukee. Kyselee lupia eikä anna kieltäytyä.
Pitäköön tunkkinsa! - Anonyymi00020
Demarit eivät ymmärrä taloudesta hevon v.ttua.
- Anonyymi00022
Onko sitten muka jotain mistä ne ymmärtää?
- Anonyymi00024
"Kela on ilmoittanut lopettavansa tiettyjen kalliiden lääkkeiden korvaamisen kokonaan heinäkuun alusta, mikäli ne annostellaan julkisessa terveydenhuollossa."
Aivan sikamaista.- Anonyymi00025
Mikä siinä on sikamaista?
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mikä siinä on sikamaista?
Vajaakäyntinen kyselee moista.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Vajaakäyntinen kyselee moista.
Pakko kysyä, kun persaukiset ulvoo kilpaa "mulle-mulle-mulle" laulujaan.
Niin että miksi?
Kai sulla nyt joku syy on miksi susta muiden pitää muka sun pipit maksaa? - Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Pakko kysyä, kun persaukiset ulvoo kilpaa "mulle-mulle-mulle" laulujaan.
Niin että miksi?
Kai sulla nyt joku syy on miksi susta muiden pitää muka sun pipit maksaa?Kehuit että sinun oikeudenkäyntikulusi maksettiin kun teit törkytempun pienelle lapselle. Miksi syöpälääkkeet ovat vähemmän tärkeitä?
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kehuit että sinun oikeudenkäyntikulusi maksettiin kun teit törkytempun pienelle lapselle. Miksi syöpälääkkeet ovat vähemmän tärkeitä?
No en kehunut. Puhut jostain muusta.
Joten joutunet muotoilemaan kysymyksesi uudestaan, kun en tiedä mistä puhut. - Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
No en kehunut. Puhut jostain muusta.
Joten joutunet muotoilemaan kysymyksesi uudestaan, kun en tiedä mistä puhut.Mitä sitten aiot tehdä jatkossa?
- Anonyymi00028
SosDemPetos ?
- Anonyymi00032
Kuolema persusaatanoille!!!!!!!
- Anonyymi00033
Mieluiten kiduttamalla.
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mieluiten kiduttamalla.
Kiduttavaa se nimenomaan onkin demokratisoida kaltaistesi tyhjäpäisten vasuri-paskojen kanssa.
Ja hautaa kohtihan tässä kaikki mennään, jotta herkeä kiitehtimästä juntti. - Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kiduttavaa se nimenomaan onkin demokratisoida kaltaistesi tyhjäpäisten vasuri-paskojen kanssa.
Ja hautaa kohtihan tässä kaikki mennään, jotta herkeä kiitehtimästä juntti.kiitehtimästä? Se on "kiirehtimästä" dunja...
- Anonyymi00037
Dunja:
Aikooko IltaLehti saada oman edustajan uuteen eduskuntaan? - Anonyymi00040
Tämä hallitus on täysin epäonnistunut, eikä sitä voi kukaan tai mikään muuksi muuttaa. Orpo on henkilö, jolla ei ikinä pidä olla tuollaista poliittista valtaa, kun hän ei vaan yksinkertaisesti osaa. Perussuomalaiset on joku omituisten otusten kerho, joka mellastaa demonien tavoin tuhoten kaiken ympäriltään,
- Anonyymi00041
Petteri Orpon on tultava kertomaan kansalle mittä vitua se jätkä duunaa??????? Kansa kadulle ja lakkoon tää jätkä vie tuhkatkin pesästä.
- Anonyymi00045
Ihmetyttää miten nämä porukat jotka hokee täällä papukaijoina komukkaa ja vassua sun muuta puppua, ovat päässeet rikastumaan niin paljon että kannattaa äänestää perskokkareita. Ulosanti vaikuttaa monesti apukoululaisen lässytykseltä, kertokaa mistä löytyy hyvä palkkainen työ mihin pääsee vähän heikomillakin hengenlahjoilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491